Workstation met enige gamecapaciteit

Pagina: 1
Acties:

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 08:51

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga veel werken met onder andere AutoCAD, Solidworks en FL Studio, daarnaast wil ik graag hier en daar een spelletje kunnen spelen zonder gigantische framedrops op de laagste settings. En dan niet eens de zware FPS's, het spel wat ik veruit het meest speel is League of Legends en dat werkt op eigenlijk alles wel, maar ik wil liever voorkomen dat ik alsnog een probleem heb als ik over een jaartje een nieuw spel wil proberen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Hier gaat het fout: mijn intiële budget is ~500 euro voor een werkende PC, die later geüpgraded gaat worden naar de uiteindelijke eisen. Ik heb wel zsm een nieuwe PC nodig, gezien ik nu vastzit met een oude laptop die ik heb kunnen lenen en die eerdaags terug moet naar de eigenaar.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een grafische kaart is niet per direct broodnodig, ik heb hier nog een Sapphire HD5770 liggen die tijdelijk wel zal voldoen. En _zeer_ tijdelijk kan ik nog met een 17" 768p monitor werken.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De harde eisen die ik vanaf het begin voor mezelf gesteld heb zijn een HDD van 2TB of meer, een processor met 4 of meer cores, en minimaal 8 gigabyte geheugen. Uiteindelijk wil ik naar 16 à 32 GB geheugen en een SSD naast de HDD toe, maar dit heeft geen topprioriteit.
Een andere upgrade-eis is dat er een Quadro of Firepro kaart in dient te komen, waar de Firepro's met name in games significant beter lijken te presteren. Ik was niet van plan veel meer dan 300 euro uit te geven voor enkel een GPU, hier ben ik me nog meer op aan het oriënteren maar een Firepro W5000 lijkt momenteel een goede optie.
Ook wil ik zo snel mogelijk naar een dual screen setup, minimaal 1080p beiden, liefst niet groter dan 22". Hier heb ik me ook nog weinig in verdiept, gezien de prioriteit ligt bij het hebben van een goede basis.
Uiteraard gaat ook een goede geluidskaart uiteindelijk ook belangrijk zijn; daarnaast kijk ik naar (firewire) interfaces om dingen als microfoons aan te kunnen sluiten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen significante merkvoorkeuren, het is inmiddels 11 jaar geleden dat ik voor het laatst een PC voor mezelf volledig heb opgebouwd.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb buiten het eerder genoemde geen harde eisen; een kast met goede airflow lijkt me echter wel zeer prettig gezien de langdurige zware belasting van het systeem bij, let's say, renderen en zware FEA.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken, gezien betrouwbare data in genoemde programma's voor mij belangrijker zijn dan rauwe snelheid.

Mijn pauze loopt nu af dus ik moet weer aan het werk, vanavond zal ik nog een lijstje plaatsen met componenten die ik al had uitgezocht hiervoor.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 158,90€ 158,90
1Gigabyte G1.Sniper B5€ 66,95€ 66,95
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 69,-€ 69,-
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 30,50€ 30,50
1Kingston HyperX KHX1600C9D3B1K2/8GX€ 55,50€ 55,50
1Seasonic S12II-Bronze 520W€ 52,01€ 52,01
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 432,86

zoiets?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:03

br00ky

Moderator Harde Waren
McGryphon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:48:
Mijn pauze loopt nu af dus ik moet weer aan het werk, vanavond zal ik nog een lijstje plaatsen met componenten die ik al had uitgezocht hiervoor.
Ik zou je eigenlijk op een slotje moeten trakteren :>.

• redbullet
br00ky schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:44:
[...]

Ik zou je eigenlijk op een slotje moeten trakteren :>.
bluf!
jerry jerry :Y)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 13:06

garriej

Ik las ondertieten.

br00ky schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:52:
Je topicstart is al erg compleet, maar we verwachten wel dat je zelf al met een opzetje komt. Er zijn legio voorbeelden te vinden in dit subforum van mensen die iets soortgelijks zochten. Ook hebben we een mooie reviews: Desktop-BBG: september 2014. Hiermee moet het zeker mogelijk zijn iets moois in elkaar te zetten. Met de Handleiding Pricewatch kan je zelf een lijst van losse producten in elkaar zetten en posten.

Als je dit op orde hebt kan er een goede discussie loskomen over wat er eventueel nog te verbeteren valt.

