Mijn opa en oma hebben een nieuwe PC nodig omdat de laptop die ze hebben écht te traag is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en mailen, ook foto's opslaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zelf het liefst rond de 300, eronder mag ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis, merk weet ik niet ervan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een zo klein mogelijke pc (Mini-ITX), en een 300Watt voeding als dat genoeg is. Geen aparte videokaart want er gaat niet op gegamed worden. HDD lijkt me genoeg. Scherm zoek ik ook nog
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
het liefst intel, maar amd is een stuk goedkoper.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
het moet mini-itx zijn.
Ga je overklokken?
nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
standaard instellingen zijn goed genoeg, ze zijn 70 dusja..
Zelf dacht ik aan zoiets:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en mailen, ook foto's opslaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zelf het liefst rond de 300, eronder mag ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis, merk weet ik niet ervan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een zo klein mogelijke pc (Mini-ITX), en een 300Watt voeding als dat genoeg is. Geen aparte videokaart want er gaat niet op gegamed worden. HDD lijkt me genoeg. Scherm zoek ik ook nog
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
het liefst intel, maar amd is een stuk goedkoper.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
het moet mini-itx zijn.
Ga je overklokken?
nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
standaard instellingen zijn goed genoeg, ze zijn 70 dusja..
Zelf dacht ik aan zoiets:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon 5350 Boxed | € 48,- | € 48,- |
| 1 | ASRock AM1H-ITX | € 49,80 | € 49,80 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 35,50 | € 35,50 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,95 | € 29,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 242,20 | |
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 14:48 . Reden: vergeten neer te zetten ]