Toon posts:

bron gezocht voor recente Workstation best buy's

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet regelmatig nieuwe pc's (en ook andere apperatuur) bestellen voor mijn werk (organisatie is 25-tal medewerkers, snel groeiend). Kost me altijd veel tijd om producenten af te schuimen om de beste te vinden. Is er ergens een website/forum/platform die de best buys (complete systemen, geen onderdelen) van dit moment toont? Of hoe vinden jullie de beste keuze? vaste afnemer?

Dankjewel! _/-\o_
Koen

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Zoek eens op Best Buy Guide (BBG) hier op Tweakers. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JST94 op 24-09-2014 12:08 ]

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-03 13:55

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

wanneer mogelijk kun je altijd zelf wat research doen, en de gevonden onderdelen bij één leverancier bestellen met een service contract.

Dan kun je 9 van de 10 keer precies op jouw wensen afstellen. Veel pcboeren zijn nogal snel met een i7 voor bijvoorbeeld een beetje internetten en wat spreadsheets maken in excell. icm met een 4tb harde schijf terwijl alle data/programa's op een server zitten.

mijn advies. zoek een pcboer (lokaal of bijwijze van spreken zoiets als alternate volgens mij kom je uit bels dus dan weet ik helaas niet welke dit goed zou kunnen doen) ga op onderzoek uit, leg de samenstellingen voor vraag een offerte met service-on-site aan en kijk hoe dat werkt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit had je natuurlijk gewoon zelf kunnen vinden. Slotje.

Dit topic is gesloten.