Nieuwe fans aan het uitzoeken, keuze uit 3 fans!

Pagina: 1
Acties:

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
Dus, ik zoek nieuwe fans voor mijn 600T.

Ik wil 2 120mm bovenin als intake, en 1 120mm achterop als exhaust.

Nu zie ik door de bomen het bos nog amper, maar ik heb deze 3 gekozen.

BitFenix Spectre Pro Led 120mm (http://tweakers.net/price...e-pro-led-rood-120mm.html)

Aerocool DS Red Edition, 120mm (http://tweakers.net/price...ds-red-edition-120mm.html)

Enermax T.B. Vegas Rood, 120mm (http://tweakers.net/price...t-b-vegas-rood-120mm.html)

Op het moment neig ik naar de Bitfenix fans, want ik vind deze er het beste uit zien, maar mocht dit een slechte keuze zijn, hoor ik graag waarom en wat ik beter kan nemen :)

Mochten er andere suggesties zijn, hierbij mijn eisen:

Voor de top intakes, 120mm, red led

Voor de exhaust, 120mm, liefst rode led (geen eis)

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:53

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Aerocool DS fans komen erg goed uit de test maar ben persoonlijk een voorstander van de Enermaxes. Ik heb ook stapels van die fans en ook de oudere normale highspeed Vegas modellen (1700-2000rpm). Sommige daarvan zijn al 4+ jaar oud en er is niks mis mee. Geen rateltje of wat dan ook te bekennen.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ik wil je fan wel zijn! Hup theelichtje Hup!

Aerocool staan wel bekend als goed merk voor fans. Maar de bitfenix zouden het ook gewoon goed doen, de gebruikers review op tweakers is er ook blij mee. Dat zou dus volgens mij een prima keuze zijn.

• noguru
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Kwalitatief kun je voor het geld wel iets beters krijgen (Noctua redux bijvoorbeeld). Maar als de looks belangrijk voor je zijn ga dan gewoon voor de Bitfenix als je die graag wilt hebben want het lijkt inderdaad geen slechte keus als je de reviews mag geloven.

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 19:09

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Ik heb zelf de bitfenix fans en deze zijn zeer degelijk . full speed zijn ze wel te horen maar met een fancontroller zijn ze op vrij hoog toerental erg stil .

Leds zijn wat minder nadrukkelijk aanwezig als de andere merken (minder fel)

Leuke bijkomstigheid van deze fans is dat je de leds uit kan schakelen via een stekkertje en je kan ze aan een bitfenix fancontroller hangen en zo de leds ook in en uitschakelen

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 16:15
Jeehj ik heb al een fan!

OT: Dan ga ik denk ik maar voor de bitfenix ^^

Dat ze weinig licht geven geeft niet zo, heb er toch al een RGB led strip in zitten :P

Slotje mag erop! Bedankt iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik heb 3 aerocools in mijn kast zitten. Ze zijn compleet onhoorbaar. Die van mij zijn 140mm en ik draai ze op 7v. Op volle snelheid kun je ze wel een klein beetje horen, maar de kast is nog nooit zo warm geworden dat ze sneller zijn gaan draaien. Ik ga er van uit dat de 120mm dezelfde kwaliteit zullen zijn.
Pagina: 1