Helaas heeft mijn huidige systeem het begeven (ik denk de voeding), ik was al langer op zoek naar een nieuw systeem maar toch jammer dat er een plotseling einde aan is gekomen. Daarom kom ik hier mijn laatste kleine vraagjes stellen
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem gebruik ik voornamelijk om een klein beetje mee te gamen, foto's bewerken (niet heel uitgebreid maar meer als gemiddeld), opslag van data en het normale internet gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen echte maximum, maar met mijn eisen ben ik tot de conclusie gekomen dat €900-1000 het zeker moet dekken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel toetsenbord en muis, verder wil ik graag alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb meerdere wensenlijstjes gemaakt, hier onder heb ik de lijst geplaatst die ik het meest interessant vind.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, al vind ik de verschillen tussen de prestaties van videokaarten niet helemaal duidelijk dus neig ik vaak naar het bij mij bekendere AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed systeem waar ik weer eventjes mee vooruit kan, het mag prima wat te snel zijn voor mijn gebruik als het maar snel blijft.
Ga je overklokken?
Nee, daar heb ik bij mijn huidige pc geen behoefte aan gehad en ik ga er niet van uit dat ik dat bij de nieuwe wel heb.
De onderdelen waar ik voornamelijk over twijfel:
- Voeding, ik wil een goede voeding maar hij moet ook niet heel prijzig worden en het vermogen vind ik lastig te bepalen.
- Processor, een i5 lijkt mij voldoende en misschien zelfs te snel maar welke de beste keus is op dit moment vind ik lastig.
- Moederbord, een goed moederbord is nodig mijn voorkeur gaat een klein beetje uit naar gigabyte (goede ervaring mee) maar merk vind ik niet zo interessant.
Ik denk dat dit de lading wel ongeveer dekt, ik hoop dat jullie mijn twijfels kunnen wegnemen. Bij voorbaat dank, Pluisie
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem gebruik ik voornamelijk om een klein beetje mee te gamen, foto's bewerken (niet heel uitgebreid maar meer als gemiddeld), opslag van data en het normale internet gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen echte maximum, maar met mijn eisen ben ik tot de conclusie gekomen dat €900-1000 het zeker moet dekken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel toetsenbord en muis, verder wil ik graag alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb meerdere wensenlijstjes gemaakt, hier onder heb ik de lijst geplaatst die ik het meest interessant vind.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, al vind ik de verschillen tussen de prestaties van videokaarten niet helemaal duidelijk dus neig ik vaak naar het bij mij bekendere AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed systeem waar ik weer eventjes mee vooruit kan, het mag prima wat te snel zijn voor mijn gebruik als het maar snel blijft.
Ga je overklokken?
Nee, daar heb ik bij mijn huidige pc geen behoefte aan gehad en ik ga er niet van uit dat ik dat bij de nieuwe wel heb.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Gigabyte GA-H97-D3H | € 90,- | € 90,- |
1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 173,50 | € 173,50 |
2 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 138,- |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,95 | € 85,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Seasonic G-Serie 550 Watt | € 83,65 | € 83,65 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 99,99 | € 99,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 908,94 |
De onderdelen waar ik voornamelijk over twijfel:
- Voeding, ik wil een goede voeding maar hij moet ook niet heel prijzig worden en het vermogen vind ik lastig te bepalen.
- Processor, een i5 lijkt mij voldoende en misschien zelfs te snel maar welke de beste keus is op dit moment vind ik lastig.
- Moederbord, een goed moederbord is nodig mijn voorkeur gaat een klein beetje uit naar gigabyte (goede ervaring mee) maar merk vind ik niet zo interessant.
Ik denk dat dit de lading wel ongeveer dekt, ik hoop dat jullie mijn twijfels kunnen wegnemen. Bij voorbaat dank, Pluisie