Hallo mensen,
Voor de 1e keer ga ik een pc bouwen.
Ik ben na flink wat onderzoek uitgekomen op dit lijstje.
Lijkt mij aardig. Weet niet hoe jullie er over denken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ga het vooral gebruiken voor gamen. Speel vooral League of Legends en CS:GO, maar ook zwaardere games zoals Watch Dogs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650 euro. Lager is beter!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alles qua randapparatuur. Dus nee. Ook geen OS nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Maximale performance voor gamen! Weet niet of het nodig is, maar een CPU koeler erbij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben een behoorlijke fanboy van MSI. Intel processoren spreken mij het meest aan omdat ik geen ervaring heb met AMD processoren. Overweeg als jullie me kunnen overhalen om eventueel over te stappen op AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD niet per se nodig, zou wel leuk zijn. Misschien iets om er later bij te halen.
Absoluut geen HD 7950 Boost GPU. Te slechte ervaringen mee. Voorkeur blijft uitgaan naar nVidia kaarten, maar weet dat de kwaliteit van AMD kaarten beter zijn <200 euro
Ga je overklokken?
Niet in de planning.
Voor de 1e keer ga ik een pc bouwen.
Ik ben na flink wat onderzoek uitgekomen op dit lijstje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | MSI H97 PC Mate | € 66,- | € 66,- |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master N400 KKN1 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,01 | € 52,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 605,81 | |
Lijkt mij aardig. Weet niet hoe jullie er over denken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ga het vooral gebruiken voor gamen. Speel vooral League of Legends en CS:GO, maar ook zwaardere games zoals Watch Dogs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650 euro. Lager is beter!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alles qua randapparatuur. Dus nee. Ook geen OS nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Maximale performance voor gamen! Weet niet of het nodig is, maar een CPU koeler erbij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben een behoorlijke fanboy van MSI. Intel processoren spreken mij het meest aan omdat ik geen ervaring heb met AMD processoren. Overweeg als jullie me kunnen overhalen om eventueel over te stappen op AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD niet per se nodig, zou wel leuk zijn. Misschien iets om er later bij te halen.
Absoluut geen HD 7950 Boost GPU. Te slechte ervaringen mee. Voorkeur blijft uitgaan naar nVidia kaarten, maar weet dat de kwaliteit van AMD kaarten beter zijn <200 euro
Ga je overklokken?
Niet in de planning.