Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kijk dit soort berichten lees ik graagMaverick! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:50:
Gisteren ging het weer lekker
Titel gepakt in Div 8 en goede start gemaakt en 7. Ik ga er van uit dat we vanavond wel weer in 6 zullen zitten.
Dit is dan weer jammer...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lijkt me dan ook sterk dat we volgende week weer in Div 8 zitten

En het ligt ECHT aan mn poppetje. Echt waar.
Met of zonder Any....Maverick! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:50:
Gisteren ging het weer lekker
Titel gepakt in Div 8 en goede start gemaakt en 7. Ik ga er van uit dat we vanavond wel weer in 6 zullen zitten.
Voetbal werd er niet leuker op zonder....

Aangezien ik geen antwoord hierop heb gehad
Da's waar.JPM85 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:07:
[...]
Met of zonder Any....
Voetbal werd er niet leuker op zonder....
De teams die we zonder ANY troffen hadden allemaal van die rennende en constant trickende op snelheid gebouwde mennekes. Dat maakt het voetbal er idd niet mooier op. Winnen geeft desondanks toch genoeg voldoening
Off-topic: internet doet het in Parijs ook zo te zien
[ Voor 6% gewijzigd door Ronster op 18-02-2015 14:19 ]
Welke opstelling spelen jullie?Maverick! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Da's waar.
De teams die we zonder ANY troffen hadden allemaal van die rennende en constant trickende op snelheid gebouwde mennekes. Dat maakt het voetbal er idd niet mooier op. Winnen geeft desondanks toch genoeg voldoening
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik wil geen enkele associatie met Barca en TFC..Xenophoben schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:53:
sjonge jonge... .zijn wij barca zonder messi ofzo ?

Ik ben Bale! (met nr. 69 op z'n shirt
Bij deze distantieer ik mij volledig van deze tweaker.SinergyX schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Ik wil geen enkele associatie met Barca en TFC..![]()
Ik ben Bale! (met nr. 69 op z'n shirt).
Afhankelijk van aantal spelers, meestal 4-4-2 in meerdere varianten of 4-3-3 punt naar voren.
Er zijn ook avonden dat we 3-1-allesnaarvoren hebben gespeeld
Verwijderd
Wil mij graag aanmelden voor een van beide PS4 teams.
Huidige rating is 86 (CAM)
Voorkeurspositie is centraal mid maar ben bereid elke positie in te vullen behalve keeper (erg slecht in)
Bijna elke avond beschikbaar voor wedstrijden!
Met Any spelen wij eigenlijk altijd met 5 verdedigers, wordt voor de snelle spitsen van de tegenpartij lastig om er voorbij te wandelen alsof je stilstaat. met voorkeur Any met eigen Pro achterin.Supermach schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:
[...]
Bij deze distantieer ik mij volledig van deze tweaker.
[...]
Afhankelijk van aantal spelers, meestal 4-4-2 in meerdere varianten of 4-3-3 punt naar voren.
Er zijn ook avonden dat we 3-1-allesnaarvoren hebben gespeeld
Je kan vanavond eventueel try out wedstrijden meespelen.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:42:
Hallo allemaal!
Wil mij graag aanmelden voor een van beide PS4 teams.
Huidige rating is 86 (CAM)
Voorkeurspositie is centraal mid maar ben bereid elke positie in te vullen behalve keeper (erg slecht in)
Bijna elke avond beschikbaar voor wedstrijden!
En ligt er zelf beetje aan wat je leuk vindt, lekker casual spelen of echt op resultaat.
Ik had RB kunnen gaan spelen, maar dat is dan ook het maximale in de opstelling dat ik aan afstand kan nemenSupermach schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:
Bij deze distantieer ik mij volledig van deze tweaker.
Verwijderd
Hoelaat ongeveer? Heb wel een winnaarsmentaliteit en zou het liefst elke wedstrijd winnenRicloo86 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:47:
Je kan vanavond eventueel try out wedstrijden meespelen.
