Toon posts:

externe speakers probleem Iiyama ProLite E2483HS-B1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb twee weken geleden deze monitor gekocht en heb hem momenteel aangesloten op mijn ps3. De ingebouwde speakers zijn niet geweldig dus heb ik geprobeerd er externe speakers aan te hangen, wat mogekijk zou moeten zijn bij deze spekaers. Helaas komt er geen geluid uit mijn speakers als ik deze aansluit en de monitor op de zogenoemde "line-in" zet als audiouitgang. Ik heb ook een andere set speakers gerpobeerd en die werkte ook niet. Ook heb ik het via een andere monitor geprobeerd en toen werkte het wel.
Is een instelling die ik over het hoofd zie, of moet ik terug naar de winkel met de monitor?

Verwijderd

Line-out is uitgang.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:49

OMD

Monitoren hebben vaak geen aansluiting voor speakers.

Je zal met een analoge kabel vanuit de ps3 moeten werken.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt! Omdat dit wel werkte op de andere monitor, ging ik ervan uit dat dit ook bij deze zo zou werken. Ik ga dus wel even de benodigde kabels kopen om de speakers op mijn playsation aan te sluiten

Verwijderd

Neeeheeeee.

Je hebt de kabel in het vekeerde plekkie.
Ik ga er vanuit dat je hdmi gebruikt? Dan moet je een aux kabel vanaf line-out (lijn-uit, naar buiten dus) naar je versterker of boxjes doen.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:49

OMD

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:29:
Neeeheeeee.

Je hebt de kabel in het vekeerde plekkie.
Ik ga er vanuit dat je hdmi gebruikt? Dan moet je een aux kabel vanaf line-out (lijn-uit, naar buiten dus) naar je versterker of boxjes doen.
Maar dan moet er nog steeds een audio signaal naar de line-in.
Zal toch geen DAC inzitten neem ik aan? Kan me niet voorstellen dat een monitor uit dit prijssegment een HDMI audio extractor/DAC aan boord heeft. Kan het uiteraard mis hebben :+

Analoog uit van de ps3 met verloop naar female jack. Daar de pc speakers op aansluiten.

EDIT:

Ik lees niet goed |:(

Het werkt dus nu wel? Hoe heb je de ps3 verbonden met de monitor?

[ Voor 7% gewijzigd door OMD op 23-09-2014 22:42 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Verwijderd

Hdmi verstuurd audio naar monitor, monitor gaat line out naar speakers, ik draai hier eendezelfde setup, en dat werkt.
TS heeft alleen dus line in en out verkeerd.
Pagina: 1