meiden/vrouwen die CoD spelen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-03-2022
Hey,

Zijn hier toevallig ook vrouwen die cod spelen? Heb het al op een paar forums geprobeerd maar tot nu toe nog geen resultaat. Ik vind het niet erg om met jongen te schieten maar lijkt me ook eens leuk om met een meid te schieten :)

Melissa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dat was niet nodig

Kijk eens op twitch.tv, daar zitten ook vrouwelijke streamers tussen.

[ Voor 47% gewijzigd door BM op 23-09-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Haha ik ben serieus. Ik zal straks is kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

De trollradar doet toch een beetje rinkelen, ik weet wel dat er vrouwelijke tweakers actief zijn, of die ook cod spelen en/of reageren op dit topic is even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
De trollradar doet toch een beetje rinkelen? En wat betekent dat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dat ik niet zeker weet of dit serieus is of dat je een grapje maakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Ik ben serieus. Ik had het ook op gamer.nl gezet maar daar blijken niet heel veel meiden op te zitten wat ik snap. Dus daarom probeerde ik een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:31
Ik ken iemand op steam die cod speelt, misschien daar eens contact meezoeken? PM maar voor info.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00
Tja veel vrouwelijke gamers melden liever niet dat ze vrouw zijn... Ook omdat het allerlei vervelende reacties teweeg kan brengen.

Maar goed, waarom ben je specifiek op zoek naar vrouwelijke gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Mijn eerste gevoel hing ook richting "not sure if serious", hence mijn eerste reactie (dank je bm :P). Op dat gebied sloot ik me bij garriej aan.

Dit was op basis van het feit dat de gebruiker net geregistreerd is, 1 post en tevens een onderwerp waar nog wel eens grappen over gemaakt worden.

On a more serious note

Op tweakers zitten ook zeker vrouwelijke gebruikers, nou zal het aantal wat CoD speelt al een stuk minder zijn. Verder is tweakers een vrij all-round forum. Naast gamen worden er ook andere onderwerpen besproken zoals software, programming, hardware, fotografie etc. Misschien dat er nog communities zijn die wat meer gericht zijn op gaming en fps specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Er is het een en ander gezegd dus probeer op alles te reageren.

Jongens kom ik vaak genoeg tegen tijdens het spelen maar meiden nooit. Het lijkt me daarom leuk om ook een keer met een vrouwelijke vorm te schieten.

Ik speel op de ps3.

Zoals ik al zei wilde ik het op een ander forum proberen omdat het op die andere niet lukte. Je moet denk maar van me aannemen dat ik echt ben, weet niet hoe ik het moet bewijzen namelijk. Maar hoezo grappen? Ben wel benieuwd..

[ Voor 4% gewijzigd door MelissaB op 23-09-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MelissaB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:22:
Er is het een en ander gezegd dus probeer op alles te reageren.

Jongens kom ik vaak genoeg tegen tijdens het spelen maar meiden nooit. Het lijkt me daarom leuk om ook een keer met een vrouwelijke vorm te schieten.

Ik speel op de ps3.

Zoals ik al zei wilde ik het op een ander forum proberen omdat het op die andere niet lukte. Je moet denk maar van me aannemen dat ik echt ben, weet niet hoe ik het moet bewijzen namelijk.
foto van jezelf met deze post op de achtergrond ;) :D

Dit wordt toch ook niet van jouw gevraagd om te bewijzen dat je een man bent? Hou het een beetje normaal aub

[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 23-09-2014 15:07 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:23:
[...]

foto van jezelf met deze post op de achtergrond ;) :D
Ik dacht dat dit tweakers was en hier niet aan deden op deze manier, daarom heb ik een comment achterwegen gelaten.

Maar nu we toch bezig zijn: pics or it diddnt happen.

Dit wordt toch ook niet van jouw gevraagd om te bewijzen dat je een man bent? Hou het een beetje normaal aub

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 23-09-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:16
Kan me wel voorstellen dat je als meisje ook met andere meiden wilt gamen. Helaas speelt m'n vriendin geen shooters anders had ik je wel willen voorstellen aan d'r. Succes met het vinden van mede vrouwelijke gamers!
Al zou MelissaB geen meisje zijn, boeiend? Waarom hier voornamelijk mannen reageren met onzin snap ik niet. Ik had iets meer verwacht van tweakers.

offtopic:
Popcorn iemand?

[ Voor 21% gewijzigd door acemoo op 23-09-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Ik ben wel een meisje. Maar vind het wel triest dat ik me moet bewijzen dat ik een meisje ben.. meisjes kunnen zich toch ook voordoen als jongens maar daar wordt geen foto van gevraagd. Denk dat het meer aan jullie ligt dan aan mij.