En ligt er zelf beetje aan wat je leuk vindt, lekker casual spelen of echt op resultaat.
Heb er nu zo'n 100 inval-wedstrijden op zitten en enkele prof-wedstrijden met een openbaar team, maar binnen dit team wordt vrij slecht gecommuniceerd.
Vanavond zijn we er geloof ik vanaf een uur of 19 tot het einde van de avondVerwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:52:
[...]
Hoelaat ongeveer? Heb wel een winnaarsmentaliteit en zou het liefst elke wedstrijd winnen.
Heb er nu zo'n 100 inval-wedstrijden op zitten en enkele prof-wedstrijden met een openbaar team, maar binnen dit team wordt vrij slecht gecommuniceerd.
Knap dat je het 100 invalwedstrijden hebt volgehouden, dat zou mij niet lukken haha!
Edit: Heb je een friend request gestuurd op PSN
[ Voor 4% gewijzigd door EvEs0r op 18-02-2015 14:59 ]
Nee, ik ben géén Belg!
Als wij inderdaad een Any speler en 2 of 3 anderen hebben, wil onze Any nog wel eens 5 verdedigers opstellen, maar bij ons bepaald de Any de opstelling dus dat veranderd regelmatig. Daar komt bij dat we vaak met een mannetje of 6 spelen en dan wordt het automatisch 4 verdedigers omdat wij geen manuele verdedigers in het team hebben.Ricloo86 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:47:
[...]
Met Any spelen wij eigenlijk altijd met 5 verdedigers, wordt voor de snelle spitsen van de tegenpartij lastig om er voorbij te wandelen alsof je stilstaat. met voorkeur Any met eigen Pro achterin.
Wij zijn er inmiddels wel achter gekomen dat 5 verdedigers eigenlijk een must is, en zoals Rick ook al zei, als dan ook nog eens de Any zijn pro als CV zet, scheelt echt een slok op een borrel. Dus wellicht kunnen jullie dat eens overwegenSupermach schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:55:
[...]
Als wij inderdaad een Any speler en 2 of 3 anderen hebben, wil onze Any nog wel eens 5 verdedigers opstellen, maar bij ons bepaald de Any de opstelling dus dat veranderd regelmatig. Daar komt bij dat we vaak met een mannetje of 6 spelen en dan wordt het automatisch 4 verdedigers omdat wij geen manuele verdedigers in het team hebben.
Nee, ik ben géén Belg!
Heb je geaccepteerd, spreek en zie je vanavond online.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:52:
[...]
Hoelaat ongeveer? Heb wel een winnaarsmentaliteit en zou het liefst elke wedstrijd winnen.
Ga ervan uit dat het vanavond een positie als LCM/RCM wordt als try out
Verwijderd
Heb je toegevoegd! Moet ook eerlijk toegeven dat het merendeel van de wedstrijden niet echt een plezier was, vooral keepers kunnen een wedstrijd goed verzieken.EvEs0r schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:54:
Vanavond zijn we er geloof ik vanaf een uur of 19 tot het einde van de avond![]()
Knap dat je het 100 invalwedstrijden hebt volgehouden, dat zou mij niet lukken haha!
Edit: Heb je een friend request gestuurd op PSN
Heb er in het begin mijn voordeel mee gedaan, vooral afstandsschoten/goals waren erg makkelijkVerwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:06:
[...]
Heb je toegevoegd! Moet ook eerlijk toegeven dat het merendeel van de wedstrijden niet echt een plezier was, vooral keepers kunnen een wedstrijd goed verzieken.
Iemand toevallig tips voor een goede built voor een CV?
