Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke van de twee laptops is beter (een Asus en een HP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop en heb de volgende twee laptops op het oog:

pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
pricewatch: Asus N56VB-S4061H

Nu heb ik me de laatste tijd een beetje verdiept in laptops en het lijken mij allebei redelijk goede laptops (Intel Core i7, resolutie: 920x1080 (Full HD) en een redelijk geheugen). Nu ben ik erg benieuwd welke van de twee laptops jullie mij zouden aanraden. Mijn budget laat het niet toe om meer uit te geven dan 780/790 euro.

- Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop voor mijn studie. Ik werk nu nog niet met programma's als Photoshop en InDesign, maar die wil ik in de toekomst wel gaan gebruiken op deze laptop. Daarnaast wil ik programma's terugkijken/video's op internet bekijken.

- Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil niet gamen. Zoals hierboven aangegeven ga ik de laptop vooral voor school gebruiken (Microsoft Office), surven/mailen, films/video's bekijken en in de toekomst foto's bewerken.

- Wat is je budget? Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget ligt tussen de 600-790 euro,

- Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc.
Af en toe, maar niet elke dag naar studie/werk.

- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Vertel waar je aan zit te denken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Asus en HP.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 12:20 ]

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-11 13:43

thorgal21

Forum Noob

Tja wat gaan we hier eens mee doen... Wel even invullen he :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry was een foutje, per ongeluk iets te snel op enter gedrukt ;)

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
sowieso zou ik de hp niet nemen, gaan wel eens stuk en je hebt maar 1 jaar garantie. als ik jou was zou ik naar een lenovo z50 kijken ofzo.. een i5 zonder videokaart en heb je ruimte over in je budget om er een mooie ssd in te stoppen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Skipe, bedankt voor je reactie. Helaas heb ik nog niet zoveel verstand van laptops dat ik er zelf een SSD in kan bouwen, dus dat durf ik (nog) niet aan (ook met betrekking tot de garantie). Lijkt de Asus N56VB-S4061H jou in principe een goede laptop?

Verwijderd

N56 serie is van goede kwaliteit. Ik zou eerder deze nemen want iets betere processor en betere grafische kaart: pricewatch: Asus N56JN-CN035H Edit je wilt niet gamen :P. Dan maakt het natuurlijk niet uit :).

Als je de laptop toch niet naar school gaat meenemen kun je naar deze kijken: pricewatch: Lenovo IdeaPad Z710-00800 Dan heb je nog 100 euro budget voor een SSD.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 13:07 ]

Pagina: 1