Ik zoek een?
Smart TV.
Ik ben op zoek naar de beste Smart TV die ik voor dit geld kan krijgen. Hoeft niet per se Ultra HD te zijn Full HD is ook prima. Schermdiagonaal mag 40" t/m 50" bedragen (Ik zit op tussen de 2,5 meter en 3 meter van de tv).
Naast tv kijken wil il ook internetstreams kunnen bekijken, youtube filmpjes bekijken en kunnen internetten. Andere internetmedia mogelijkheden zijn mooi meegenomen maar zijn geen need to have.
Verder gaat mijn voorkeur uit naar een strak design en dunne randen om de beeldbuis.
Kwaliteit van het beeld moet uiteraard goed zijn. 3D is niet belangrijk.
Bediening moet makkelijk zijn. Hoe intuïtiever hoe beter. Reactiesnelheid moet acceptabel zijn. Het liefst zo snel mogelijk.
Kwaliteit van het geluid is minder belangrijk, hoewel kwaliteit uiteraard welkom is.
Kwaliteit en duurzaamheid van de tv moet over zijn geheel genomen goed zijn.
Wat is je budget?
Maximaal ergens tussen de € 700 en 900
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor......
-TV kijken, internet streams bekijken, youtube filmskijken, internet
Ik heb staan:
- een ouder Panasonic SA PTX50 Home theater sound system;
- glasvezel internet en Wifi (b/g)
- een 64-bit ASUS i7 laptop 2,4GHz 3630QM Quadcore CPU, 8GB intern en NVidia Geforce 740M video
- USB 3.0 externe HD
- USB sticks met media bestanden
Wat heb je zelf al gevonden?
- Sony Bravia KDL-50W828B Zwart
- Samsung UE48H6400AW Zwart
- Panasonic Viera TX-L42FT60 Zilver
- Samsung UE40HU6900
Ik ben benieuwd naar:
- alle reacties op de selectie die ik zelf heb gemaakt
- jullie ideeën over andere, vergelijkbare of zelfs betere televisies in deze prijsklasse die aan mijn criteria voldoen.
- aanbiedingen die ik absoluut niet mag missen
Alsvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet, Jasper.
Smart TV.
Ik ben op zoek naar de beste Smart TV die ik voor dit geld kan krijgen. Hoeft niet per se Ultra HD te zijn Full HD is ook prima. Schermdiagonaal mag 40" t/m 50" bedragen (Ik zit op tussen de 2,5 meter en 3 meter van de tv).
Naast tv kijken wil il ook internetstreams kunnen bekijken, youtube filmpjes bekijken en kunnen internetten. Andere internetmedia mogelijkheden zijn mooi meegenomen maar zijn geen need to have.
Verder gaat mijn voorkeur uit naar een strak design en dunne randen om de beeldbuis.
Kwaliteit van het beeld moet uiteraard goed zijn. 3D is niet belangrijk.
Bediening moet makkelijk zijn. Hoe intuïtiever hoe beter. Reactiesnelheid moet acceptabel zijn. Het liefst zo snel mogelijk.
Kwaliteit van het geluid is minder belangrijk, hoewel kwaliteit uiteraard welkom is.
Kwaliteit en duurzaamheid van de tv moet over zijn geheel genomen goed zijn.
Wat is je budget?
Maximaal ergens tussen de € 700 en 900
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor......
-TV kijken, internet streams bekijken, youtube filmskijken, internet
Ik heb staan:
- een ouder Panasonic SA PTX50 Home theater sound system;
- glasvezel internet en Wifi (b/g)
- een 64-bit ASUS i7 laptop 2,4GHz 3630QM Quadcore CPU, 8GB intern en NVidia Geforce 740M video
- USB 3.0 externe HD
- USB sticks met media bestanden
Wat heb je zelf al gevonden?
- Sony Bravia KDL-50W828B Zwart
- Samsung UE48H6400AW Zwart
- Panasonic Viera TX-L42FT60 Zilver
- Samsung UE40HU6900
Ik ben benieuwd naar:
- alle reacties op de selectie die ik zelf heb gemaakt
- jullie ideeën over andere, vergelijkbare of zelfs betere televisies in deze prijsklasse die aan mijn criteria voldoen.
- aanbiedingen die ik absoluut niet mag missen
Alsvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet, Jasper.