Wij maken hem meestal 179, +- 81kg geloof ik (Z'n versnelling is dan in ieder geval 78, dat weet ik wel zeker). Dan is ie lang genoeg om kopduels te winnen en ook nog in staat om gaten dicht te lopen die de ANY spelers niet zouden kunnen belopen. Voor de rest is dan ook het kenmerk 'Harde Pass' fijn voor de vrije trappenMaverick! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:28:
Ik ben er ook wel voor om een pro als CV te hebben wanneer je met ANY speelt. En ik wil die positie ook wel nemen.
Nee, ik ben géén Belg!
Inderdaad, 179cm en 81kg. Dan is zijn versnelling 78 en goed genoeg om de meeste aanvallers goed bij te houden en gaten dicht te lopen. Verder is hij dan ook een prima lengte om de meeste kopduels te kunnen winnen. Hierbij moet je ook gewoon een beetje kunnen timen en niet gaan button-bashen. Verder zet ik altijd het volgende aanMaverick! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:28:
Ik ben er ook wel voor om een pro als CV te hebben wanneer je met ANY speelt. En ik wil die positie ook wel nemen.
- hernieuwde energie (als we 1 goal achter staan en je zet m op ultra aanvallend gaat hij ook mee naar voren)
- Harde pass
- effect pass
- lenig uitverdedigen
- harde kopbal
Die 2 pass attributes zijn voornamelijk om goede diepteballen te kunnen geven en om van achteruit die glitch uit te kunnen buiten
[ Voor 9% gewijzigd door Mathijs14 op 18-02-2015 15:49 ]
Dat doen wij nooooooit.....CFC-Mathijs schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:48:
[...]
Die 2 pass attributes zijn voornamelijk om goede diepteballen te kunnen geven en om van achteruit die glitch uit te kunnen buiten
Ohja... en maak hem erg lelijk dat werkt bij ons ook
Nice, zelf de 'ballen van achteruit glitch' exploiten en hem aan de andere kant afvangen
Lelijk ben ik al
Jawohl...heerlijk internetten in de Thalys (ben alweer bijna thuis)Maverick! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Ik lees zo tussen de regels door dat vanaf nu jij de Any bent

Neu hoor, dat niet per se, ik schrijf alleen dat ik de rol van CV wel op me wil nemen.JPM85 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:07:
[...]
Jawohl...heerlijk internetten in de Thalys (ben alweer bijna thuis)
Ik lees zo tussen de regels door dat vanaf nu jij de Any bent
Als de ANY dat wil doen is dat ook prima.
Maar als ik eens ANY wil spelen meld ik me wel. Ik geloof niet dat ik het slecht deed de keren dat ik het heb gedaan
Ik denk dat we daar wel duidelijke afspraken over kunnen maken inderdaad, betreft de ANY. Ik sta zelf ook meestal als CAM als ik ANY ben, maar zou dit ook naar CDM of CB moeten zetten zodat defensief wat beter staat. Nooit echt aan gedacht want tot aan afgelopen week ging het eigenlijk wel redelijk met de drones, en hadden we geen manuele/ANY CB nodig.Maverick! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:10:
[...]
Neu hoor, dat niet per se, ik schrijf alleen dat ik de rol van CV wel op me wil nemen.
Als de ANY dat wil doen is dat ook prima.
Maar als ik eens ANY wil spelen meld ik me wel. Ik geloof niet dat ik het slecht deed de keren dat ik het heb gedaan
Vanavond ben ik in ieder geval er weer bij, CL is toch geen leuke wedstrijd bij vanavond. Mochten we weer lag hebben, sta ik open voor een friendly toernooi (helaas zonder prijsuitreiking)
Wij zijn met een team overnieuw begonnen op de PC en in één keer doorgestroomd naar de 1e divisie, en nu schommelen we tussen de 1e en 2e in. Wij komen het idd vaak tegen dat er met 5 verdedigers wordt gespeeld maar gebruiken het zelf niet, wij spelen 4-4-2 met een brede ruit waarbij het volgens mij het beste zou zijn als de any zijn pro als cvm zou staan, zeker in de 1e divisie. Maar als je maar met 3 pro's bent dan mis je die pro weer in de opbouw dus dan moet je gaan kiezen wat je zelf het belangrijkste vindt, in de 2e divisie is meestal niet zo'n probleem.EvEs0r schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:56:
[...]