Succes!
Ik kon het niet laten :+

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Jongens toch :')

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8350 Black Edition€ 152,45€ 152,45
1Gigabyte GA-970A-UD3P€ 71,90€ 71,90
1WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB€ 105,90€ 105,90
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 67,95€ 67,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 13,-€ 13,-
1Corsair Builder CX600 V2€ 59,50€ 59,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 501,20

Dit is waar ik zelf al mee was gekomen. Voedingen heb ik vrij weinig kaas van gegeten maar ik meende me te herinneren dat Crucial wel mooi spul maakte, en ik ben ruim in het vermogen gaan zitten gezien ik daar gedoe mee wil voorkomen na het gedoe met een voeding van een PC hier thuis wat ik vandaag heb opgelost. En de keuze voor een FX-8350 heeft met name te maken met het feit dat ik veel in AutoCAD en Solidworks werk, en deze naar het schijnt goeie prestaties voor het geld levert in deze applicaties. Wel is de prijs van de door redbullet genoemde i5 gedaald sinds ik deze lijst heb samengesteld, dus dat ga ik zo eerst eens vergelijken.

Ik ga eens even een lijstje maken met onderdelen die het geheel moeten uitbouwen van degelijke basis naar workstation, want juist daar zitten de grote verschillen voor mijn gevoel.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• redbullet
Wat heeft crucial met je corsair voeding te maken XD
(neem een seasonic of xfx voeding)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:03

br00ky

Moderator Harde Waren
Het feit dat je beginbudget zo laag is, maakt het wel lastig. Intel zou een mooie basis zijn, maar dat wordt met 500 lastig.

Hoe sterk is je wil om een Firepro/Quadro te halen, want, zoals je zelf al aangeeft, zijn die voor gaming eigen kansloos. Daarbij doen veel gaming kaarten het prima in een workstation.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07 11:48
McGryphon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:57:
Jongens toch :')

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8350 Black Edition€ 152,45€ 152,45
1Gigabyte GA-970A-UD3P€ 71,90€ 71,90
1WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB€ 105,90€ 105,90
1Samsung SH-224DB Zwart€ 13,-€ 13,-
1Corsair Builder CX600 V2€ 59,50€ 59,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 501,20

Dit is waar ik zelf al mee was gekomen. Voedingen heb ik vrij weinig kaas van gegeten maar ik meende me te herinneren dat Crucial wel mooi spul maakte, en ik ben ruim in het vermogen gaan zitten gezien ik daar gedoe mee wil voorkomen na het gedoe met een voeding van een PC hier thuis wat ik vandaag heb opgelost. En de keuze voor een FX-8350 heeft met name te maken met het feit dat ik veel in AutoCAD en Solidworks werk, en deze naar het schijnt goeie prestaties voor het geld levert in deze applicaties. Wel is de prijs van de door redbullet genoemde i5 gedaald sinds ik deze lijst heb samengesteld, dus dat ga ik zo eerst eens vergelijken.

Ik ga eens even een lijstje maken met onderdelen die het geheel moeten uitbouwen van degelijke basis naar workstation, want juist daar zitten de grote verschillen voor mijn gevoel.
Aight...

De 8350 is gewoon een overklokte 8320, dus als je dat overklokken zelf doet heb je weer €30 bespaart $$. Of een i5, geen idee hoe goed de applicaties die je gebruikt daadwerkelijk gebruik maken van meerdere cores.

Moederbord is goed.

WD Red... Waarom geen Toshiba of Seagate? Goedkoper en bedoelt voor PC's. De Red is nl. bedoelt voor NAS' (zou ook in PC moeten werken trouwens).

Kast is, eh, een budget kast. Als er geld voor is zou ik zeker een luxer model nemen.

En je voeding bevat slechte interne componenten. Seasonic en XFX (dus Seasonic) maken wel nice spul.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
redbullet schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:00:
Wat heeft crucial met je corsair voeding te maken XD
(neem een seasonic of xfx voeding)
Sorry, begint beide met een C, soms raak ik in de war ;)
Ga ik zo eens naar kijken.
br00ky schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:02:
Het feit dat je beginbudget zo laag is, maakt het wel lastig. Intel zou een mooie basis zijn, maar dat wordt met 500 lastig.
Helaas, als ik het geld had gehad had ik direct een dual Xeon bak gehaald, maar dat zit er echt niet in.
Hoe sterk je wil om een Firepro/Quadro te halen, want, zoals je zelf al aangeeft, zijn die voor gaming eigen kansloos. Daarbij doen veel gaming kaarten het prima in een workstation.
Da's waar, maar op gaming zal de focus absoluut niet liggen. Ik probeer alleen mee te nemen dat het systeem niet geheel waardeloos moet zijn in gaming, maar de prestaties en reken/rendernauwkeurigheid in genoemde programma's staan toch echt bovenaan. Vandaar dat ik toch graag een Quadro of Firepro wil hebben. En dan lijken de Firepro's het in games significant beter te doen dan gelijk geprijsde Quadro's.
jorisvdelsen schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:04:
[...]

