Plugin niet voor winamp maar voor input gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He weet iemand of er een plugin is die via je input van je geluidskaart een leuk effectje (zoals bij winamp: Wingeiss of G-Force 2.0) is die je dan kan gebruiken in een discotheek om op een scherm te projecteren.
Dus als een DJ plaaten draait dat dat geluidje naar de input van je pc loopt en die weer naar een projector waarop leuke bewegingkjes die mee bewegen op de beat van de muziek.

HELP zoeken, ik heb het hard nodig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:42
<edit>stom ik had niet goed gelzen |:( </edit> Maar je kunt toch DJ spelen op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
werkt voor geen cent dat proggie... hopelijk heeft iemand anders nog wat anders??? help help help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet nu echt niemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whizzkey
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

whizzkey

Yep

Je kunt gewoon winamp gebruiken. Start winamp op. Controleer effe of je de cd/line-in plugin hebt geinstalleerd (in_cdda.dll) en klik dan op Open location. (ctrl + eject-knopje). nu type je linein:// in en je visuals worden bepaald door je line-in. Effe plugin starten en full-screen draaien...klaar....

Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een oud iets omhoog schoppen....
Het progje waar arnem de link van geeft werkt bij wel degelijk (misschien met je de readme nog eens lezen... ;) )

De standaard winamp line-in plug, heeft het bij mij nog nooit gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pablo_p
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 23:07
Cthugha is met afstand de mooiste plugin die ik ken en werkt ook op line in.

Je moet dan de file vis_sh15.zip downloaden en zie hier voor een aantal download locaties:
http://ftpsearch.lycos.com/swadv/AdvResults.asp?query=vis_sh15.zip+&offset=0&f2=Type
Pagina: 1