Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel gamen (World of warcraft en League of legends) en anime/series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 600/700 euro. Kan hem zelf assembleren en heb ook een Windows 7 licentie nog liggen. Dus die kosten kunnen eraf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een Amd 8120 processor. Maar weet niet of die nog echt goed. Raden jullie aan dat ik die gebruik?
Toetsenbord, muis, beeldscherm headset heb ik allemaal al. Cd/dvd writer heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
Ram geheugen
Computerkast
Voeding
Videokaart
SSD kaart of een Hdd kaart(liefst beide
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt. Zolang het systeem maar goed draait en niet snel kapot gaat:p
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil World of warcraft graag op een goeie kwaliteit spelen. Speel nu alles op low, geen schaduws etc. Is niet te spelen:S:S:S:S:S. Fps is 28
Ga je overklokken?
Nope wil hem gewoon standaard hebben
Veel gamen (World of warcraft en League of legends) en anime/series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 600/700 euro. Kan hem zelf assembleren en heb ook een Windows 7 licentie nog liggen. Dus die kosten kunnen eraf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een Amd 8120 processor. Maar weet niet of die nog echt goed. Raden jullie aan dat ik die gebruik?
Toetsenbord, muis, beeldscherm headset heb ik allemaal al. Cd/dvd writer heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
Ram geheugen
Computerkast
Voeding
Videokaart
SSD kaart of een Hdd kaart(liefst beide
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt. Zolang het systeem maar goed draait en niet snel kapot gaat:p
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil World of warcraft graag op een goeie kwaliteit spelen. Speel nu alles op low, geen schaduws etc. Is niet te spelen:S:S:S:S:S. Fps is 28
Ga je overklokken?
Nope wil hem gewoon standaard hebben