Toon posts:

advies voor grafische kaart Mac.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het lastig is voor een Mac om een nieuwe grafische kaart te zoeken dan voor een normale Pc, maar ik wou het toch proberen.
Dus wie kan mij advies geven over waar ik een grafische kaart kan bestellen die in mijn mac past ( Alle info staat beneden over de versie en de rest ) Hij moet er gewoon in te proppen zijn en ik moet mijn games kunnen spelen. Liefste wil ik het dan wel direct goed doen, dus wil ik zorgen dat ik wel een goeie grafische kaart aanschaf. Het liefste wil ik toch wel een goed spel zoals skyrim, battlefield of gta in hoge settings kunnen spelen. Dus wie kan mij helpen!?

Oh, ik ben trouwens een ontzettende noob in computer taal dus wil je het alsjeblieft in kindertaal uitleggen?

Specs ;

Mac PRO 2009
Processor : 2 x 2,26 GHz Quad-Core Intel Xeon
Geheugen : 6GB 1066 MHz DDR3 ECC
Videokaart : NIVIDIA GeForce GT 120 , 512MB
Software : Mac OS X Lion 10.7.3

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-02 15:47

Flappiewappie

Hier nog meer

NVIDIA GeForce GT 120
ATI Radeon HD 4870
ATI Radeon HD 5870, offered as an upgrade kit
Note: The Radeon HD 5870 card requires Mac OS X v10.6.4 or later and the use of both auxiliary power connections.

Hier staat wat

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Volgens mij staat daar - ook in 'kindertaal' duidelijk genoeg dat je dat eerst moet lezen. Als je niet leest wat we schrijven heeft een topic op een forum hoegenaamd weinig zin.

In ieder geval:
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB->CAA

Verder aub ook dit lezen en je topicstart ermee in overeenstemming brengen:
CAA beleid

Oslik blyat! Oslik!