Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eneco, Eneco, Eneco

Pagina: 1
Acties:

• Dicebar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 15:49
nieuws: Eneco Toon-thermostaat gaat Philips Hue ondersteunen en komt met api

Het viel me op dat in het artikel over de Toon-thermostaat van Eneco letterlijk alle paragrafen beginnen met het bedrijf Eneco. Om een of andere reden voelde dat een beetje...taalkundig simpel? Misschien zelfs een beetje reclame-achtig, met hoe het er zo staccato in zit.

Afbeeldingslocatie: http://dicebar.home.xs4all.nl/images/eneco.png

In het Nederlands kunnen meeste zinnen namelijk op verschillende manieren worden opgebouwd:
- Eneco maakte tevens bekend dat het een open api voor Toon zal introduceren. (origineel)
- Tevens maakte Eneco bekend dat het een open api voor Toon zal introduceren.

Misschien is dit een beetje mierenneukerij, hoor... Ik kan niet echt goed uitleggen waarom dit niet goed zou zijn, maar het leidde mij af :P

Voor de rest een super interessant artikel dat ik met plezier gelezen heb :)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Een mooi voorbeeld hoe teksten minder mooi worden. Aangepast.

Verwijderd

Kan ik nu ook zonder dat ik klant van eneco ben de hue functie krijgen op mijn toon?
misschien via zelf nieuwe software up te loaden?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is bedoeld voor commentaar op redactionele content. Oude topics kicken om vraagjes in te stellen is dus niet echt zinvol. Kijk even in de techfora of hier een topic voor is. Maar een beetje meer eigen initiatief wordt op GoT wel van je verwacht.

Edit: ik zie dat je je vraag al in meerdere topics hebt gepost. Dat is ook iets (crossposten) wat we nadrukkelijk niet op prijs stellen.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 21-03-2015 12:56 ]