Beste iedereen,
Volgende maand onderga ik een noodzakelijke borstwandoperatie en zal hierdoor niet kunnen werken voor ongeveer vier weken. Wat ik mij afvraag is of ik recht heb op doorbetaling. De operatie is voor mij noodzakelijk alleen valt de revalidatie dan ook onder ziek zijn? Ik heb de arbeidsvoorwaarden erbij gehaald alleen weet niet zo goed waar ik moet zoeken
. Heeft iemand hier ervaring mee? Al bel ik mijn werk op en hier open bij hun over vraag ben ik bang dat zei daar van gaan profiteren. Het gaat hier trouwens om een contract van 20-uur en ben 22 jaar oud, bijbaan naast mijn studie (wel vaste bijbaan). Al zou iemand mij een beetje de goede kant uit kunnen helpen zou dat heel fijn zijn
.
Mvg,
Motiv
Volgende maand onderga ik een noodzakelijke borstwandoperatie en zal hierdoor niet kunnen werken voor ongeveer vier weken. Wat ik mij afvraag is of ik recht heb op doorbetaling. De operatie is voor mij noodzakelijk alleen valt de revalidatie dan ook onder ziek zijn? Ik heb de arbeidsvoorwaarden erbij gehaald alleen weet niet zo goed waar ik moet zoeken
Mvg,
Motiv