Maar wel echt typisch jongen om te vragen om een foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Nee mijn 'not serious' post wordt ge-edit, maar ondertussen roept iedereen TOGTFO

Schandalig vind ik het :o

Er is ook een community van cod zelf (ik weet niet hoe je engels is)
https://community.callofd...ity/call_of_duty/english/

Het voordeel is dat iedereen die daar zit iig CoD speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
garriej schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:25:
[...]

Ik dacht dat dit tweakers was en hier niet aan deden op deze manier, daarom heb ik een comment achterwegen gelaten.

Maar nu we toch bezig zijn: pics or it diddnt happen.
Of je checkt gewoon even zelf haar backstory.... }:O Link

Ik vertrouwde het ook niet, maar blijkbaar zat ik fout... 8)7

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Quadradial schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:34:
[...]

Of je checkt gewoon even zelf haar backstory.... }:O Link

Ik vertrouwde het ook niet, maar blijkbaar zat ik fout... 8)7
Dankje! Eentje die verder kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Mijn vriendin en ik (19jr en 24jr) spelen regelmatig diverse games, waaronder ook Call of Duty (op PC)
Als je een keer wil meespelen, stuur me maar een PM

Andere games die we veel spelen:
- Battlefield (3)
- Minecraft
- Borderlands (straks, als de nieuwe uitkomt)

We zitten tevens in een clan met diverse andere mensen (alleen geen vrouwen). We maken ook vaak (maar niet altijd) gebruik van teamspeak. Geldt ook voor andere personen trouwens (ook niet-vrouwen)

[ Voor 56% gewijzigd door Gamebuster op 23-09-2014 14:39 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
[offtopic]
Als de gemiddelde tweaker de helft van de tijd die ze steken in het uitpluizen van internet profielen zou steken in het daadwerkelijk naar buiten gaan zaten ze voor je het weet allemaal aan de vriendin...

Oh wacht daar hoor ik ook bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Gamebuster schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:36:
Mijn vriendin en ik (19jr en 24jr) spelen regelmatig diverse games, waaronder ook Call of Duty (op PC)
Als je een keer wil meespelen, stuur me maar een PM
Ik speel op ps3 maar tpch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Op welk platform speel je Call of Duty? Ik neem aan op de PC, maar dat kan ook op de PlayStation of Xbox natuurlijk. Oh en welke versie van Call of Dutry?

Mocht je niet per se vast zitten aan Call of Duty; wij spelen met een aantal mensen (waaronder enkele meiden) regelmatig Dota 2 en soms America's Army. Uiteraard hoort daar ook TeamSpeak bij! 8)

--- Edit ---
MelissaB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:38:
[...]

}:O

[ Voor 21% gewijzigd door TheNephilim op 23-09-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
MelissaB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:38:
[...]
He da's nou jammer. Tijd voor een PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Nooit gespeeld op de PC zal wel heel anders zijn denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb je al op budgetgaming.nl gekeken? Daar zitten ook vrouwelijke leden tussen, grappig btw, had die topic helemaal niet op gamer.nl forum gezien, terwijl ik daar elke dag op zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MelissaB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:32:
Hey,

Zijn hier toevallig ook vrouwen die cod spelen? Heb het al op een paar forums geprobeerd maar tot nu toe nog geen resultaat. Ik vind het niet erg om met jongen te schieten maar lijkt me ook eens leuk om met een meid te schieten :)

Melissa
Heb je al eens wat teamspeaks gejoined? Veel vrouwen struinen vaak teamspeak servers af om met andere vrouwen te kunnen spelen.

Ik heb zelf het idee dat meer vrouwen op de pc gamen, dan op consoles. Maar dat is maar mijn ervaring :)

[ Voor 9% gewijzigd door Frozen op 23-09-2014 14:41 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Gamebuster schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:39:
[...]

He da's nou jammer. Tijd voor een PC :P
Inderdaad! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Als je een werkbare PC hebt, kan je in ieder geval minecraft met ons spelen. Minecraft draait op de meeste modernere PC's wel. Je mag wel een account lenen om te kijken of je het wat vind (hoef je het niet meteen te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
iPodKiller schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:40:
Heb je al op budgetgaming.nl gekeken? Daar zitten ook vrouwelijke leden tussen, grappig btw, had die topic helemaal niet op gamer.nl forum gezien, terwijl ik daar elke dag op zit :D
Nee nog niet. Heb een beetje op Google gezocht omdat ik niet wist waar ik het moest zoeken haha. Ik zou zeggen kijk anders nog, niet dat er veel antwoorden bij zaten waar ik iets aan had maar toch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Gamebuster schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:41:
Als je een werkbare PC hebt, kan je in ieder geval minecraft met ons spelen. Minecraft draait op de meeste modernere PC's wel. Je mag wel een account lenen om te kijken of je het wat vind (hoef je het niet meteen te kopen)
Ik heb niet heel veel kennis van spellen haha. Geen idee wat voor spel het is. Ik ben ook Call of Duty gaan spelen Door mijn oppas kinderen. Kon er geen klote van, maar daar is verandering ingekomen haha
Ik weet nog niet twijfel een beetje maar als de ps4 nou komt in combinatie met de nieuwe cod overweeg ik het misschien wel haha

Het is op gathering.tweakers.net niet de bedoeling om meerdere posts in korte tijd achter elkaar te plaatsen, waarbij je zelf de laatste bent die gereageerd heeft. Je kunt je bericht aanpassen door op de wijzig-knop aan de rechterbovenkant van je bericht te klikken

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 23-09-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gropah snapt de definitie van grapje niet? :N
Daarnaast staat op profiel gewoon foto van mij maar dat even terzijde.