Aight...

De 8350 is gewoon een overklokte 8320, dus als je dat overklokken zelf doet heb je weer €30 bespaart $$. Of een i5, geen idee hoe goed de applicaties die je gebruikt daadwerkelijk gebruik maken van meerdere cores.
De applicaties die ik gebruik werken uitstekend met meerdere cores, dat is de reden dat ik voor minimaal een quad wil gaan. En overklokken wil ik met dit systeem eigenlijk helemaal niet aan beginnen.
Moederbord is goed.
d:)b
WD Red... Waarom geen Toshiba of Seagate? Goedkoper en bedoelt voor PC's. De Red is nl. bedoelt voor NAS' (zou ook in PC moeten werken trouwens).
Ik verkeerde in de (verkeerde?) veronderstelling dat de WD Red serie duurzamer was dan gemiddeld, en ondanks backups wil ik graag mijn dataschijf zo betrouwbaar mogelijk hebben binnen het budget. Hoe zit dat precies bij Toshiba en Seagate? Met name met de tweede heb ik nogal wisselende ervaringen, al is dat inmiddels best wat jaren geleden.
Kast is, eh, een budget kast. Als er geld voor is zou ik zeker een luxer model nemen.
Ik heb maar een beperkt budget, en wil dat eigenlijk liever uitgeven aan prestaties en betrouwbaarheid dan aan uiterlijk. Deze kast kan verder prima vervangen worden, dit is m.i. het minst kritieke deel, de kast komt toch onder het bureau uit het zicht terecht.
En je voeding bevat slechte interne componenten. Seasonic en XFX (dus Seasonic) maken wel nice spul.
As mentioned, daar ga ik eens naar kijken dan :)

Alvast bedankt allen, ik ga zo eens een nieuwe lijst maken en de upgradelijst erbij plaatsen :)

[ Voor 41% gewijzigd door McGryphon op 24-09-2014 16:11 ]

• redbullet
Joris alleen de corsair cx...m bevalt capxcons capicitoren (correct me if iam wrong)

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07 11:48
redbullet schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:07:
Joris alleen de corsair cx...m bevalt capxcons capicitoren (correct me if iam wrong)
Oh hell no. 'k Zou willen da da zo was. Er zijn onderhand meer CapXon voedingen van Corsair dan niet-Crapxon, namelijk de HX-serie (overpriced) de RM-serie boven de 650W (overpriced) en de CX-serie, en dan juist niet de V2.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

McGryphon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:07:
[...]
De applicaties die ik gebruik werken uitstekend met meerdere cores, dat is de reden dat ik voor minimaal een quad wil gaan. En overklokken wil ik met dit systeem eigenlijk helemaal niet aan beginnen.
Minimaal een quad-core? Dan kan een i5 dus ook :)
[...]
Ik verkeerde in de (verkeerde?) veronderstelling dat de WD Red serie duurzamer was dan gemiddeld, en ondanks backups wil ik graag mijn dataschijf zo betrouwbaar mogelijk hebben binnen het budget. Hoe zit dat precies bij Toshiba en Seagate? Met name met de tweede heb ik nogal wisselende ervaringen, al is dat inmiddels best wat jaren geleden.
RED's zijn eigenlijk bedoeld voor NAS'es. Speciale firmware die wel eens in conflict wil komen met je PC. Laaaaaangzaam, bedoeld voor 24/7 gebruik en vind het niet zo fijn als je hem regelmatig uitzet. Persoonlijk zou ik gaan voor de Toshiba, zelfs 3 DOA's van Seagate gehad (2x 1TB, 1x 3TB) maar daar ga ik niet op in want zo'n discussie is er al eens geweest :)

Verder heb ik eens gekeken, maar voor net 10 euro meer dan een 8350 setup kan je een Xeon setup krijgen:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Xeon E3-1230 V3 Boxed€ 219,99€ 219,99
1ASRock B85M Pro4€ 55,-€ 55,-
1Toshiba DT01ACA300, 3TB€ 87,51€ 87,51
1XFX TS 550W 80Plus Bronze€ 52,50€ 52,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 513,45

Is dat niks?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Aangezien er nog geen xeon e3 v4's zijn zou ik het bij de 4690 houden als dat kan, die xeon v3's lopen toch een generatie achter.

