Vriend van me heeft vandaag pc binnen maar ook een probleem atm, hij woont ook helaas niet echt dicht bij mij in de buurt anders was het mogelijk dat ik zelf even was gaan kijken.
MSI GTX 970 Gaming 4G
Cooler Master G600
Crucial M550
Gigabyte G1.Sniper B5
Intel Core i5 4690 / 3.5 Ghz
Crucial Ballistix Tactical
Hij is bij azerty in elkaar gezet plus ik neem aan bios update en dergelijken.
Nu hij de computer thuis heeft kreeg hij direct een zwart scherm na het opstarten, moest toen eten en daarna werkte hij weer bij het opstarten en heeft hij windows 7 geinstalleerd, ook enige windows updates natuurlijk zoals service pack.
Nu blijkt de computer dus om de haverklap uit te vallen (zonder bluescreen atm) en reboot de computer zonder beeld, hij hoort het opstart geluid nog wel.
Het kan natuurlijk van alles nog zijn, hij gebruikt verder HDMI port en gaat zo even Dvi testen of dat nog baat heeft. De voeding moet toch wel genoeg watt hebben? iemand enig idee?
bvd
MSI GTX 970 Gaming 4G
Cooler Master G600
Crucial M550
Gigabyte G1.Sniper B5
Intel Core i5 4690 / 3.5 Ghz
Crucial Ballistix Tactical
Hij is bij azerty in elkaar gezet plus ik neem aan bios update en dergelijken.
Nu hij de computer thuis heeft kreeg hij direct een zwart scherm na het opstarten, moest toen eten en daarna werkte hij weer bij het opstarten en heeft hij windows 7 geinstalleerd, ook enige windows updates natuurlijk zoals service pack.
Nu blijkt de computer dus om de haverklap uit te vallen (zonder bluescreen atm) en reboot de computer zonder beeld, hij hoort het opstart geluid nog wel.
Het kan natuurlijk van alles nog zijn, hij gebruikt verder HDMI port en gaat zo even Dvi testen of dat nog baat heeft. De voeding moet toch wel genoeg watt hebben? iemand enig idee?
bvd