Toon posts:

Intel 815e

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet een van jullie toevallig of er ook een moederbord zal gaan uitkomen met de 815 e chipset erop in slot1 uitvoering?? Ik heb nu een aopen met via chipset, maar ben er niet helemaal tevreden over qua (memory)performance en stabiliteit bij het overklokken...

AMD is (nog) geen optie, aangezien ik net een P3 heb aangeschaft

alvast bedankt

Mart

Verwijderd

is er dan geen slot1-socket converter uitvoering ?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

Beaves

Usque ad Finem

Volgens mij niet en gaat dat ook niet komen, lijkt me ook een raar gedrocht worden :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Kan me voorstellen dat je die aopen bagger vindt is ie namelijk ook. Nadat ik hem had omgeruilt voor een asus p3v4x. De stabiliteit is super en de memory performance is nu gelijk aan een bx. met allebij dezelfde mem en op dezelfde clock snelheid. Je moet gewoon even tweaken!

Click hier niet

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:52

johnwoo

3S-GTE

Ik wacht op de Asus CUSL2 (met i815E)... Iemand enig idee wanneer ie te krijgen is?
En ik weet het: AMD is goedkoper, maar ik ga ook voor de i815E vanwege de onboard ATA100 en LAN...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Topicstarter
reapher,

Ik heb met h oda's programmatje de memory instellingen (geprobeerd) te tweaken, en dat leverde me maar lieft een memory performance winst op van 10% (yeah :( )

Werkte dus ook niet helemaal goed. Heb me het lazerus gezocht op alle via sites en andere formums naar oplossingen, echter die schijnen er voor aopen niet te zijn. Bios updates komen ook maar niet (laatste is van mei :( )

Jij zegt dus dat ik beter een asus kan gaan halen?? Ik had dat asus 820 bord p3C 2000 en dat was ook niks, voor de asus had ik een aopen bx bord, en dat draaide wel super. daarom de keuze toen ik de 820 kon omruilen voor de aopen.

Is de memory performance van de asus zoveel beter dan die van de aopen??? het is toch hetzelfde chipset? via apollo proA? heb jij pc133 of pc100 geheugen?? en scheelt dat veel? pc133 of pc100? (heb namelijk een 100 FSB processor) kun je op de asus ook de geheugensnelheid op FSB +33 zetten??

veel vragen, maar ik zit er inderdad hard over te denken een ander mobo te halen omdat deze gewoon bagger is, maar het moet me niet te veel kosten :) heb al genoeg geld uitgegeven de laatste tijd aan pc bende

alvast bedankt

Martin
Pagina: 1