Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje, ik heb in mijn Auto een Dension module gezet, Dit zorgt ervoor dat ik Bluetooth audio rechtstreeks naar de radio kan streamen. Werkt perfect!

Ik heb echter al een bluetooth set in mijn auto gebouwd zitten die ik graag voor telefoongesprekken blijf gebruiken. Is er een manier om muziek via het ene apparaat te streamen en als de telefoon overgaat het andere apparaat te gebruiken om op te nemen?

Zijn 2 verschillende bluetooth bronnen.

Never really found a place that I call home...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:44
heb je al iets geprobeerd?

een hint, bij gekoppelde BT devices kan je in je telefoon aangeven met een vinkje welke profielen per device moeten werken. Wellicht kan je dus bij je BT settings van je Dension alleen MEDIA aanvinken, en bij je carkit alleen headset.

of je met beide tegelijk verbonden kan zijn weet ik niet, maar ik vermoed van wel.

Strava

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bij mij in de auto werkte dit out-of-the-box. Standaard werd het ene apparaat herkent als enkel speaker en de carkit als headset. Aangezien ik beide weinig gebruik durf ik het alleen niet zeker te zeggen dat het altijd goed werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Deveon op 23-09-2014 12:01 ]