Wij zijn er inmiddels wel achter gekomen dat 5 verdedigers eigenlijk een must is, en zoals Rick ook al zei, als dan ook nog eens de Any zijn pro als CV zet, scheelt echt een slok op een borrel. Dus wellicht kunnen jullie dat eens overwegen
Ging niet verkeerd gisterenavond. Iedereen heeft even any gespeeld geloof ikJPM85 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:34:
[...]
Ik denk dat we daar wel duidelijke afspraken over kunnen maken inderdaad, betreft de ANY. Ik sta zelf ook meestal als CAM als ik ANY ben, maar zou dit ook naar CDM of CB moeten zetten zodat defensief wat beter staat. Nooit echt aan gedacht want tot aan afgelopen week ging het eigenlijk wel redelijk met de drones, en hadden we geen manuele/ANY CB nodig.
Vanavond ben ik in ieder geval er weer bij, CL is toch geen leuke wedstrijd bij vanavond. Mochten we weer lag hebben, sta ik open voor een friendly toernooi (helaas zonder prijsuitreiking)
Nice! onder de naam Tweakers?Scavy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:58:
[...]
Wij zijn met een team overnieuw begonnen op de PC en in één keer doorgestroomd naar de 1e divisie, en nu schommelen we tussen de 1e en 2e in. Wij komen het idd vaak tegen dat er met 5 verdedigers wordt gespeeld maar gebruiken het zelf niet, wij spelen 4-4-2 met een brede ruit waarbij het volgens mij het beste zou zijn als de any zijn pro als cvm zou staan, zeker in de 1e divisie. Maar als je maar met 3 pro's bent dan mis je die pro weer in de opbouw dus dan moet je gaan kiezen wat je zelf het belangrijkste vindt, in de 2e divisie is meestal niet zo'n probleem.
Merk dat als wij tegen 4 verdedigers spelen echt veel meer kansen creëren door de ruimte die ontstaat. Wij gaan wel proberen met 4 verdedigers te spelen om te zien hoe dat gaat omdat je nu te vaak de aansluiting van achteren in de aanval mist.

Voorlopig dus maar FF zo verder
[ Voor 10% gewijzigd door Scavy op 19-02-2015 09:07 ]
Ach als je er zo soepel doorheen loopt naar D1 dan kun je best nog een keer opnieuw beginnen. Is Tweakers weer op alle platvormen vertegenwoordigtScavy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:03:
Nee wij zijn onder een andere naam verder gegaan namelijk Dutch United FC, vlak daarna kwamen jullie (ps4 crew) met het idee van de 2 teams maar toen zaten wij alweer richting de 3e geloof ik en om voor een tweede keer opnieuw te beginnen....![]()
Wij hebben naar veel strijd in de laatste minuut gisteren promotie afgedwongen naar D2, laatste wedstrijd moest gewonnen worden en dat is gelukt. Spannend was het wel..... 86e minuut maken zij de 2-2, was even zuur maar in de 90e minuut toch de 3-2 gemaakt
Knappe prestatie van het team om zo snel (na naamswijziging) weer in de hogere divisies te spelen
Streamen jullie ook op twitch? Vorige maand zat ik FIFA op twitch te kijken, kan me herinneren dat ik een Dutch United langs zag komen.Scavy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:03:
Nee wij zijn onder een andere naam verder gegaan namelijk Dutch United FC, vlak daarna kwamen jullie (ps4 crew) met het idee van de 2 teams maar toen zaten wij alweer richting de 3e geloof ik en om voor een tweede keer opnieuw te beginnen....![]()
Edit, zie dat elk platform een dutch united heeft
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2015 10:59 ]
Haha moet je het wel goed zeggen! Uitslag was 4-3Ricloo86 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Wij hebben naar veel strijd in de laatste minuut gisteren promotie afgedwongen naar D2, laatste wedstrijd moest gewonnen worden en dat is gelukt. Spannend was het wel..... 86e minuut maken zij de 2-2, was even zuur maar in de 90e minuut toch de 3-2 gemaakt![]()
Knappe prestatie van het team om zo snel (na naamswijziging) weer in de hogere divisies te spelen
Nee, ik ben géén Belg!