[ Voor 44% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-09-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 22:31
Oh PS3 dan weet ik ook niemand. Maar eh shooters en console is toch no-go :p *awaiting the flames*

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Sn3gG3l schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:17:
Oh PS3 dan weet ik ook niemand. Maar eh shooters en console is toch no-go :p *awaiting the flames*
Ik dacht dat dat wat genuanceerder al wat uitgevochten. Iets met: mensen die met controllers spelen moeten niet tegen mensen die met een muis spelen spelen, want dat zou niet eerlijk zijn. Ergens in een draadje over muis/toetsenbord -> console adapters was dat in elk geval de uitkomst.

Komt er dus op neer dat het niet zo veel uitmaakt voor je experience van je entertainment, zolang het maar niet mengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:14:
Gropah snapt de definitie van grapje niet? :N
Daarnaast staat op profiel gewoon foto van mij maar dat even terzijde.
hahaha grappig.. :/

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
MelissaB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:33:
Ik ben wel een meisje. Maar vind het wel triest dat ik me moet bewijzen dat ik een meisje ben.. meisjes kunnen zich toch ook voordoen als jongens maar daar wordt geen foto van gevraagd. Denk dat het meer aan jullie ligt dan aan mij.

Maar wel echt typisch jongen om te vragen om een foto ;)
Er lijken wel degelijk een aantal vrouwelijke CoD spelers te zijn, maar diegene die ik tegenkwam waren meestal Amerikaanse spelers en een paar Britse. Ik ben in m'n uren BOII nog geen vrouwelijke NL spelers tegengekomen die hun mic gebruikten, maar dat kan natuurlijk ook andere redenen hebben (zoals vervelende puberale kerels die meteen flippen zodra ze een vrouw in een game horen...).

Het lijkt er op dat mainstream AAA gamen langzaam meer vrouwelijke gamers begint aan te trekken en ik denk dat je vast wel metgezellen zal vinden ;) :)

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Exactly! Trouwens, als je een beetje verder kijkt zal je zien dat er genoeg vrouwen zijn die gamen. Heb genoeg ex'en gehad die helemaal into zombie mode zijn en er zijn ook een paar Nederlandse YouTubers die CoD spelen en vrouw zijn, sommige heb ik ook mee kunnen spelen.

In the end kan je beter gewoon zoeken naar chille spelers waar je graag mee speelt, dan kom je vanzelf ook in community's terecht waar ook vrouwen in zitten. Wat ik vooral merk is dat mensen niet van de daken schreeuwen dat ze vrouw zijn, ken genoeg vriendinnen die heel veel invites hebben gekregen omdat ze ooit "xxgirlgamersssxx" of zoiets genoemd hebben op PSN of hun volledige naam dus hebben ze nu een minder opvallende naam of gebruiken ze daardoor geen microofoon. Je komt ze vanzelf wel tegen als je beetje in een gaming community komt. :)

[ Voor 30% gewijzigd door polopolo150 op 24-09-2014 12:14 ]

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen deze opmerking grappig vindt

[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 24-09-2014 12:19 ]

Controleer de controleurs

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

je geeft zelf aan dat je niet weet hoe dit te bewijzen, dan kan je dat verwachten. blijkbaar ook geen humor. jammer. ;)

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 18:39

MetalPool

Boe!

Ik begrijp sowieso niet echt waarom een meid zich moet bewijzen of ze vrouwelijk is of niet....helaas zit het internet vol met te geile pubertjes die, als ze een vrouwelijk persoon online tegenkomen hun maagdelijke balletjes beginnen te rinkelen. Vind het wel stoer van je om zo`n topic te openen want het zal me niet verbazen dat veel vrouwen zich niet kenbaar willen maken om dergelijke crap te vermijden.

Helaas zijn er genoeg mannelijke trollers die op die manier in contact komen met vrouwen.
Op facebook is er wel een pagina Gamer girl Community waar je zou kunnen zoeken.
Misschien dat je daar eens kan kijken.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• MelissaB
Ghosty schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:30:
Ik begrijp sowieso niet echt waarom een meid zich moet bewijzen of ze vrouwelijk is of niet....helaas zit het internet vol met te geile pubertjes die, als ze een vrouwelijk persoon online tegenkomen hun maagdelijke balletjes beginnen te rinkelen. Vind het wel stoer van je om zo`n topic te openen want het zal me niet verbazen dat veel vrouwen zich niet kenbaar willen maken om dergelijke crap te vermijden.

