Juist
es ff goed kijken of je niet ergens een schroefje vergeten bent... als je er geweld op gaat loslaten is de kans groot dat je het kapotmaakt...
niet gaan wrikken, ik heb de intelli type pro en daar zit nog een schroef onder een stikker verborgen, heeeeeel irritant!!
Where is it?
Hmmm, zal eens kijken (voelen) onder die sticker. Als er een zit zijn de makers echt
'en
Juist
ik heb, nadat ik helemaal gek was geworden
omdat ik het toetsenbord niet open kreeg, gewoon gevoeld of er onder de stikker niet nog een schroef zat. en ja hoor, de microsoft keybord makers zijn
'en
Where is it?
ik ben nu net met mijn 2e toetsenbord bezig (de . werkte niet goed meer) sinds de hcc dagen '99 daar waren die dingen voor een 10je te koop. heb er meteen 3 mee genomen.
Verder kun je misschien door voorzichtig wrikken (als je ergens een hoekje los hebt) kijken waar die nog vast zit.
Doe dit allemaal wel met beleid !!
Doe dit allemaal wel met beleid !!
[off]
Ik heb ook nog een ander toetsenbord, die zit vast met 6 klemmetjes. Gewoon zakmes ertussen en hij is open, dat is pas makkelijk!
[/off]
Dus zal ik gewoon stickertje kapot maken?
Ik heb ook nog een ander toetsenbord, die zit vast met 6 klemmetjes. Gewoon zakmes ertussen en hij is open, dat is pas makkelijk!
[/off]
Dus zal ik gewoon stickertje kapot maken?
Juist
Verwijderd
Ja gewoon doen maar ja je hebt dan geen garantie meer maar goed wat kost een nieuw toetsenbord..
Verwijderd
Niet kapot maken! Lospeuteren, misschien met behulp van fohn. Als je garantie houden wilt i.i.g.
Anders: "Go for it!"
Anders: "Go for it!"
Het is al een wat ouder toetsenbord, dus garantie heeft ie niet.
Juist
Niet losschroeven man! Gewoon je toetsen eraf priegelen... (wel onthouden waar ze zaten).
Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig
Toetsen zijn er al af, maar de rest is ook vies, en ik wil niet dat de binnenkant nat wordt, dus daarom wil ik hem los schroeven om de buitenkant los te krijgen.
* Jeldert Zal ik die sticker nou wel of niet kappot maken (zit geen garantie op)
* Jeldert Zal ik die sticker nou wel of niet kappot maken (zit geen garantie op)
Juist
Verwijderd
Waarom niet??? Er valt heus niks uit mekaar hoor.Op dinsdag 12 juni 2001 14:39 schreef Jeldert het volgende:
/me Zal ik die sticker nou wel of niet kappot maken (zit geen garantie op)
Ik heb gewoon een cherry toetsenbordje, zitten geen schroeven in om de behuizing dicht te houden.. dus gewoon plastic klemmen, zijn makkelijk los te krijgen
waarom al die moeite ondernemen, terwijl je bij de compu boer op de hoek al 4 keer een nieuwe had kunnen halen 
Zoals je zelf al zegt, geen garantie en je wil hem schoon. Gewoon ervoor gaan, lukt het niet jammer nieuwe halen. Zo duur zijn ze niet
Zoals je zelf al zegt, geen garantie en je wil hem schoon. Gewoon ervoor gaan, lukt het niet jammer nieuwe halen. Zo duur zijn ze niet
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
<hack mode >
neem een :

< end hack mode >
neem een :

< end hack mode >
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik hier nog een Yakumo toetsenbord die ook met geen mogelijkheid open wil (op een nette manier dan!). Er zit niks onder de stikker en er zijn geen schroeven aanwezig. Iemand een idee ???
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Op dinsdag 12 juni 2001 14:20 schreef roadrunner het volgende:
onder mijn ligitecht toetsen board zitten 4 schroeven onder de stikker
offtopic:
Jezus Roadrunner.. leef jij ook nog ??
Jezus Roadrunner.. leef jij ook nog ??
Heb hem net ff opengebroken met een vriend. Maar nu bleek er op 3 plaatsen onder de toetsen een schroef te zitten waarmee hij netjes open zou kunnen. Nouja 1 stukkie afgebroken, lijmen we wel weer vast
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Pagina: 1