ach het idee blijft hetzelfde met 2 doelpunten meer dan hahaha....!!EvEs0r schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Haha moet je het wel goed zeggen! Uitslag was 4-3Was zeker een lekkere pot, met alles erop en eraan! Al meteen beginnen met een onterechte penalty tegen in de 4e minuut
Doet iig niets af aan onze prestatie
Nee we streamen niet op Twitch, er is inderdaad een PC club die Dutch united 09 heet. Die zal je wel gezien hebben denk ik. Die zijn ook behoorlijk serieus namelijk. Er kan binnekort wel weer een compilatie verwacht worden van Dutch United FC, dan kunnen jullie onze mooiste goals is even bekijkenSinergyX schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:31:
[...]
Streamen jullie ook op twitch? Vorige maand zat ik FIFA op twitch te kijken, kan me herinneren dat ik een Dutch United langs zag komen.
Edit, zie dat elk platform een dutch united heeft
Arwintju schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Nee we streamen niet op Twitch, er is inderdaad een PC club die Dutch united 09 heet. Die zal je wel gezien hebben denk ik. Die zijn ook behoorlijk serieus namelijk. Er kan binnekort wel weer een compilatie verwacht worden van Dutch United FC, dan kunnen jullie onze mooiste goals is even bekijken

There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dat zijn de mooiste potjes, gefeliciteerd met de 2e divisieRicloo86 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Ach als je er zo soepel doorheen loopt naar D1 dan kun je best nog een keer opnieuw beginnen. Is Tweakers weer op alle platvormen vertegenwoordigt
Wij hebben naar veel strijd in de laatste minuut gisteren promotie afgedwongen naar D2, laatste wedstrijd moest gewonnen worden en dat is gelukt. Spannend was het wel..... 86e minuut maken zij de 2-2, was even zuur maar in de 90e minuut toch de 3-2 gemaakt![]()
We zullen er nog wel eens naar kijken om toch Tweakers te vertegenwoordigen maar het valt opzich wel een beetje tegen dat de PC club hier meteen niet meer vertegenwoordigt wordt na het vertrek van 5 mensen, er waren er minimaal nog 5 die regelmatig meespeelden. Die zagen er blijkbaar niets in om met elkaar samen verder te gaan
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Netjes hoor!HouseQ schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:44:
tweakotine na een avondje spelen nu in divisie 5
Willen die twee nog een try out eigenlijk?
Dolaar (Tim) heb k niet gezien/gesproken van het weekend en Hakim gaf aan dat hij voorlopig geen tryout hoefde.Ricloo86 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:26:
[...]
Netjes hoor!
Willen die twee nog een try out eigenlijk?
Zou het ook leuk vinden om een met een PC team van tweakers mee te spelen (ben geen super ster in Fifa maar vind het wel leuk samen online te spelen).Scavy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:47:
[...]
Dat zijn de mooiste potjes, gefeliciteerd met de 2e divisie![]()
We zullen er nog wel eens naar kijken om toch Tweakers te vertegenwoordigen maar het valt opzich wel een beetje tegen dat de PC club hier meteen niet meer vertegenwoordigt wordt na het vertrek van 5 mensen, er waren er minimaal nog 5 die regelmatig meespeelden. Die zagen er blijkbaar niets in om met elkaar samen verder te gaan
Weet niet of er interesse van mensen die op PC spelen is? Anders misschien kijken om een nieuw team aan te maken hiervoor..
