Beste allen,
Na een lange tijd allerlei sites te zijn afgestruind, vele reviews te hebben gelezen en hardware te hebben vergeleken, ben ik tot het volgende lijstje gekomen: (Wat naar mijn mening erg goed is
)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games op 1080p spelen en in de toekomst gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1050 voor de onderdelen, exc assemblagekosten en een windows-licentie. Ik wil alles bestellen en laten assembleren bij Azerty en neem daarbij een windows-licentie met studentenkorting.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig. Verder zijn er geen componenten die ik wil meenemen naar de nieuwe build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil zijn.
Zijn er nog op of aanmerkingen te plaatsen voor dit systeem, of wellicht verbeterpunten? Heeft het daarnaast nut om voor een 4790K te gaan in verband met het streamen of is de huidige processor daar goed genoeg voor?
Na een lange tijd allerlei sites te zijn afgestruind, vele reviews te hebben gelezen en hardware te hebben vergeleken, ben ik tot het volgende lijstje gekomen: (Wat naar mijn mening erg goed is
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 353,90 | € 353,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 11,90 | € 11,90 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,75 | € 59,75 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.022,80 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games op 1080p spelen en in de toekomst gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1050 voor de onderdelen, exc assemblagekosten en een windows-licentie. Ik wil alles bestellen en laten assembleren bij Azerty en neem daarbij een windows-licentie met studentenkorting.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig. Verder zijn er geen componenten die ik wil meenemen naar de nieuwe build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil zijn.
Zijn er nog op of aanmerkingen te plaatsen voor dit systeem, of wellicht verbeterpunten? Heeft het daarnaast nut om voor een 4790K te gaan in verband met het streamen of is de huidige processor daar goed genoeg voor?