Toon posts:

Iphone 4s verbruikt veel mobiel internet met itunes.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een reserver iphone 4s. Nu zet ik mijn mobiel internet aan. En alles gebruikt mb's zoals normaal. Behalve itunes die verbruikt bijna 1 mb per minuut. Dat vind ik iets te gek. Wie heeft een idee om er wat tegen te doen?

Groet Wesley

Verwijderd

Dat is toch normaal, je streamt waarschijnlijk gewoon muziek :)

mp3-the van 4 minutes, low quality, 4 Mb ... = 1 Mb per minuut

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen itunes haha....Ik heb spotify in offline modus. Maar het staat bij systeem en dan itunes accounts en dat tabje schiet omhoog in mb's ik gebruik hem alleen voor whatsapp facebook en snapchat.

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
instellingen -> iTunes en App Store -> Gebruik mobiele data uitschakelen. Waarschijnlijk is hij je iTunes bibliotheek van thuis er automatisch op aan het zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nooit gebruik gemaakt van itunes. En die instellingen heb ik al uit staan...

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is de reserve iPhone van jou geweest of geleend van iemand anders? Gebruikt deze iPhone misschien een apple ID van een ander die wel iTunes gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee deze is van mij ik verkoop hem volgende week aan een vriend. Mijn apple id zit er aan vast.

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:59:
Ik heb nooit gebruik gemaakt van itunes. En die instellingen heb ik al uit staan...
Beetje gek, hoe weet je trouwens dat die 1mb per minuut verbruikt?? Voor zover ik weet geeft de iPhone alleen het totale verbruikte data weer en niet het per minuut verbruik.
Pagina: 1