Samenstellen van game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

• wrsuper11
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-04-2023
Hallo Twerkers

Grapje is altijd welkom natuurlijk.

Maar ik wil dus een nieuw pc samenstellen en heb hier een aantal componenten die ik eventueel wil kopen.
pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5 Moederboard
pricewatch: Seasonic G-Serie 550 Watt Voeding
http://tweakers.net/product/385743/intel-core-i5-4690k/ processor
pricewatch: G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL Ram geheugen
pricewatch: Cooler Master Nepton 140XL koeling
ik heb al een hoop advies gekregen van een aantal vrienden die er meer in thuis in zijn.

Mijn vraag was dus wat er eventueel niet nodig is of juist beter is voor die prijs ik wil graag rond de 500/600 euro besteden aan het Moederboard Voeding processor en ram geheugen en koeling hierboven heb ik dus die componenten weergegeven. de videokaart wil ik nog los achteraf kopen tips over een goede videokaart rond de 300/350 euro is altijd welkom

Mvg Matthijs Wiltink

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-02 08:00

Bolletje

Moderator Harde Waren
Matthijs, ten eerste welkom op Tweakers. :w

Je hebt al een begin gemaakt, maar er is nog meer informatie nodig voor een goed topic. Zie hiervoor de richtlijnen die staan in DAA beleid en/of gebruik de template die er staat bij het openen van het topic. Je hebt nu je topic geplaatst in CAA, terwijl die beter in DAA past. Daarnaast kan je makkelijk een tabel maken met je componenten. Zie Handleiding Pricewatch hoe dat moet.

Ik sluit je topic, want is voor jou makkelijker om een nieuw topic aan te maken in Desktop Aankoopadvies (DAA). ;)

Dit topic is gesloten.