iPad app om ISO-bestanden af te spelen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390011

Topicstarter
Ik kom er in het woud van de apps niet meer uit. Ik wil iso filmbestanden afspelen op ipad (stream vanaf server). Ik heb vlc voor iOS (waar video_ts wel werkt), maar deze herkent gek genoeg de iso bestanden niet. idem voor avplayer, etc. Voordat ik voor de zoveelste keer voor app ga betalen, probeer ik hier wat advies te krijgen. Wie heeft advies, tips en ervaringen? ps ik ga niet jailbreaken.

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-05 14:43

Domih

Domih.

Kan je misschien de ISO's uitpakken? Dan heb je meestal gewoon video_TS

Een iso is een soort image van een CD, die met bijvoorbeeld WinRar uit te pakken is

[ Voor 37% gewijzigd door Domih op 24-09-2014 16:19 ]

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Anoniem: 390011

Topicstarter
Dat is nu net wat ik niet wil. Gekke is dat vlc speler op mac wel iso bestand afspeelt. Maar ik ben dus op zoek naar een app voor ipad

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Ik wil iso filmbestanden afspelen"

Iso's zijn géén filmbestanden ;) , maar images van cd's/dvd's die beeldmateriaal kunnen bevatten, maar de inhoud kan in plaats daarvan ook audio of data zijn. Ik acht de kans dat er een app is die deze ondersteund zeer klein, aangezien iso bestanden normaal gesproken niet op ipads/tablets/smartphones gebruikt worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 24-09-2014 18:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde