Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo MedeTweakers,

Sinds afgelopen donderdag heb ik een galaxy s4 van me moeder over genomen. Nu heb ik een abbonement erbij gekregen. Toen ik de telefoon opstartte deed alles het. Had een mooi flipcase hoesje. En ik zag dat er updates waren. Dus ik update alles. En na de update gebeurt het soms dat beeld zwart word. En als ik op lock/unlock knop druk gaat het scherm niet aan maar lichten de knoppen onder op de telefoon wel op. En als ik het hoesje eraf haal doet het scherm het. Vannacht heb ik de telefoon apart gelegd met batterij eruit. En nu deed hij het vanmorgen zonder hoesje. Ik klik voorzichtig hoesje erop. En hij doet weer zwart beeld maar blijft wel aan. Dus nu heb ik de vraag wat ik moet doen?

Groet Wesley

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-11 10:56
Probeer eens een factory reset. Lost vaak rare problemen op. Wel even backup maken voor het geval dat.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe wil ik dat doen Garret...hahaha. Als ik niks kan zien op me beeld...backup hoeft niet perse...zou wel fijn zijn maar is het ook mogelijk anders te resetten...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:12
is het een hoesje met een magneetje die het scherm activeert bij openklappen? dan kan het wel eens zijn dat het magneetje te sterk is en het scherm weer uit zet als je het klepje helemaal naar achteren slaat...

Maar zoals je het beschrijft heb je alleen een probleem met hoesje? drukt het hoesje misschien op de power/volume buttons, zit er ergens anders teveel druk, wellicht ergens op een hoekje van het scherm?

gebruik het toestel eens een dagje zonder hoesje, probeer anders een ander hoesje te scroren

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu me hoesje eraf. En als ik hem dan aandruk. Dan geeft hij nog geen beeld maar hoor wel oproepen. En beeld is net paar weken vervangen dus daar kan het niet aan liggen...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:12
Juist omdat je scherm (?) net is vervangen is de kans vrij groot dat er iets niet goed is aangesloten, of misschien zelfs stuk is, wellicht is er ergens ook een printplaatje beschadigd waardoor er bij een bepaalde druk geen connectie met het scherm is. Hopelijk is het alleen een kabeltje.

Ik zou in ieder geval terug gaan naar de toko die het scherm heeft vervangen en ze vertellen dat ze het niet goed hebben gedaan.

Strava

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Het feit dat het vervangen is, wil natuurlijk niet zeggen dat het daar niet aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Jaa, ga ik doen. Het was best een groot bedrijf dus ik dacht dat zit wel goed. Maar hij deed gewoon perfect tot ik me android ging updaten.

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:00:
Jaa, ga ik doen. Het was best een groot bedrijf dus ik dacht dat zit wel goed. Maar hij deed gewoon perfect tot ik me android ging updaten.
Heb je al een factory reset gedaan, want daar heb je geen scherm voor nodig. Gewoon de knoppencombinatie induwen en als het goed is wordt die dan gereset.

• Momus
acst schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:03:
[...]

Heb je al een factory reset gedaan, want daar heb je geen scherm voor nodig. Gewoon de knoppencombinatie induwen en als het goed is wordt die dan gereset.
Welke knoppencombi heb je nodig dan, om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Momus schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:10:
Welke knoppencombi heb je nodig dan, om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
Die combo bestaat niet hoor :)

Je kan natuurlijk wel via de recovery (daar kom je wel in met een toetsencombo) een factory reset uitoefenen als je "blind" weet hoe te navigeren als je daar eenmaal in zit. Dus drie maal omlaag, press power, etc. (voorbeeld hè)

[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 24-09-2014 11:20 ]

Nickname does not reflect reality

• Momus
Brad Pitt schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:17:
[...]

Die combo bestaat niet hoor :)

Je kan natuurlijk wel via de recovery (daar kom je wel in met een toetsencombo) een factory reset uitoefenen als je "blind" weet hoe te navigeren als je daar eenmaal in zit. Dus drie maal omlaag, press power, etc. (voorbeeld hè)
Dat weet ik, vandaar mijn vraag.
Pagina: 1