Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vervelend luide bass als laptop niet aan de lader hangt

Pagina: 1
Acties:

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-11 16:04
Hoi,

Ik heb een recent aangeschafte Asus 550JK-360CH laptop, en een setje Z523 speakers + subwoofer van Logitech. Als ik deze op mijn laptop aansluit, maken deze een enorm hinderlijk geuid - een constant laag gezoem alsof ik de bass vol open heb gedraaid. De enige manier om het geluid te stoppen is om óf de bass compleet dicht te draaien óf m'n laptop aan de lader te leggen.

Aangezien ik mijn accu niet wil verpesten kan ik hem niet permanent aan de lader hebben liggen.

Google levert niks op, dit is de eerste keer dat ik niks kan vinden over mensen met hetzelfde probleem.
Ook helpt het veranderen van de 'power options' niks, energy saving of performance maken geen verschil.

Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis de Vries op 23-09-2014 17:50 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:32
Dennis de Vries schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:47:
Aangezien ik mijn accu niet wil verpesten kan ik hem niet permanent aan de lader hebben liggen.
Weet je dat zeker? Als je accu eenmaal volgeladen is dan ondergaat je accu weinig slijtage lijkt me.
Iemand een idee?
Ja. Is je speakerset geaard? Gebrek aan aarding lijkt me een typische veroorzaker.

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-11 16:04
Eigenlijk geen idee of het stopcontact waar m'n speakers op zijn aangesloten geaard is of niet. Helaas heb ik maar twee stopcontacten in mijn kamer en zitten deze pal naast elkaar, dus veel keuze is er niet.