Een vriend van mij heeft mijn hulp gevraagd om voor hem een nieuwe custom desktop te bouwen. Nu merkte ik dat op dit moment Microsoft op hun website Windows 8.1 Pro aanbieden voor een zeer voordelige prijs. Dit lijkt interessant, maar natuurlijk werkt de normale installatie niet op een nieuwe pc zonder OS (rechstreeks .exe downloaden). Ik heb wel ontdekt dat je de productcode zou moeten kunnen terug vinden op hun site na de aankoop. Het enige dat ik dus nodig heb is een bootable USB of DVD.
Nu vroeg ik mij af: kan Windows 8.1 Pro geinstalleerd worden van een *standaard* Windows 8.1 DVD? Want deze heb ik namelijk al toen ik een klein jaar geleden Windows 8.1 op mijn eigen custom desktop installeerde.
Indien niet, weet er iemand waar ik een ISO file kan vinden van Windows 8.1 Pro?
Nu vroeg ik mij af: kan Windows 8.1 Pro geinstalleerd worden van een *standaard* Windows 8.1 DVD? Want deze heb ik namelijk al toen ik een klein jaar geleden Windows 8.1 op mijn eigen custom desktop installeerde.
Indien niet, weet er iemand waar ik een ISO file kan vinden van Windows 8.1 Pro?
[ Voor 10% gewijzigd door jonaspoffyn op 24-09-2014 14:53 ]