• psnepvangers
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 14:54
Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen geleden mag ik mijn abbonement bij T-Mobile afzeggen. Het is nu een toestelbundel van 2 jaar geleden geweest, met een Galaxy S3 voor €50,- p/m, welke al is vervangen door een losse Nexus 5. Kortom, ik ben nu op zoek naar een leuk simonly aanbod.

Mijn huidige abbonement:
Huidig tariefplan: iSmart 150 (150min/150sms p/m, waarvan deze per maand worden meegenomen, huidig zelfs 2500 sms saldo :))
Onbeperkt Internet Voordeelb. (1250MB p/m
T-Mobile Grenzeloos Consumer
Travel & Surf

Ik ben wel OK met het netwerk van T-Mobile, soms wat slechtere verbinding, maar niet storend.

Als ik bij T-Mobile via de site zou verlengen naar een simonly, kom ik op het volgende uit:

-Mobile Sim Only 3-in-1 simkaart
Simkaart€ 0,00
Aansluitkosten€ 0,00
Startabonnement 2 Jaar
24 maanden € 11,50 korting
2 GB
150 minuten Sim Only
van € 31,00€ 19,50

Nu is €19,50 natuurlijk een leuke prijs vergeleken met €50,- , maar ik ben benieuwd of het nog beter kan. De vergelijk sites wordt ik niet echt veel wijzer van, omdat ik niet echt veel goedkoper uit kom.

Nu is mijn vraag, kan het goedkoper/beter, of heeft het eventueel nog nut om met T-Mobile te bellen?

Alvast bedankt.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Kijk eens op Hi.nl, daar krijg je voor hetzelfde- of iets meer geld hetzelfde maar dan wel een veel betere dekking en een landelijk dekkend 4G netwerk..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• psnepvangers
Hey Jassy,

Bedankt. Heb even gekeken, bij Hi kom ik op het volgende uit:
1,5 GB internet, 2 jaar €17,00
200 min €4,50
Onbeperkt sms Gratis
Totaal per maand €21,50

Op zich leuk, wel vrij krap qua databundel aangezien ik er geregeld overheen ga bij T-Mobile, waarna mijn snelheid wordt gelimiteerd. Helaas heeft Hi geen 2GB bundel en wordt het met 3GB gelijk weer €26,50 per maand.

Bij Vodafone en KPN kom ik bij bundels uit boven de €30,- omdat het hier allemaal vaste bundels zijn, zonder dat je de databundels los kan aanpassen... Waarbij je óf op een bundel uit komt van 300min/1GB (Bij KPN zelfs 300min/500MB), of gelijk onbeperkt min/2GB....

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:01
Gewoon alle Sim Only providers afgaan.

Ik zit zelf bij Simyo.

Daar heb je 200min/sms + 2,5GB voor 22,50 per maand (1 jaar abonnement), maar daar betaal je fors als je over je datalimiet gaat en je kan niets opsparen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door GioStyle op 24-09-2014 18:50 ]

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Plus dat je bij simyo geen 4G hebt en dat je dit niet meer wil missen als je dit eenmaal hebt gehad...

Ja Hi heeft helaas geen 2GB bundel maar weegt het netwerk dan niet op tegen de 500MB minder? Zoals je zelf al zegt ga je na die 1500MB gewoon op lage snelheid zonder extra kosten door.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jassy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:44:
Plus dat je bij simyo geen 4G hebt en dat je dit niet meer wil missen als je dit eenmaal hebt gehad...

Ja Hi heeft helaas geen 2GB bundel maar weegt het netwerk dan niet op tegen de 500MB minder? Zoals je zelf al zegt ga je na die 1500MB gewoon op lage snelheid zonder extra kosten door.
Hebben ze wel, kost 5 euro per maand extra. Net als een onbeperkte SMS bundel.

Je krijgt trouwens 10 euro korting als je via geen referrals bestelt. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 10-11-2014 12:37 ]

• psnepvangers
Simyo is helaas ook door het gebrek van 4G niet echt een optie.

Hi klinkt nog wel ok, als ze dezelfde optie hebben bij T-Mobile dat je niet extra betaalt als je boven je datalimiet uitkomt.

Heeft het nog nut om contact op te nemen via Live chat om te kijken wat ze kunnen doen, of heeft dat tegenwoordig weinig nut? :)

• Verstekbakker
  • Niet online
psnepvangers schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:16:
Simyo is helaas ook door het gebrek van 4G niet echt een optie.

Hi klinkt nog wel ok, als ze dezelfde optie hebben bij T-Mobile dat je niet extra betaalt als je boven je datalimiet uitkomt.

Heeft het nog nut om contact op te nemen via Live chat om te kijken wat ze kunnen doen, of heeft dat tegenwoordig weinig nut? :)
Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN, https://www.simyo.nl/4g ze hebben gewoon 4G waar KPN dat ook heeft.

• psnepvangers
Sorry, bedoelde eigenlijk dat Simyo geen optie is door de extra kosten die ze berekenen voor 4G.

Kom namelijk op een bedrag van €23,50 totaal uit.

• Verstekbakker
  • Niet online
psnepvangers schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:06:
Sorry, bedoelde eigenlijk dat Simyo geen optie is door de extra kosten die ze berekenen voor 4G.

Kom namelijk op een bedrag van €23,50 totaal uit.
Als je maar met de allergrootst mogelijke boog om Vodafone heen loopt... Ik ben in elk geval heel blij dat ik Simyo heb ontdekt toen ik een tijd terug van Vodafone af kwam. Een goede klantenservice is goud waard.
Pagina: 1