Toon posts:

Pc trager na een andere windows 7.

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens ik baal er best van. Ik heb een pc via tweakers gekocht. Hij was lekker snel enzo. Toen kreeg die kuren.( 2 dagen na aankoop.) ik een nieuwe windows erop geplant videokaart drivers en moederbord drivers gedownload, maar hij is nu lang zo snel niet meer met, opstarten bestanden openen browsen. Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.

Alvast Bedankt,

Hedser :*)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 21:42

AzzKickah

06-CENSORED

Dan mag er wel ff wat meer informatie vermeld worden. Merk en type? Welke kuren kreeg ie dan? Doe eens een screenshot van je device manager, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Eigenbouw pc;

AMD Phenom 6 core 1090t
AMD readon HD 6870
8GB Ram.
Asus m5a97 evo r2.0

En waar vind ik device manager? Ik kom er net achter heb in de BIOS iets veranderd naar performance, en nu start die wel op maar reageert het scherm niet op de pc dus geen beeld.

Hopelijk kunnen jullie helpen.

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12-2025

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

heb je niet per ongeluk 32 bit in plaats van 64 bit instal gedaan ? want dan is er maar 4 gb geheugen beschikbaar .

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
Heb je de install wel op de juiste hard drive gedaan? per ongeluk niet op de ssd instaleren kan nogal schelen

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-02 15:14

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:06:
Ik kom er net achter heb in de BIOS iets veranderd naar performance, en nu start die wel op maar reageert het scherm niet op de pc dus geen beeld.

Hopelijk kunnen jullie helpen.
Waarschijnlijk heeft/had de tweaker de bios "gefine-tuned".
Het beste wat je kan doen is deze tweaker vragen of hij het nog weet op welke
instellingen en timingen alles stond.
Ik vermoed dat de mobo het geheugen nu 1:2 of erger draait.

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

Verwijderd

Legitieme installatie media gebruikt? Of gedownloade, waar "van alles" mee gedaan is?
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:06:

En waar vind ik device manager? Ik kom er net achter heb in de BIOS iets veranderd naar performance, en nu start die wel op maar reageert het scherm niet op de pc dus geen beeld.
En niet om het èèn of het ander, maar als je niet weet waar je de device manager kan vinden, en "iets" heb veranderd alleen maar omdat er performance bij staat (waardoor je ook meteen geen beeld meer hebt), lijkt het me wijs om zelf niet teveel gaan klikken en klooien, en er iemand met iets meer pc kennis bij te halen.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 18:45 ]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 21:42

AzzKickah

06-CENSORED

Als TS nou gewoon fatsoenlijk informatie heeft in plaats van dat iedereen hier wat gaat lopen raden van boot device tot aantal bits tot bios settings....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad, hier kunnen we weinig mee...

Neem hier eens een kijkje voor je opstartproblemen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder mbt hoe je een goed topic opent:
Het algemeen beleid #quickstart

Dit topic sluit ik want te weinig eigen inzet en te weinig info om met beste wil in de wereld goed te kunnen helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.