Beste mensen,
Ik heb ca. 2 jaar geleden mijn eigen pc in elkaar gezet. De componenten zijn destijds opgezocht door iemand anders. Ik heb dus geen verstand verder van de hardware, ik heb hem slechts in elkaar gezet aan de hand van een youtube-filmpje
. Nu speel ik ca. 1-2 uur per dag Diablo III. Graag zou ik willen dat mijn pc de game zonder haperingen draait als er veel gebeurt op het scherm (er zijn vaak veel particles in Diablo III, bij kenners wel bekend; veel kleuren en er gebeurt veel te gelijk. Aangezien ik niet weet wat ik moet kopen/upgraden, graag jullie advies! Zou geweldig zijn. Ik speel geen andere games en ben dat ook niet van plan te doen (casual).
Ik zoek een?
Verbetering van mijn huidige componenten ten einde Diablo III smooth te draaien wanneer er veel op het scherm gebeurt; nu hapert dat regelmatig. Verder zoek ik trouwens nog een muis voor Diablo III, hoeft absoluut niet high end.
Wat is je budget?
Geen harde limiet, hoeft allemaal niet top-notch gelet op hetgeen ik wil.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee hoor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Bij voorbaat dank!
~Niels
Ik heb ca. 2 jaar geleden mijn eigen pc in elkaar gezet. De componenten zijn destijds opgezocht door iemand anders. Ik heb dus geen verstand verder van de hardware, ik heb hem slechts in elkaar gezet aan de hand van een youtube-filmpje
Ik zoek een?
Verbetering van mijn huidige componenten ten einde Diablo III smooth te draaien wanneer er veel op het scherm gebeurt; nu hapert dat regelmatig. Verder zoek ik trouwens nog een muis voor Diablo III, hoeft absoluut niet high end.
Wat is je budget?
Geen harde limiet, hoeft allemaal niet top-notch gelet op hetgeen ik wil.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee hoor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Bij voorbaat dank!
~Niels
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 10:03 ]