Prima!HouseQ schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:29:
[...]
Dolaar (Tim) heb k niet gezien/gesproken van het weekend en Hakim gaf aan dat hij voorlopig geen tryout hoefde.
Er zit een speler in afwachting van de try-outs, als deze niet volgen wordt hij nu toegevoegd aan het team en is er voorlopig geen mogelijkheid voor try-outs. We hebben genoeg (actieve) spelers op dit moment.
wil toch wel ff met wat tweakers spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Morenoo91 op 23-02-2015 19:32 ]
PSN: MGFlexican.
Vanaf 21.00 club heet tweakotineMorenoo91 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:28:
speelt er een club op PS4 vanavond? anders kom ik zo even online
wil toch wel ff met wat tweakers spelen
Leuke sessie gappies! (MGFlexican)
PSN: MGFlexican.
We waren maar met zijn tweeën en het voornaamste doel was om genoeg punten te halen om in de 1e te blijven. Toen we begonnen stonden we namelijk op 1-1-1 oftewel 4 punten uit 3 wedstrijden.
Dat hield dus in dat we uit 7 wedstrijden nog 19 punten moesten halen voor een eventuele titel en dat betekend simpelweg dat bij één verlies dat niet meer haalbaar is.
Maar goed we mochten nog 1 keer gelijk spelen en dat hebben we dan ook maar gedaan
De laatste wedstrijd was ook nog billen knijpen, we kwamen 3-1 voor maar de tegenpartij kwam terug tot 3-3 en eigenlijk zagen we het alsnog helemaal mis gaan maar we wisten toch nog te scoren in de 87ste minuut en toen was het vrouwen en kinderen eerst om die titel binnen te halen.
Al met al een heerlijk avondje fifa
Gefeliciteerd (er vanuit gaande dat je bedoeld dat je de titel in divisie 1 hebt gehaald)!
Bedoel idd de titel in divisie 1Remmetje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:52:
Blijft leuk dat soort verhalen. Het mooie is dat nu het voordeel bij jullie is gebleven waardoor de hele avond top was. Als je alleen verliest doordat er in de 87ste minuut is gescoord dan is juist het tegenovergestelde aan de hand. Dan kan je nog zo goed voetballen maar dan was de hele avond voor je gevoel bagger.
Gefeliciteerd (er vanuit gaande dat je bedoeld dat je de titel in divisie 1 hebt gehaald)!
En dat gevoel dat je omschrijft maken we idd ook mee, eigenlijk is dat veel vaker het geval dan dit gevoel

Maar nu is hetScavy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:30:
[...]
Bedoel idd de titel in divisie 1
En dat gevoel dat je omschrijft maken we idd ook mee, eigenlijk is dat veel vaker het geval dan dit gevoel

Knappe prestatie, gefeliciteeerd.Scavy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:58:
Wij zijn blij, Dutch United FC heeft zijn eerste competitie titel binnen.
We waren maar met zijn tweeën en het voornaamste doel was om genoeg punten te halen om in de 1e te blijven. Toen we begonnen stonden we namelijk op 1-1-1 oftewel 4 punten uit 3 wedstrijden.
Dat hield dus in dat we uit 7 wedstrijden nog 19 punten moesten halen voor een eventuele titel en dat betekend simpelweg dat bij één verlies dat niet meer haalbaar is.
Maar goed we mochten nog 1 keer gelijk spelen en dat hebben we dan ook maar gedaanwas overigens 4-4 waarbij we 4-1 achter kwamen...pfff
De laatste wedstrijd was ook nog billen knijpen, we kwamen 3-1 voor maar de tegenpartij kwam terug tot 3-3 en eigenlijk zagen we het alsnog helemaal mis gaan maar we wisten toch nog te scoren in de 87ste minuut en toen was het vrouwen en kinderen eerst om die titel binnen te halen.
