Zoals de titel het al zegt ik wil een eenvoudige pc samenstellen. Punt is ik ben er helemaal niet in thuis.
Het enige wat ik ermee doe is series/films kijken dmv XBMC en internet via Linux (Ubuntu op dit moment)
Het is de bedoeling om de pc via HDMI (beeld en geluid via 1 kabel) op mijn receiver aan te sluiten zodat ik daar dus Full HD beeld en digitaal geluid heb.
Harde schijven gebuik ik nog van de huidige pc en in de toekomst komt er waarschijnlijk een SSD in als opstart schijf.
De bedoeling was rond (of net boven) de €300,- uit te komen.
Dat is niet helemaal gelukt.
Alle componenten heb ik ook bij 1 leverancier gezocht en gevonden (overal los vandaan halen is door de verzendkosten nog duurder).
Heb ik met deze componenten een beetje fatsoenlijk en toereikende combinatie?
Of hebben jullie soms tips die wat beter aan zou kunnen sluiten op mijn wensen.
Wat moet blijven is de kast, omdat ik gewoon een donkere kale kast wil zonder toeters en bellen.
En beeld en geluid via HDMI naar mijn receiver.
Het enige wat ik ermee doe is series/films kijken dmv XBMC en internet via Linux (Ubuntu op dit moment)
Het is de bedoeling om de pc via HDMI (beeld en geluid via 1 kabel) op mijn receiver aan te sluiten zodat ik daar dus Full HD beeld en digitaal geluid heb.
Harde schijven gebuik ik nog van de huidige pc en in de toekomst komt er waarschijnlijk een SSD in als opstart schijf.
De bedoeling was rond (of net boven) de €300,- uit te komen.
Dat is niet helemaal gelukt.
Alle componenten heb ik ook bij 1 leverancier gezocht en gevonden (overal los vandaan halen is door de verzendkosten nog duurder).
Heb ik met deze componenten een beetje fatsoenlijk en toereikende combinatie?
Of hebben jullie soms tips die wat beter aan zou kunnen sluiten op mijn wensen.
Wat moet blijven is de kast, omdat ik gewoon een donkere kale kast wil zonder toeters en bellen.
En beeld en geluid via HDMI naar mijn receiver.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B85N | € 82,58 | € 82,58 |
| 1 | Silverstone Milo ML05B | € 43,52 | € 43,52 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16R11S8/4 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 39,- | € 39,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 354,- | |