Helaas zijn er genoeg mannelijke trollers die op die manier in contact komen met vrouwen.
Op facebook is er wel een pagina Gamer girl Community waar je zou kunnen zoeken.
Misschien dat je daar eens kan kijken.
Dankje ik zal zo even kijken :)

En voor die gene daarboven; je wilt niet weten hoeveel humor ik heb. Maar er is een verschil tussen humor en kinderachtig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel GOD en ghost en minecraft ik ben een meisje en ik ben 15 jaar voeg me toe mijn name is ss501FanGirl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
tja in MMO lopen best veel mannen rond in vrouwen kleding. dus ik weet het ook niet meer man /vrouw...

sinds MMO (guildwar2) noem ik iedereen HET :+

ene misschien is het tijd voor een "algemeen vrouwen game's topic" ergens in GoT. (of meer vrouwen Got MOD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Om vervolgens door guys toegevoegd te worden? :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Is er een thread-of-the-year-award op tweakers? In tijden niet zo hard kunnen lachen om de reacties! _O-

@MelissaB:Ik weet ook niet hoe je engels is zoals een andere poster al zei maar er zijn de nodige "girl-gamer/gamer-girls (?)" communities op internet. Kwestie van even goed zoeken

En onthoud, zoals south park ooit zei "to make friends you got to wade through a lot of dicks first"

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
polopolo150 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:17:
Om vervolgens door guys toegevoegd te worden? :3
Nee, ik heb genoeg jongens in mijn "vriendenlijst" staan.

Btw: beetje late reactie sorry :F

[ Voor 7% gewijzigd door MelissaB op 19-08-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
MelissaB schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:32:
[...]

Nee, ik heb genoeg jongens in mijn "vriendenlijst" staan.

Btw: beetje late reactie sorry :F
We weten nog steeds niet of het je is gelukt.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Mandrake466 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:03:
[...]

We weten nog steeds niet of het je is gelukt.
Nee, nog niet gelukt. Ik ben minder online heeft daar denk ook wel mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 14:16
inmiddels een jaar later, uiteindelijk nog een ps4 gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Ambition88 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:00:
inmiddels een jaar later, uiteindelijk nog een ps4 gekocht? :)
Nee, ik dacht laatst om een ps4 te halen in combinatie met de nieuwe black ops ||| maar tot zover hoor ik niet al te positieve verhalen. Ben ook niet meer zoveel online, mijn ps4 komt nog wel! Ik weet alleen nog niet wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
MelissaB schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:35:
[...]

Nee, ik dacht laatst om een ps4 te halen in combinatie met de nieuwe black ops ||| maar tot zover hoor ik niet al te positieve verhalen. Ben ook niet meer zoveel online, mijn ps4 komt nog wel! Ik weet alleen nog niet wanneer.
Als je fan bent van de oude cod dan zal blackops 3 waarschijnlijk tegenvallen ja, of je moet fan zijn van op muren lopen en weet ik het allemaal, doe mij maar gewoon lekker knallen. Ja precies als je verder niks speelt naast cod en weinig online bent zou ik er wel goed overnadenken best zonde als je zoveel geld uitgeeft en hij 90% van de tijd stof zit te happen :+

succes nog. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelissaB
Ambition88 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:47:
[...]

Als je fan bent van de oude cod dan zal blackops 3 waarschijnlijk tegenvallen ja, of je moet fan zijn van op muren lopen en weet ik het allemaal, doe mij maar gewoon lekker knallen. Ja precies als je verder niks speelt naast cod en weinig online bent zou ik er wel goed overnadenken best zonde als je zoveel geld uitgeeft en hij 90% van de tijd stof zit te happen :+

succes nog. :9
Ik ben begonnen met MW3 en dat vind ik nog steeds leuk om te spelen. Ghosts ook wel trouwens. AW vind ik niks..

Ik speel alleen cod, ik heb wel gekeken voor andere spellen maar ik heb echt geen idee wat ik moet halen.

Over de ps4.. Ja ik twijfel te veel, mijn broertje heeft er een en dat spel "rocket League" is wel lachen, maar om daarvoor nou een ps4 aan te schaffen.. 😂 zoveel voordelen vind ik de ps4 niet hebben. (Heb me er niet in verdiept, maar als ik vergelijk met die van me broertje)

• Ambition88
MelissaB schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:55:
[...]

Ik ben begonnen met MW3 en dat vind ik nog steeds leuk om te spelen. Ghosts ook wel trouwens. AW vind ik niks..

Ik speel alleen cod, ik heb wel gekeken voor andere spellen maar ik heb echt geen idee wat ik moet halen.

