Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

woede vs verontwaardiging

Pagina: 1
Acties:

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 19:23
nieuws: Telenet haalt service voor tonen dataverbruik offline tot woede developers

De topictitel heeft het maar liefst over woede terwijl in de ankeiler slechts staat dat 'externe partijen die gebruikmaakten van de service reageren met verontwaardiging.'

Er is pas sprake van woede als de developers met houten staken, kruizen en wijwater de catacomben van Telenet gaan openbreken. Tegen die tijd zie ik daar dan graag het videoverslag van.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Daarbij lees ik developers in de titel "Externe partijen" en "Software-ontwikkelaars reageren boos" in 't artikel, maar in 't artikel wordt gerept over 1 developer (Vantongelen) die dan aangeeft dat andere tools ook niet meer werken. Ik zie geen teken van andere developer(s) dan Vantongelen? Niet dat ze met naam/toenaam/bedrijfsnaam genoemd moeten worden ofzo, maar heel erg overtuigend vind ik 't niet als er maar 1 genoemd wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 23-09-2014 18:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij