Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hulp nodig met het kiezen van een laptop

Pagina: 1
Acties:

• Brambo1233
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
Beste tweaker ,

Voor mijn studie heb ik een laptop nodig ik ben een tijdje uit de computer wereld gestapt en zat een beetje te kijken naar laptops en computers en damm wat een vooruitgang.
Maar ook al zijn de pc's momenteel nog een stuk beter dan laptops qua prijs die je betaal heb ik er eentje nodig voor 500 tm 1000 € nodig het is een groot prijsverschil maar hebben jullie meer keus O-)
ik hoef er niet echt games op te spelen of iets
alvast bedankt groet bram

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wat heb je zelf gezocht? Wat zijn je eisen? Wat moet dat ding voor je doen? Voor 500 euro kan ik de meest basic laptop voor je vinden.

hi!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik heb je vorige topic al gesloten, met de mededeling dat er wel wat van je gevraagd wordt. Je hebt nu de kopjes weg-geëdit en je komt niet met een paar laptops die aan je eisen voldoen...

• Brambo1233
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
mijn excuses , Ik heb al zelf gezocht naar bijvoorbeeld deze ultra book voor 720 http://www.dell.com/nl/be...le?c=nl&l=nl&s=bsd&~ck=mn
maar zoals ik al heb vermeld weet ik niet echt wat een goede site is om een laptop te halen.
Ik heb mijn laptop alleen nodig voor school maar een spel als rome total war 2 zou altijd leuk zijn om er op te spelen al lijkt het me onmogelijk. De laptop hoeft niet echt bijzonder te zijn als de processor en het interne geheugen goed is

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je in de Pricewatch ook gespeeld met de filters die je in kunt stellen? Daar kun je allerlei zaken uitsluiten die je niet interesseren. Zo kun je kiezen voor grootte van het scherm, prijs, hoeveelheid schijfruimte, geheugen, welke processor en dergelijke er in moeten zitten. Wanneer je een paar basisfilters er op loslaat zul je zien dat je selectie van 1882 stuks ineens verminderd worden. Je keuze wordt dus ook veel beperkter waardoor je minder zelf hoeft uit te zoeken.

Eens kijken. Dit is de basis: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/
Dit is na één filter, je prijs: nog 787 verschillende laptops.

Je wilt natuurlijk een qwerty toetsenbord, neem ik aan, dus blijven er nog 615 verschillende laptops over.

Vervolgens ga je tussen de 13" en 15" kijken en blijven er nog 132 verschillende laptops over.