Autocad en Solidworks willen primair een snelle core. Daarom zou ik ook geen AMD nemen. Meer cores is wel leuk voor renderen en simulaties maar HT niet altijd. En een 4690 is niet traag.

McGryphon, ik zou ook dat hele quadro/firepro verhaal een beetje loslaten. Ik heb al 15 jaar SW en Acad op zo veel verschillende systemen zonder issues zien lopen. Ik heb zelf continu afwisselend op quadro's en gtx'en gewerkt en eigenlijk was het zelden een must. Het gaat je gewoon vaak weinig tot niets opleveren in SW en Acad.

Pro kaarten hebben zeker hun nut maar in dit soort gevallen is het vaak niet nodig.

Daarbij, niks zo makkelijk als een gpu switchen.

specs

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
maratropa schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:30:
Aangezien er nog geen xeon e3 v4's zijn zou ik het bij de 4690 houden als dat kan, die xeon v3's lopen toch een generatie achter.

Autocad en Solidworks willen primair een snelle core. Daarom zou ik ook geen AMD nemen. Meer cores is wel leuk voor renderen en simulaties maar HT niet altijd. En een 4690 is niet traag.
Het zijn wel juist de renders en simulaties waar ik liefst wat tijd af wil schaven, en een FX-8350 heeft iirc 8 integercores en 4 FPU's in plaats van hyperthreading op 4 cores?
McGryphon, ik zou ook dat hele quadro/firepro verhaal een beetje loslaten. Ik heb al 15 jaar SW en Acad op zo veel verschillende systemen zonder issues zien lopen. Ik heb zelf continu afwisselend op quadro's en gtx'en gewerkt en eigenlijk was het zelden een must. Het gaat je gewoon vaak weinig tot niets opleveren in SW en Acad.

Pro kaarten hebben zeker hun nut maar in dit soort gevallen is het vaak niet nodig.

Daarbij, niks zo makkelijk als een gpu switchen.
Benchmarks tonen echter wel aan dat Firepro's en Quadro's tegenwoordig bij hetzelfde geld ook significant sneller zijn dan gamekaarten, dat in combinatie met betere driversupport blijft me toch in de richting van een Firepro duwen. En gameperformance is secundair, waardoor dat me tot dusver enkel van Quadro naar Firepro heeft verschoven eigenlijk.
Misschien wel eens wat meer benchmarks zoeken, ik baseer dit grotendeels op dit artikel.

En switchen is inderdaad makkelijk, maar gratis is het zeker niet. En als het budget van 500 euro voor de basis het niet voldoende duidelijk maakt, ik ben niet rijk genoeg om honderden euro's uit te geven omdat het toevallig zo uitkomt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door McGryphon op 24-09-2014 21:40 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In de juiste benchmarks komen die pro kaarten er natuurlijk glansrijk van af, maar ze vertekenen wel een beetje. Dat een pro kaart een 2 keer zo hoge specviewperf score heeft betekend niet dat de performance van een gamekaart niet genoeg kan zijn voor een gebruiker. Mijn ervaring is dat dat het voor veel gebruikers wel is namelijk. Dat een pro kaart dan meer FPS doet maakt dan niet uit vaak. Pas als je de grens op zoekt, maar dat is erg gebuiker afhankelijk. Ik vond die review van Tom's trouwens niet zo goed. Zo testen bijv. geen gamekaarten met SW, vast omdat realview dan niet werkt. In Autocad hebben pro kaarten helemaal geen voorsprong daar trouwens. en de conclusie is ook maar raar.

Maar er is meer dan snelheid natuurlijk. gecertificeerde drivers enzo.. Kan ik nog inkomen. Als jij vooral CAD werk doet zou ik ook een CAD kaartje aanraden hoor. Maar toch, je hebt zo veel meer power met een gamekaart, ook als je een keer wat met gpu compute applicaties wilt doen. En van "meer precisie" etc moet je niet te veel voorstellen. De interfaces renderen over het algmeen prima op een gamekaart.

