User gebruikt elk Apple nieuwsbericht voor trolls en spam

Pagina: 1
Acties:
  • 808 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Ik erger me al een tijdje aan de volgende user:
http://tweakers.net/searc...h[searchString]=emporio81

In praktisch elke reactie reageert hij op specs van de iPhone en vertelt hij hoeveel beter de BB Passport wel niet gaat zijn. Er zijn meer mensen die soortgelijke dingen doen, maar dit voorbeeld is echt extreem:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/emporio.png

Op zich heeft iedereen het recht om zijn mening te geven, maar inmiddels is het gewoon spam aan het worden (gaat echt nergens over). Van de volgende voorbeelden zijn er tientallen te vinden die allemaal slaan als een tang op een varken:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/emporio1.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/emporio2.png

Je zou het eigenlijk wel kunnen aanmerken als spam (in ieder geval als vervuiling).

Ik moet wel eerlijk toegeven dat zijn enthousiasme en vasthoudendheid aandoenlijk is ;)

...less is more

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De laatste paar zijn weg. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maar er zijn weer nieuwe bij onder de blackberryberichten...

• funk-e
Kan iemand misschien even zijn berichten doorlezen? Zowel op het forum als op de frontpage?
Blijkt ook dat hij zich al eerder heeft misdragen (precies hetzelfde wat hij nu doet)

Daarnaast gaat hij ook redelijk respectloos met de mods om, zie hier een discussie van afgelopen februari:
emporio81 in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"

...less is more

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 20:49
Waarschijnlijk een medewerker van Blackberry ;)

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
funk-e schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:15:
Kan iemand misschien even zijn berichten doorlezen? Zowel op het forum als op de frontpage?
Blijkt ook dat hij zich al eerder heeft misdragen (precies hetzelfde wat hij nu doet)

Daarnaast gaat hij ook redelijk respectloos met de mods om, zie hier een discussie van afgelopen februari:
emporio81 in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"
Ik vind dat je voor wat betreft de BlackBerry promotie in Apple-topics door Emporio81 wel een punt hebt.
Maar op welke wijze Emporio81 een discussie heeft gevoerd in februari 2014, lijkt mij totaal irrelevant en doet mij zelfs vermoeden dat je hiermee kwaad bloed probeert te zetten.... :-(

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• funk-e
Rubén89 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:25:
[...]

Ik vind dat je voor wat betreft de BlackBerry promotie in Apple-topics door Emporio81 wel een punt hebt.
Maar op welke wijze Emporio81 een discussie heeft gevoerd in februari 2014, lijkt mij totaal irrelevant en doet mij zelfs vermoeden dat je hiermee kwaad bloed probeert te zetten.... :-(
ik probeer gewoon aan te geven dat zo'n persoon de sfeer verziekt op dit forum. Het incident uit februari mag dan wat langer geleden zijn, maar het geeft wel een beetje aan wat voor persoon dit is.

Ik lees dagelijks erg veel artikelen op tweakers (incl. reacties) en als je nagaat dat er onder dit nieuwsbericht: 200 reacties zijn gegeven, waarvan 50(!) door deze persoon zijn geschreven (en constant dezelfde reactie) dan lijkt enige actie mij niet vreemd.

...less is more

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
funk-e schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:45:
[...]

Ik lees dagelijks erg veel artikelen op tweakers (incl. reacties) en als je nagaat dat er onder dit nieuwsbericht: 200 reacties zijn gegeven, waarvan 50(!) door deze persoon zijn geschreven (en constant dezelfde reactie) dan lijkt enige actie mij niet vreemd.
Zoals ik hierboven al aangaf: ik vindt het terecht dat je klaagt over de wijze waarop Emporio 81 zijn voorkeur voor BlackBerry tentoon spreidt (om het maar voorzichtig uit te drukken).

Maar ik zie niet in hoe je opmerking dat Emporio81 respectloos is, c.q. zou zijn, richting moderators, bijdraagt aan die klacht. Je zet op deze wijze deze persoon in een kwaad daglicht zonder dat dit een nuttige functie heeft.

Dus daarom ben ik van mening ik dat je die opmerking achterwege had kunnen laten.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• funk-e
Rubén89 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:02:
[...]

Zoals ik hierboven al aangaf: ik vindt het terecht dat je klaagt over de wijze waarop Emporio 81 zijn voorkeur voor BlackBerry tentoon spreidt (om het maar voorzichtig uit te drukken).

Maar ik zie niet in hoe je opmerking dat Emporio81 respectloos is, c.q. zou zijn, richting moderators, bijdraagt aan die klacht. Je zet op deze wijze deze persoon in een kwaad daglicht zonder dat dit een nuttige functie heeft.

Dus daarom ben ik van mening ik dat je die opmerking achterwege had kunnen laten.
Ik probeer zijn gedrag aan te kaarten, maar je hebt wel gelijk dat ik geen oude koeien uit de sloot moet halen. Inmiddels staan we in het BB-nieuwsbericht op 61 berichten van de 228 (bijna 27% van de reacties) ...and counting. Maar ik denk dat wij genoeg hebben geschreven. Het is nu aan de moderators om wel of geen actie te ondernemen, aangezien dat hun taak is. :) Ik zal er niets meer over zeggen. 8)

...less is more

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 08:32
Guys, ik denk dat jullie onderaan de streep hetzelfde willen: normale reacties die iets toevoegen. :P

Laat de modjes het verder oppikken :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jup, ik zal nog eens kijken. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.