Over de ps4.. Ja ik twijfel te veel, mijn broertje heeft er een en dat spel "rocket League" is wel lachen, maar om daarvoor nou een ps4 aan te schaffen.. 😂 zoveel voordelen vind ik de ps4 niet hebben. (Heb me er niet in verdiept, maar als ik vergelijk met die van me broertje)
MW3 vond ik ook nog nice ja, de opvolgers daarna heb ik niet meer gespeeld, het werd mij allemaal te jumpy en te ''overdreven''

Wat betreft Rocket League ik heb die game zelf op de pc aangeschaft voor 20 euro en het is wat jij zegt best lachen en fun, maar ik raakte er snel op uitgekeken heb het denk ik 2 weken gespeeld en daarna niet meer opgestart, vond de controls trouwens ook erg lastig om echt goed onder de knie te krijgen, wellicht speelt het lekkerder weg met een controller though en meningen verschillen, maar het is zeker niet de prijs van een ps4 waard. :P

perhaps eens naar andere shooters kijken als je dat genre leuk vind? :)

• MelissaB
Ambition88 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:05:
[...]

MW3 vond ik ook nog nice ja, de opvolgers daarna heb ik niet meer gespeeld, het werd mij allemaal te jumpy en te ''overdreven''

Wat betreft Rocket League ik heb die game zelf op de pc aangeschaft voor 20 euro en het is wat jij zegt best lachen en fun, maar ik raakte er snel op uitgekeken heb het denk ik 2 weken gespeeld en daarna niet meer opgestart, vond de controls trouwens ook erg lastig om echt goed onder de knie te krijgen, wellicht speelt het lekkerder weg met een controller though en meningen verschillen, maar het is zeker niet de prijs van een ps4 waard. :P

wellicht eens naar andere shooters kijken als je dat genre leuk vind? :)
Spellen voor de PC ben ik niet zo van. Ja de Sims vroeger 😂

Heb je tips voor spellen? Ik ben geen fan van snipers.. Was aan het oefenen, maar blijkt niet zo mijn ding te zijn. Laat mij maar lekker rondrennen!

• Ambition88
MelissaB schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:14:
[...]

Spellen voor de PC ben ik niet zo van. Ja de Sims vroeger 😂

Heb je tips voor spellen? Ik ben geen fan van snipers.. Was aan het oefenen, maar blijkt niet zo mijn ding te zijn. Laat mij maar lekker rondrennen!
Haha dat is wel een typisch meiden spel ja, was mijn ex ook gek van, huisje boompje beestje, joepie. :9

Mwah tips niet echt, de shooter die ik het voornaamste speel is counter strike, maarja dat is ook voor op de pc... weet niet of je persee competitive tegen andere wilt spelen? anders is farcry opzich best een leuk spel. :) heb ik het wel over de singleplayer.

Oh en Halo 5 komt binnekort uit! maar niet op de ps4 geloof ik. dus nee sorry.

• MelissaB
Ambition88 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:23:
[...]

Haha dat is wel een typisch meiden spel ja, was mijn ex ook gek van, huisje boompje beestje, joepie. :9

Mwah tips niet echt, de shooter die ik het voornaamste speel is counter strike, maarja dat is ook voor op de pc... weet niet of je persee competitive tegen andere wilt spelen? anders is farcry opzich best een leuk spel. :) heb ik het wel over de singleplayer.

Oh en Halo 5 komt binnekort uit! maar niet op de ps4 geloof ik. dus nee sorry.
Haha ja klopt! En als je het spel zat was of een bepaalde sim dan kom je die vermoorden op verschillende manieren!

Ja, ik vind het wel leuk om tegen andere mensen te knallen! Singleplayer is ook wel oke maar niet van whoopdidooo! (Dat was misschien te enthousiast)

Maar bedankt!

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:30
Er bestaat zo iets als tinder....

• MelissaB
Zijn daar meiden/ vrouwen die Cod spelen? Of doelde je daar niet op?

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:30
MelissaB schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:39:
[...]

Lichtelijk relevant, er zijn waarschijnlijk wel "meiden" daar die gamen tussen hun lijstje hebben staan.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MelissaB schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:39:
[...]

Een vriendin van mij uit 94 speelt cod 2 1x in het jaar, als dat meetelt :)

Ik ken overigens wel een wat oudere vrouw (ik schat haar 35?) die vaak battlefield 4 speelt. :o

Edit: en allemaal op de pc... Die vriendin van mij heeft wel een ps3, maar geen spellen die ze vaak speelt. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Frozen op 20-08-2015 00:46 ]

• MelissaB
Frozen schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:44:
[...]

Een vriendin van mij uit 94 speelt cod 2 1x in het jaar, als dat meetelt :)

Ik ken overigens wel een wat oudere vrouw (ik schat haar 35?) die vaak battlefield 4 speelt. :o
Ik ben niet zo vaak meer online, maar toch wel vaker dan 1x in het jaar. Ik heb battlefield nog nooit eerder gespeeld.
Leeftijd maakt mij overigens niets uit 😉

Oke, ja ik ben niet van de pc. Heb je hierboven denk al gelezen

[ Voor 6% gewijzigd door MelissaB op 20-08-2015 00:48 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MelissaB schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:47:
[...]

