"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Hmmmm tja... Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je eerst zelf eens bezig gaat met je logifle.
Er staat op tweakers een BSOD guide (welliswaar iets verouderd, maar nog steeds goed bruikbaar.
Windows XP en 2000 BSOD guide
Ook MS heeft daar aardig wat artikelen over, ik zou zeggen dat je eerst zelf die opties/mogelijkheden een door moet gaan nemen.
Voorlopig mis ik nog aardig wat eigen inzet van jouw kant, vandaar dat dit topic op slot gaat. Je mag rustig een nieuw topic openenen over dit probleem, maar houdt dan even goed rekening met hetgeen gevraagd wordt van een goede topicstart (en dan met name het punt eigen inzet).
Het algemeen beleid #quickstart
Er staat op tweakers een BSOD guide (welliswaar iets verouderd, maar nog steeds goed bruikbaar.
Windows XP en 2000 BSOD guide
Ook MS heeft daar aardig wat artikelen over, ik zou zeggen dat je eerst zelf die opties/mogelijkheden een door moet gaan nemen.
Voorlopig mis ik nog aardig wat eigen inzet van jouw kant, vandaar dat dit topic op slot gaat. Je mag rustig een nieuw topic openenen over dit probleem, maar houdt dan even goed rekening met hetgeen gevraagd wordt van een goede topicstart (en dan met name het punt eigen inzet).
Het algemeen beleid #quickstart
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dit topic is gesloten.