Als je een engineer bent die bij Boeing met SiemensNX werkt op een gecertificeerde bak dan hoort daar natuurlijk een pro kaart in, maar in veel scenario's kan ik op basis van ervaring niet echt het nut ontdekken.

Qua renderen, op zich zit op stock een 4690 op het niveau van een 8350:

http://nl.hardware.info/r...hmarks-igpu-cinebench-115

En met een 8350 verlies je gewoon (imho) te veel coresnelheid die zo belangrijk is bij grote scenes in Acad of grote assemblies rebuilden in SW / complexe sketches met veel relaties of een lange lijst met equations.

In dat licht is het jammer dat je geen 4790k er op kan zetten. Die overtreft op stock snelheid alles wat CAD betreft.

[ Voor 10% gewijzigd door maratropa op 24-09-2014 21:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Het is laat, maar dan alsnog een kort lijstje met "hoe ga ik hem uitbouwen":
#ProductPrijsSubtotaal
1Sapphire FirePro W5000€ 411,50€ 411,50
1Asus Xonar Essence ST€ 99,-€ 99,-
1TP-Link TL-WDN4800€ 30,33€ 30,33
2Iiyama ProLite XB2779QS-B1 Zwart€ 465,50€ 931,-
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 71,-€ 71,-
1Samsung 840 EVO 250GB€ 104,55€ 104,55
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.647,38

Ik blijf (vooralsnog) toch bij de Firepro, deze lijst heeft toch al minder haast dan de basis-PC zelf. Ik blijf nazoeken hoe het nou precies zit tussen dit en gamekaarten, maar blijf ivm het gezeik dat (driver)conflicten bij mij in het verleden hebben opgeleverd toch naar de Firepro neigen. Sorry ;)
De SSD lijkt me redelijk vanzelfsprekend (als in, prijs/GB is prima en heb (nog) geen slechte dingen over dit model gehoord). De netwerkkaart is voor indien ik bij een volgende verhuizing geen bedraad LAN tot mijn beschikking heb; dit komt helaas vaker voor dan je zou willen. De geluidskaart... Hier ben ik nog over aan het dubben. Surround sound heeft geen enkel voordeel, ik ben met name op zoek naar goeie DAC's om mijn monitorspeakers fatsoenlijk mee aan te sturen. Voor inputs komt er nog een losse interface bij, dat is in een conventionele geluidskaart niet te doen. Deze interfaces kon ik zo snel niet in de Pricewatch vinden, hierover neem ik te zijner tijd contact op met gespecialiseerdere zaken zoals musicstore.de.

En dan blijven nog de schermen. Ik bekeek het eens en dacht, als ik toch al honderden euro's uit ga geven kan ik net zo goed meteen door naar 1440p. Verlengt waarschijnlijk ook de praktische levensduur van de schermen behoorlijk. En schermruimte kom je in ieder geval in FL Studio en aanverwanten eigenlijk per definitie tekort :P

Het verschil tussen een i5 4460- en FX8350-systeem daargelaten, wat zijn jullie op- en aanmerkingen op dit lijstje en mijn redeneringen daarvoor? :)

[ Voor 5% gewijzigd door McGryphon op 01-10-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Kijk eens of je dit scherm ergens vandaan kan halen, kost meestal rond de 350 euro maar zijn zeer goed :)
pricewatch: Qnix QX2710 Evolution II Zwart

Dan SSD, welke SSD? Zie niks in je lijstje :)

Dan de CPU. Voor AutoCad is (correct me if i'm wrong) een FX8350 (of FX8320, zelfde CPU) sneller aangezien het van veel cores houd. Solidworks weet ik niet zeker, en FL Studio loopt sneller op een i5. Moeilijk dus :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Pff, SSD is weggevallen ofzo 8)7 fix0rd.
Dat scherm zal ik zeker in het achterhoofd houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

McGryphon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:09:
Pff, SSD is weggevallen ofzo 8)7 fix0rd.
Dat scherm zal ik zeker in het achterhoofd houden :)
Hmm, ik zou hem direct vervangen voor een MX100. Waar om vraagt u? Nou dat zal ik eens uitleggen :)
  • Goedkoper :)
  • Caps die je data beschermen bij stroomuival
  • Verwachte langere levensduur
  • Snelheidsverschil is nihil
pricewatch: Crucial MX100 256GB

Pagina: 1