Al met al een heerlijk avondje fifa
dus nu de top 100 in klimmen
PS4 team doet verwoede pogingen 1 te bereiken, maar vooralsnog is handhaving D2 vooral waar we voor spelen.
Gisteren zat er werkelijk waar bijna alles tegen, desondanks erin gebleven en nu 3 van de 5 winnen en we zitten ook in divisie 1, zou een hele prestatie zijn.
We staan er nu goed voor, dus moet mogelijk zijn (als het balletje ook een keer goed voor ons valt i.p.v. de meest rare penaltys tegen en afvallende ballen in ons nadeel
Alvast heel veel succes met de overige 5 wedstrijdenRicloo86 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:45:
[...]
Knappe prestatie, gefeliciteeerd.
dus nu de top 100 in klimmen
PS4 team doet verwoede pogingen 1 te bereiken, maar vooralsnog is handhaving D2 vooral waar we voor spelen.
Gisteren zat er werkelijk waar bijna alles tegen, desondanks erin gebleven en nu 3 van de 5 winnen en we zitten ook in divisie 1, zou een hele prestatie zijn.
We staan er nu goed voor, dus moet mogelijk zijn (als het balletje ook een keer goed voor ons valt i.p.v. de meest rare penaltys tegen en afvallende ballen in ons nadeel)
In de categorie "balletjes goed vallen" heb ik ff een klein filmpje in elkaar geflanst.
Eerste fail is in ons voordeel, we stonden al 2-0 voor maar een 3-0 in de 80ste minuut is altijd welkom
De 2e fail is in ons nadeel en kost ons dus bijna het kampioenschap en eerlijk gezegd had ik het ook niet meer verwacht maar in de 87ste minuut volgt alsnog de win(st)

Enjoy
Geweldig filmpjeScavy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Alvast heel veel succes met de overige 5 wedstrijden![]()
In de categorie "balletjes goed vallen" heb ik ff een klein filmpje in elkaar geflanst.
Eerste fail is in ons voordeel, we stonden al 2-0 voor maar een 3-0 in de 80ste minuut is altijd welkom![]()
De 2e fail is in ons nadeel en kost ons dus bijna het kampioenschap en eerlijk gezegd had ik het ook niet meer verwacht maar in de 87ste minuut volgt alsnog de win(st)![]()
Enjoy![]()
[video]

Wij hebben ook een Bergkamp lopen nu, die er vrijwel identiek uitziet
Is onze Bergkamp van 2 walletjes aan het eten?Ricloo86 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:32:
[...]
Geweldig filmpje![]()
Wij hebben ook een Bergkamp lopen nu, die er vrijwel identiek uitziet
Zou zomaar kunnen hoor, zo is ie wel
Oei, daar gaan wat zware gesprekken over volgen. Het is weer tijd dat de directie van Dutch United FC bij elkaar komt!Scavy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:26:
[...]
Is onze Bergkamp van 2 walletjes aan het eten?
Zou zomaar kunnen hoor, zo is ie wel
Arwintju schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:58:
[...]
Oei, daar gaan wat zware gesprekken over volgen. Het is weer tijd dat de directie van Dutch United FC bij elkaar komt!

Verwijderd
Nice, krijgt onze Tabonka eindelijk een stemVerwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 10:55:
Kreeg van bol.com te horen dat er wat mis was met de zending van mijn headset -_- Heb gereageerd en hij is vandaag verzonden, en voor het zelfde geld komt ie ok nog binnen vandaag.
Net op het moment dat clubs aan het afsterven isMaverick! schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:07:
[...]
Nice, krijgt onze Tabonka eindelijk een stem
PS4 club is zeker niet aan het afstervenSupermach schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:50:
[...]