Ik ben niet zo vaak meer online, maar toch wel vaker dan 1x in het jaar. Ik heb battlefield nog nooit eerder gespeeld.
Leeftijd maakt mij overigens niets uit 😉

Oke, ja ik ben niet van de pc. Heb je hierboven denk al gelezen
Op de pc vinden mensen elkaar sneller heb ik het idee, door "clans" en de bijbehorende teamspeaks. Ik heb overigens laatst wel een dame gezien die Ghosts speelde. Ik ben haar tegengekomen op een app genaamd "fling". Ze heet "Kelly".

Ik heb haar net een berichtje gestuurd met de link naar dit topic, misschien lijkt het haar ook wel leuk om eens met een vrouw te gamen. :)

• MelissaB
Frozen schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:56:
[...]

Op de pc vinden mensen elkaar sneller heb ik het idee, door "clans" en de bijbehorende teamspeaks. Ik heb overigens laatst wel een dame gezien die Ghosts speelde. Ik ben haar tegengekomen op een app genaamd "fling". Ze heet "Kelly".

Ik heb haar net een berichtje gestuurd met de link naar dit topic, misschien lijkt het haar ook wel leuk om eens met een vrouw te gamen. :)
Oke top! Ik zie het vanzelf wel, dankje!

• Ambition88
en anders gewoon lekker af en toe op de ps4 van je broertje gamen, of solo mw3 :D

[ Voor 10% gewijzigd door Ambition88 op 20-08-2015 01:05 ]

• MelissaB
Ambition88 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:04:
en anders gewoon lekker af en toe op de ps4 van je broertje gamen, of solo mw3 :D
Ja idd, het is ook niet dat ik anders niet zou kunnen schieten. Maar.. Het lijkt me lachen om met meiden/ vrouwen te schieten. En nogmaals met jongens/ mannen is het ook gezellig hoor! :Y

• Ambition88
MelissaB schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:09:
[...]

Ja idd, het is ook niet dat ik anders niet zou kunnen schieten. Maar.. Het lijkt me lachen om met meiden/ vrouwen te schieten. En nogmaals met jongens/ mannen is het ook gezellig hoor! :Y
neem aan dat je dan wel met een headset/mic speelt? of is het stiekem omdat jullie meiden zo goed zijn :P
snap het wel afwisseling is altijd leuk toch. wie weet kom je ervanzelf een keer 1 tegen gewoon een beetje goed op de nicknames letten.

• MelissaB
Ambition88 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:19:
[...]

neem aan dat je dan wel met een headset/mic speelt? of is het stiekem omdat jullie meiden zo goed zijn :P
snap het wel afwisseling is altijd leuk toch. wie weet kom je ervanzelf een keer 1 tegen gewoon een beetje goed op de nicknames letten.
Ja ik speel met headset. Ik heb alleen niet altijd mijn mic aanstaan, wel als ik samen speel natuurlijk. En de nicknames zeggen niet heel veel. Die van mij wel, daar had ik van tevoren niet goed over nagedacht.. Ik kan je niet vertellen of meiden goed zijn. Ik ken namelijk niemand die het speelt haha

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 13:19
Mijn vriendin is helemaal gek van COD maar ook op de PS4. We speelde vroeger samen maar ze is zo fanatiek dat ik er gek van werd dus nu doe ik wat anders als ze speelt. Dus same here als je een PS4 hebt geef maar een gil dan zorg ik dat ze je toevoegt!

• MelissaB
RuttoG schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:36:
Mijn vriendin is helemaal gek van COD maar ook op de PS4. We speelde vroeger samen maar ze is zo fanatiek dat ik er gek van werd dus nu doe ik wat anders als ze speelt. Dus same here als je een PS4 hebt geef maar een gil dan zorg ik dat ze je toe voegt!
Hahha, is goed ik zal het onthouden!

• polopolo150
Heb je nu een ps4? :)

• MelissaB
Nog niet, ben niet zo vaak online. Twijfel nog te veel.

• Ambition88
ik zou je zelf de vraag stellen, als ik een ps4 haal welke spellen ga en wil ik dan spelen, als je na 5 minuten nog niks weet, dan lijkt het antwoord mij vrij duidelijk gebruik dat geld lekker om te shoppen. :+ :P

• MelissaB
Ambition88 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 01:58:
ik zou je zelf de vraag stellen, als ik een ps4 haal welke spellen ga en wil ik dan spelen, als je na 5 minuten nog niks weet, dan lijkt het antwoord mij vrij duidelijk gebruik dat geld lekker om te shoppen. :+ :P
Hahahaha, ja er komen niet veel spellen uit. Ik speel alleen Cod, dus... Dat wordt shoppen dan 😂

• Ambition88
well there you have it. haha daar kan je vast wel wat meiden voor vinden, dat moet niet zo een probleem zijn. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Ambition88 op 20-08-2015 02:13 ]

• MelissaB
Ambition88 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 02:13:
well there you have it. haha daar kan je vast wel wat meiden voor vinden, dat moet niet zo een probleem zijn. :P
Dat klopt inderdaad hahah

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

Je bedoelt dat het topic anders al dood was?

