• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo,

ik heb een klein probleempje op mijn pc. Ik weeet dat dit in het totaal foute forum staat, zou het fijn vinden als de mods het naar de juiste fora zouden kunnen verplaatsten, ik vond namelijk nergens waar ie tussen hoorde.

Ik heb deze monitor gekocht:
pricewatch: Philips 278G4DHSD Zwart

Alles werkt perfect, alleen EEN dingetje niet.. Wanneer ik namelijk een youtube filmpje wil bekijken, gaat het filmpje naar de 5/6sec, en erna begint ie weer opnieuw vanaf sec1. Dit gebeurd 3 keer, vervolgens krijg ik zwart geruis met de tekst: error concured. Wanneer ik op meer informatie klik, staan er 9 mogelijke oplossingen. Heb alle 9 geprobeerd, en het is nog steeds niet opgelost.

Ik vind het heel raar, maar heb nu net de monitor aangesloten, en heb het alleen met deze monitor, de oude niet.. Resolutie is 1920x1080. had ik bij de oude ook al. Maar de oude is 21 inch en deze is 27 inch.

Weten jullie misschien iets, ik vind dit namelijk bestwel vervelend..

Hier de 9 mogelijke oplossingen:
https://support.google.com/youtube/answer/3037019?hl=en

Alle andere video's zoals hier op tweakers doen het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door N.Uckerman op 23-09-2014 00:44 ]

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Controleer de drivers, kabel, poort waarop je hem aansluit. Misschien moet je daarin iets aanpassen of upgraden.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:07

br00ky

Moderator Harde Waren
N.Uckerman schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:42:
Ik weeet dat dit in het totaal foute forum staat, zou het fijn vinden als de mods het naar de juiste fora zouden kunnen verplaatsten, ik vond namelijk nergens waar ie tussen hoorde.
Neem dan een subforum waar het misschien nog zou kunnen passen ;).

Dit lijkt een probleem van je OS/youtube/drivers/browser. Ik zet hem voorlopig even onder V&B.

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:41
Probeer eerst even een andere browser.

En anders de drivers van je videokaart even herinstalleren?

don't mind me

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-01 09:09
Dit is naar alle waarschijnlijkheid geen driver probleem (of kabel/poort ........ :') :') ), aangenomen dat TS geen prehistorische kaart heeft. Een hardware probleem is nog onwaarschijnlijker.

Eerste hit op Google draagt deze link aan:

YouTube: YouTube

Probeer dit eens om uit te sluiten of het probleem Flashplayer-gerelateerd is.

• N.Uckerman
pryth schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:14:
Dit is naar alle waarschijnlijkheid geen driver probleem (of kabel/poort ........ :') :') ), aangenomen dat TS geen prehistorische kaart heeft. Een hardware probleem is nog onwaarschijnlijker.

Eerste hit op Google draagt deze link aan:

YouTube: YouTube

Probeer dit eens om uit te sluiten of het probleem Flashplayer-gerelateerd is.
helaas werkt dit niet.. het is echt alleen youtuibe, heb de laatste flash, de laatste internet browser, snap het echt niet. Degene die mij dit probleem oplost, is voor mij echt een held!

Verwijderd

Misschien helpt hardwareversnelling uitzetten in de instellingen in youtube?

• N.Uckerman
Ik merk nu,. dat het filmpje na de 4/5sec gaat, dan 720 p pakt. Erna weer naar 0, pakt ie 240p, erna weer na 0 sec, en dan weer 720p tot 5sec, dan krijg ik de foutmelding.

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:41
Misschien die instellingen dan even aanpassen in youtube. Standaard op 720p of 480p zetten ofzo. ipv op automatisch.

don't mind me

• N.Uckerman
Ik heb het al gevonden! Gelukkig zeg! Mijn nieuwe monitor heeft geen speakers, waardoor er geen geluid output meer is. Door deze reden doet youtube het niet. Ik had zelf de link nooit kunnen leggen, want het leek me volkomen logisch als je een youtube filmpje ook zonder geluid zou moeten afspelen. Maargoed, ik merkte het toevallig toen ik mijn headset in deed, toen deed alles het wel. Zodra ik de headset uit doe, heb ik weer problemen, dus het ligt puur aan het geluid.

Toch bedankt voor jullie moeite!
Pagina: 1