Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
jammer dat er geen filmpje van Morrowind is
Demo of film zal wel leuk zijn geweest ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Nou alleen hopen dat er iets minder foutjes inzitten dan bij Buggerfall
Verwijderd
het mooie van NWN is die Dungeon Master optieOp dinsdag 12 juni 2001 15:34 schreef Mage het volgende:
Graphics zien er zeker goed uitIk ben benieuwd hoe de concurrentie met BlackIsle's RPG als TORN en Neverwinter Nights gaat verlopen, want die zien er ook zeeeer goed uit.
jammer dat er geen filmpje van Morrowind is
Verwijderd
Verwijderd
Gelukkig slaan ze nu met Morrowind weer terug
ALS hij nog komt dit jaar wat ik wel hoop .Op dinsdag 12 juni 2001 23:20 schreef Mage het volgende:
De mogelijkheid om zelf werelden te creeren bij NWN lijkt mij inderdaad ook een zodanig groot voordeel, dat NWN het RPG van 2001 gaat worden.
Verwijderd
http://www.rpgplanet.com/morrowind/extras/misc3.asp
nog iets, als je Gothic al tof vond zal je dit nog beter vinden, (zoals ik)
Is er een demo van ofzo?
There is no magic.
Verwijderd
Er zijn ook wat filmpjes te downen, ziet er echt goed uit
http://www.morrowind.com/main.htm
Ben ik de enige of zijn er meer die een RPG in 1e persoon een beetje raar vindt
The devil is in the details.
Verwijderd
maarja mischien is het wel revolutionair
kan je je beter in je rol zetten
Verwijderd
Ik zou eens goed op de site en het forum rond gaan kijken, lijkt me sterk dat je dat nog zulke opmerkingen maaktOp zondag 16 december 2001 13:04 schreef -WestPark- het volgende:
Release spring 2002 lijkt me maar triest inderdaad een rpg in je eentje spelen
Hij bedoelde dus uit 1ste persoon, dus dat je uit de ogen van een persoon kijkt slimpie, niet dat je in je eentje speelt.Op zondag 16 december 2001 13:04 schreef -WestPark- het volgende:
Release spring 2002 lijkt me maar triest inderdaad een rpg in je eentje spelen
Verwijderd
Op het forum worden ook steeds meer nieuwtjes bekend gemaakt, schijnt dat je ook de optie kunt krijgen om een vampier of weerwolf kan worden, met alle gevolgen van dien uiteraard