.
Ik zoek een?
Ik wil graag een game pc gaan bouwen rond de nieuwe gtx970 videokaart (graag van MSI, ik hoor dat die goed is). ook wil ik graag 16GB geheugen en een SSD schijf (240gb+).
Mocht de 16GB geheugen niet passen binnen dit budget vind ik een 1x8GB kaartje voor nu ook goed, zodat ik er later nog makkelijk 1x8 bij kan zetten.
Wat is je budget?
rond de 850 - 900 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia, Zou ook graag een case nemen met goede dustfilters, de pc staat (noodgedwongen) op de grond.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil gaan gamen, misschien wat streamen.
Scherm, Toetsenbord/Muis heb ik al
Ik weet globaal wel iets van componenten, maar heb er niet heel veel verstand van, met name of dingen goed samen gaan werken of dat een bepaald component een ander component erg gaat bottlenecken etc.
Daarom zoek ik graag advies over het samenstellen van een systeem.
Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben hoor ik het wel.
Hier heb ik snel even wat bij elkaar geplakt. Vraag me nog af wat het verschil is tussen de 4690 en 4690K i5? ook heb ik geen idee welk moederbord hier goed bij past.
Ik hoef niet perse te gaan overclocken.
M.v.g.
Nick
Ik zoek een?
Ik wil graag een game pc gaan bouwen rond de nieuwe gtx970 videokaart (graag van MSI, ik hoor dat die goed is). ook wil ik graag 16GB geheugen en een SSD schijf (240gb+).
Mocht de 16GB geheugen niet passen binnen dit budget vind ik een 1x8GB kaartje voor nu ook goed, zodat ik er later nog makkelijk 1x8 bij kan zetten.
Wat is je budget?
rond de 850 - 900 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia, Zou ook graag een case nemen met goede dustfilters, de pc staat (noodgedwongen) op de grond.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil gaan gamen, misschien wat streamen.
Scherm, Toetsenbord/Muis heb ik al
Ik weet globaal wel iets van componenten, maar heb er niet heel veel verstand van, met name of dingen goed samen gaan werken of dat een bepaald component een ander component erg gaat bottlenecken etc.
Daarom zoek ik graag advies over het samenstellen van een systeem.
Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben hoor ik het wel.
Hier heb ik snel even wat bij elkaar geplakt. Vraag me nog af wat het verschil is tussen de 4690 en 4690K i5? ook heb ik geen idee welk moederbord hier goed bij past.
Ik hoef niet perse te gaan overclocken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 189,80 | € 189,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 347,95 | € 347,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8 | € 71,83 | € 71,83 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 746,08 | |
M.v.g.
Nick
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 14:11 ]