Net op het moment dat clubs aan het afsterven is
Vrijdag avond divisie 1 gehaald, in toch redelijk kort tijdbestek
Dat hebben jullie inderdaad snel gedaan, gefeliciteerdRicloo86 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:02:
[...]
PS4 club is zeker niet aan het afsterven
Vrijdag avond divisie 1 gehaald, in toch redelijk kort tijdbestek
Gelukkig zijn er nog andere manieren om FIFA leuk te houden.Supermach schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:50:
[...]
Net op het moment dat clubs aan het afsterven is
Wat afwisseling doet soms wel goed, afgelopen weken was het soms 5/6 avonden per week Clubs. Was wel een redelijke overkill

Klopt! toernooitjes en 2v2 zijn wel leuk om te doen ter afwisseling. Ik mis eigenlijk de optie om met bijv. 2 personen een 'gewone' competitie te spelen (bijv. Premier League) Offline doe ik dat regelmatig met een vriend die langskomt, maar dat zouden ze ook online mogelijk moeten maken. Gewoon weer een extra optie.JPM85 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:15:
[...]
Gelukkig zijn er nog andere manieren om FIFA leuk te houden.
Wat afwisseling doet soms wel goed, afgelopen weken was het soms 5/6 avonden per week Clubs. Was wel een redelijke overkill
Najaaaa... afsterven... ik ben er een paar dagen niet geweest (GTA virus toch weer te pakken), maar wil het zeker weer oppakken hoor!Supermach schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:37:
Laatste tijd zaten steeds dezelfde 4/5 in clubs en die waren er de laatste dagen ook niet meer, vandaar dat ik denk dat het aan het afsterven is. Jou bijvoorbeeld ook al lang niet gezien, Sjef
Verwijderd
Als ik online kom kijk ik altijd meteen of iemand al clubs aan het doen is maar ik zie de laatste tijd dat er ook is wat anders dan FIFA wordt gespeeldMaverick! schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:19:
[...]
Najaaaa... afsterven... ik ben er een paar dagen niet geweest (GTA virus toch weer te pakken), maar wil het zeker weer oppakken hoor!
ron is die heists er ondertussen al?
Moeten we maar al trainingsavond beschouwen
Jup, 10 maart. Ook een reden waarom ik weer into GTA benVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:13:
[...]
10 maart komen de heists uit heb ik gelezen
Ach, ik speel al 21 jaar FIFA. Af en toe wat zijsprongetjes naar andere games, maar ik kom er altijd weer op terug.
tot die conclusie kwam ik gisteravond alXenophoben schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:48:
mischien moeten we dan maar even die week veel gta doen en daarna besluiten dat fifa toch leuker is ? ^.^
Dan hoop ik voor jou dat je vrouw niet op tweakers zit.Maverick! schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:24:
In the end is mijn conclusie altijd dat FIFA leuker is dan wat-dan-ook

Ach, haar naam rijmt (bijna) op FIFASupermach schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:37:
[...]
Dan hoop ik voor jou dat je vrouw niet op tweakers zit.
Verwijderd
Ja ik ook al rond de 20Maverick! schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:08:
[...]
Jup, 10 maart. Ook een reden waarom ik weer into GTA ben
Ach, ik speel al 21 jaar FIFA. Af en toe wat zijsprongetjes naar andere games, maar ik kom er altijd weer op terug.
Whaha wel bijna haar naam, maar haar persoontje is verre van
In een vorig leven zeker

Ben bang dat je nog wel wat flauwe grapjes kunt verwachten van onze clubgenoten
Verwijderd
Ik kan wel tegen een grapjeMaverick! schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:12:
[...]
Whaha wel bijna haar naam, maar haar persoontje is verre van
[...]
In een vorig leven zeker![]()
Ben bang dat je nog wel wat flauwe grapjes kunt verwachten van onze clubgenoten
Zo ja leuke pot tegen jullie gespeeld zo straks! Was spannend!