Signature

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
Hier een vrouwelijke tweaker die ook gamed maar helaas geen call of duty. Geen idee of je hier gaat slagen in je zoektocht... Denk toch niet dat er veel zullen zijn die cod spelen. Overigens wat een flauwe opmerkingen zijn er al langsgekomen. Ik had eerlijk gezegd op tweakers gedacht dat dit soort dingen zouden meevallen.

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 09:04
Hier vrouwelijke tweaker die CoD speelt op de playstation4, maar meld het meestal ook niet vanwege sommige debiele reacties die je krijgt en je dan mensen aan het muten blijft. En gezien de reacties van sommige hier....

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Is het geen idee om het eens op iets als een reddit te proberen (subreddit van CoD?) Ook daar zul je uiteraard weer belaagd worden met het andere geslacht, maar ik vrees dat je dat bij elk forum gaat krijgen. De kans om meerdere personen daar te vinden acht ik echter wat groter.

Iig succes met je zoektocht, overigens na het lezen van alle reacties is het idd "some things never change" :')

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sowieso is het niveau vaak bij spellen al niet bepaald hoog, en als dan hormonen ook nog een rol gaan spelen, dan krijg je trieste situaties helaas.

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 11:53

charlie7

pr0

Leuk dat je vrouwen zoekt om mee te gamen.

Mijn vriendin speelt best vaak CSGO met mij mee.

Hoevaak je daar tegen komt dat jongetjes dan neuk geluiden enz gaan maken is diep triest. Wellicht is dit op de PS3 minder.

Succes met je zoektocht!

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
charlie7 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:37:
Leuk dat je vrouwen zoekt om mee te gamen.

Mijn vriendin speelt best vaak CSGO met mij mee.

Hoevaak je daar tegen komt dat jongetjes dan neuk geluiden enz gaan maken is diep triest. Wellicht is dit op de PS3 minder.

Succes met je zoektocht!
Voor CSGO zijn er vrouwelijke clans die ze zou kunnen joinen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Wij hebben een vast groepje waar we mee spelen, zitten diverse meiden / vrouwen tussen. We spelen diverse spellen. Mocht je een keer zin hebben mag je wel een PM sturen dan geef ik je de teamspeak gegevens en kondig ik je aan

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 11:53

charlie7

pr0

hexta schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:40:
[...]

Voor CSGO zijn er vrouwelijke clans die ze zou kunnen joinen.
I know, daar heeft ze verder geen interesse in. Ze speelt echt af en toe matchmaking mee en is daardoor een beetje een boosted Legendary Eagle. En verder vind zij het wel prima.

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

Verwijderd

Ligt het nou aan mij? Ik speel een tijd lang random 4vs4 in Starcraft 2 en daar deden sommige spelers deden daar in het begin "Where are u from?"

Wat maakt het in een random game nou uit welke nationaliteit je andere teamgenoten hebben?? Oh en als ze niet "Hi" zeiden maar "salut" had de game nog maar 10% kans op een overwinning. Is het gene dat me ging opvallen.

Anyways, het maakt mij meer uit of de andere spelers waarmee ik speel, het spel snappen, dan waar ze vandaan komen of wat voor geslacht ze zijn. En als het allemaal foute kerels zijn maakt mij op zich ook niet uit, speel een game met ze, sta niet met ze in een foute bar. ;)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mijn vrouw is enthousiast CoD speler :) natuurlijk zijn we allebei ruk. Laat ik daar wel eerlijk in zijn; maar het bevalt wel op deze manier :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• CamelNLD
corset schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:53:
Mijn vrouw is enthousiast CoD speler :) natuurlijk zijn we allebei ruk. Laat ik daar wel eerlijk in zijn; maar het bevalt wel op deze manier :)
Bij ons ook. Vind het ook prima, als ik maar lol heb.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
CamelNLD schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:54:
[...]

