Wacom Intuous Manga Tablet S Geannuleerd Door De Bijenkorf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
Afgelopen zaterdag de Wacom Intuous Manga Pen & Touch Tablet besteld bij De Bijenkorf.

Zelfs in de aanbieding, als in de e-mail staat:

Wacom Intuos® Manga Creative Pen & Touch Tablet S

"90% korting - NIET RUILEN"

€ 9,99.

De Bijenkort dumpt vaker artikelen voor dit soort lage prijzen, dus vreemd was het niet.

Echter vandaag op het einde van de dag opeens een annulering:

Geachte klant van de Bijenkorf,

Recentelijk heeft u een bestelling geplaatst op deBijenkorf.nl met ordernummer XXXXXXXX. Ondanks dat wij de prijzen op onze website continue monitoren hebben wij geconstateerd dat er één of meerdere artikelen uit uw bestelling onjuist geprijsd zijn. Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat wij om deze reden uw bestelling hebben geannuleerd.

Het betaalde bedrag zal u zo spoedig mogelijk retour ontvangen.

Bij deze sturen wij u een waardevoucher toe, ter waarde van de verzendkosten van uw bestelling. Deze waardevoucher kunt u inwisselen bij het plaatsen van de eerstvolgende bestelling op deBijenkorf.nl.

De waardevoucher is een jaar geldig vanaf het moment van uitgifte.

Voor vragen kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center via telefoonnummer 0800-0818.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Wij hopen u snel weer te begroeten in één van onze filialen of webshop!
Met vriendelijke groet,
de Bijenkorf

Nog even later:

Geachte meneer/mevrouw,

Hierbij willen we u op de hoogte stellen van de annulering van uw order. De door u bestelde artikelen kunnen helaas niet geleverd worden doordat deze niet meer op voorraad zijn. Wij doen ons uiterste best om de accurate voorraad op de website te tonen, maar helaas kan het in een enkel geval gebeuren dat de voorraad toch niet beschikbaar is. Wij willen hiervoor onze excuses aanbieden en zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk worden teruggestort op uw betaalmethode van aankoop.

Maar in de folder voor 1 oktober 2014:

Staat de Wacom Intuous Pen & Touch Tablet S gewoon aangeboden weliswaar voor € 59,99.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 22-09-2014 23:13 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:45
Jammer was ook te mooi om waar te zijn goedkoopste prijs (€75,-), waarom dan weer een topic openen ?
Wees blij met de gratis verzend code.

[ Voor 10% gewijzigd door rayvonrk op 22-09-2014 22:57 . Reden: Extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
rayvonrk schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:56:
Jammer was ook te mooi om waar te zijn goedkoopste prijs (€75,-), waarom dan weer een topic openen ?
Wees blij met de gratis verzend code.
Het is geen niet aannemelijke aanbieding, hij stond onder Outlet tussen alle 90% korting artikelen, met de duidelijke tekst: NIET RUILEN.

Kortom, ik dacht die moet gedumpt worden.

Maar de manier waarop er geannuleerd wordt vind ik gewoon niet kunnen. Het is een prijsfout, vervolgens toch geen voorraad, om er later achter te komen dat het artikel in de Dolle Dwazen Dagen folder staat. Schrijf dan gewoon een nette e-mail, dit artikel was voor het de dolle dwazen dagen bedoeld en is verkeer in het systeem ingevoerd. En die gratis verzendkosten slaan nergens op, want ik zou het ophalen bij de vestiging.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 22-09-2014 23:15 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• divealicious
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Hier de reporter van de aanbieding :) Ook mijn bestelling is geannuleerd.

Nou bestel ik best wel veel bij de Bijenkorf en vrijwel alles online, zeer regelmatig met kortingen van 70%-90%. Ook op dit moment staan genoeg aanbiedingen online met 90% korting. Ik vond/vind ik het dus helemaal niet ondenkbaar dat er Wacom producten (naast de tablet en bamboo stylus in twee kleuren) werden aangeboden met 90% korting.

Echter, nu ik weet dat ze in de DDD boekjes staan geloof ik wel dat het een prijsfout is en wil ik dat best accepteren, maar ik voel me wel een beetje makkelijk afgewimpeld met standaardmailtjes met tegenstrijdige informatie en een code voor gratis verzenden. Afijn, ik heb over het algemeen redelijk goede ervaring met de klantenservice van de Bijenkorf, dus ik zal ze laten weten dat ik het geen stijl vind maar het waarschijnlijk daarbij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Ik ben er nog niet van overtuigd dat 10 euro een prijs is waarbij je geen vragen zou hoeven stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 euro voor een tablet? Kom zeg. Een beetje behoorlijke biefstuk kost meer. Natuurlijk kun je niet verwachten dat je voor zo'n bedrag dat ding uitgeleverd krijgt.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:38:
10 euro voor een tablet? Kom zeg. Een beetje behoorlijke biefstuk kost meer. Natuurlijk kun je niet verwachten dat je voor zo'n bedrag dat ding uitgeleverd krijgt.
Moeten ze ook niet (krijg deze nu nét binnen) dit soort mailtjes sturen is het wel?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/bijenkorf.PNG

Nickname does not reflect reality

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:27
Brad Pitt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:56:
[...]

Moeten ze ook niet (krijg deze nu nét binnen) dit soort mailtjes sturen is het wel?

[afbeelding]
En jij denkt dat hier ook maar 1 mensen hand aan te pas komt?

• Brad Pitt
jroz2001 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:40:
[...]
En jij denkt dat hier ook maar 1 mensen hand aan te pas komt?
En dit interesseert mij waarom precies? Krijg een mail dat ik het artikel niet ontvang omdat het niet voorradig is. Krijg erna een mail dat het artikel weer voorradig is. Boeit mij dat wie/wat die mailtjes stuurt.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:42:
[...]

En dit interesseert mij waarom precies? Krijg een mail dat ik het artikel niet ontvang omdat het niet voorradig is. Krijg erna een mail dat het artikel weer voorradig is. Boeit mij dat wie/wat die mailtjes stuurt.
Tja, altijd hetzelfde liedje met dit soort topics. Je gaat toch geen stap verder komen. Het is aannemelijk dat er een fout gemaakt is, en daar beroepen ze zich nu op.

Ik denk dat je geen kans hebt om de tablet alsnog te krijgen voor €10.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:42:
[...]

Al geprobeerd om op de winkelmand knop te drukken en dan af te rekenen? Of krijg je dan de hogere prijs te zien?

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:14

Whaam

Meer beter

Er staat op de website nog steeds dat de tablet niet voorradig is.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gehaald tijdens de doldwaze dagen. Moest hem toch hebben en nu was de prijs ook wel okay :)

Pagina: 1