reapher,
Ik heb met h oda's programmatje de memory instellingen (geprobeerd) te tweaken, en dat leverde me maar lieft een memory performance winst op van 10% (yeah

)
Werkte dus ook niet helemaal goed. Heb me het lazerus gezocht op alle via sites en andere formums naar oplossingen, echter die schijnen er voor aopen niet te zijn. Bios updates komen ook maar niet (laatste is van mei

)
Jij zegt dus dat ik beter een asus kan gaan halen?? Ik had dat asus 820 bord p3C 2000 en dat was ook niks, voor de asus had ik een aopen bx bord, en dat draaide wel super. daarom de keuze toen ik de 820 kon omruilen voor de aopen.
Is de memory performance van de asus zoveel beter dan die van de aopen??? het is toch hetzelfde chipset? via apollo proA? heb jij pc133 of pc100 geheugen?? en scheelt dat veel? pc133 of pc100? (heb namelijk een 100 FSB processor) kun je op de asus ook de geheugensnelheid op FSB +33 zetten??
veel vragen, maar ik zit er inderdad hard over te denken een ander mobo te halen omdat deze gewoon bagger is, maar het moet me niet te veel kosten

heb al genoeg geld uitgegeven de laatste tijd aan pc bende
alvast bedankt
Martin