Bij ons ook. Vind het ook prima, als ik maar lol heb.
precies :) Wij spelen grotendeels splitscreen met/tegen bots. Bevalt ons goed genoeg, helaas geen progress systeem, maar het is leuk genoeg.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
sarcasmMode:true;

Volgens mij spelen er super veel vrouwen CoD, vooral op leeftijd. Geen idee hoe die trieste community anders in contact komt met zoveel moeders. (so far ben ik nog geen triestere community tegengekomen)

Edit: sarcasmMode: false;

Heb smite, dota en lol gespeeld (lol langgeleden) en hoewel LoL een tot op het bot verrotte community heeft vind ik CoD persoonlijk erger (kleine kanttekening, ik heb CoD voornamelijk bij vrienden op de 360 gespeeld, dus ik zit niet op >100 uur playtime tijdsspanne is ongeveer MW2 tot BLOPS2. wellicht zijn andere platformen minder verpest)
Jeroenneman schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Hij refereert denk ik eerder aan de broeiplaats vol met 14-jarigen en de "your mom" grappen die over en weer worden geslingerd.
;)
lexi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:35:
[...]

vooral op leeftijd. en wat is dat in jouw beleving? 35 jaar ofzo? Je geboortedatum staat namelijk niet in je profiel. Dus moeders die gamen zijn gelijk triest, beetje jammer weer.
Wut :/ .......................
Ben van 88 en ik heb helemaal niets tegen moeders, vrouwen en mensen op leeftijd;) (an sich, haatbaar volk heb je natuurlijk in elke groep)

[ Voor 88% gewijzigd door eL_Jay op 20-08-2015 13:01 ]

• CamelNLD
Bots had ik laatst een killstreak van 62.. lol

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
eL_Jay schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:21:
Volgens mij spelen er super veel vrouwen CoD, vooral op leeftijd. Geen idee hoe die trieste community anders in contact komt met zoveel moeders. (so far ben ik nog geen triestere community tegengekomen)
Probeer eens een Moba uit, bij voorkeur LoL, is ook heel 'gezellig'.

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 14:32
eL_Jay schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:21:
vooral op leeftijd. en wat is dat in jouw beleving? 35 jaar ofzo? Je geboortedatum staat namelijk niet in je profiel. Dus moeders die gamen zijn gelijk triest, beetje jammer weer.

• CamelNLD
Vooral als je verliest

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

lexi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:35:
[...]

Hij refereert denk ik eerder aan de broeiplaats vol met 14-jarigen en de "your mom" grappen die over en weer worden geslingerd.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 09:04
Ik ben nu weer begonnen, tijdje niet gegamed maar toen gamede ik eigenlijk altijd met een vast groepje jongens. En ik ben niet goed hoor maar het was wel altijd leuk en lachen en eigenlijk gezellig. Helaas zijn er van dat groepje niet veel over. Ik heb dus mijn mic niet vaak aanstaan misschien als ik weer wat meer game en meer mensen vaker mee speel. Het pubergehalte trieste grappen is nogal hoog. Oh en zeker als ze denken dat je bv geen spaans kan lol wat ik dus wel spreek.

• MelissaB
Damienx2 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:00:
Is het geen idee om het eens op iets als een reddit te proberen (subreddit van CoD?) Ook daar zul je uiteraard weer belaagd worden met het andere geslacht, maar ik vrees dat je dat bij elk forum gaat krijgen. De kans om meerdere personen daar te vinden acht ik echter wat groter.

Iig succes met je zoektocht, overigens na het lezen van alle reacties is het idd "some things never change" :')
Kan ik nog wel proberen. Het maakt niet uit waar ik het post ik krijg toch wel reacties, dus kan het sowieso wel proberen!
Sissors schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:30:
Sowieso is het niveau vaak bij spellen al niet bepaald hoog, en als dan hormonen ook nog een rol gaan spelen, dan krijg je trieste situaties helaas.
Klopt, het is meer bij de spelers die ouder zijn dan 16. Kleine jongetjes die doen normaal, zij vinden het eerder gek dat ik het speel.
Annie1980 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:46:
Ik ben nu weer begonnen, tijdje niet gegamed maar toen gamede ik eigenlijk altijd met een vast groepje jongens. En ik ben niet goed hoor maar het was wel altijd leuk en lachen en eigenlijk gezellig. Helaas zijn er van dat groepje niet veel over. Ik heb dus mijn mic niet vaak aanstaan misschien als ik weer wat meer game en meer mensen vaker mee speel. Het pubergehalte trieste grappen is nogal hoog. Oh en zeker als ze denken dat je bv geen spaans kan lol wat ik dus wel spreek.
Ik heb ook een tijd een vaste groep gehad waarmee ik speelde, die spelen het inderdaad ook nog amper. Mijn mic staat ook over het algemeen uit, als ze je horen praten dan word mijn inbox vol gespamt.. niet heel veel zin en het is ook niet nodig als je alleen speelt om je mic aan te zetten, maar dat is mijn mening.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Jeroenneman schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

14 jarige hier, kom bijna nooit een vrouw (meisje?) tegen maar ik gedraag me echt niet zoals jij het zegt :P Ik speel alleen niet op console, weet niet hoe het daar zit. Mensen vinden mij vooral irritant door m'n stem >:)

Ik weet in ieder geval wel dat mijn hele klas een console heeft, denk dat de gemiddelde leeftijd op PC een stuk hoger ligt.
Pagina: 1