Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-11 20:50
Ik neem binnenkort een nieuw abbo en kan daarbij kiezen uit 2 toestellen die dan €50 kosten, het ene is een lumia 625 en het andere een ace 3

de gsm gaat naar m'n moeder, die al 10 jaar rondloopt met een antieke nokia...reviews gelezen en elk toestel heeft z'n pro's en cons, hetgeen ik vooral vrees is dat de 625 een te groot scherm gaat hebben...

de ace 3 is een low end samsung en daar ben ik gewoon tegen...

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:14

Nogne

>.<

Ik heb zelf geen ervaring met de 625 maar ben wel in het bezit van de Ace 3. Stock draait de Ace 3 heel erg langzaan maar nu ik cyanogenmod er op heb staan ben ik best tevreden over het toestel.

Als je het niet erg vind om de stock rom er af te halen dan is het een kwestie van persoonlijke voorkeur, wil je daar niet aan beginnen dan zou ik de 625 adviseren. Ik heb zelf geen ervaring met de 625 maar lees vaak dat Windows Phone redelijk efficient is met "mindere" hardware.

PS/XBL: Nogne

• Ch3ckmate
ja, het feit dat die dingen vlotjes draaien op "mindere" hardware vind ik mooi meegenomen, ben ook bang dat android een te ingewikkelde puzzel is voor m'n moeder met al die knopjes en settings, WP is best interessant voor een smartphone "newbie" :)

anders moet ik er ook altijd naast komen staan, geen zin in

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:14

Nogne

>.<

Even wachten wat de 625 gebruikers te zeggen hebben over de 625 want straks zeggen de 625 gebruikers dat je beter voor de Ace 3 kan gaan :+

PS/XBL: Nogne

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ik zou inderdaad een Lumia aanbevelen. Ik heb voor mijn moeder laatst een tweede hands 820 op de kop getikt en alles gaat prima (ze kwam van een samsung star). Ik denk dat ze wel snel zal kunnen wennen aan de grootte en als je enige alternatief een budget Samsung telefoon is zou mijn keus snel gemaakt zijn.

• Ch3ckmate
De lumia is binnen, nu wachten op micro sim :) ze wil niet knippen -. -

Topic mag toe
Pagina: 1