Waar zijn de tekstsuggesties van WP 8.1 op gebaseerd? Ik krijg toch zo vaak woorden als 'shit' of 'kut' na een woord als suggestie. Het zijn geen woorden die ik vaak gebruik. Ook de volgorde is redelijk onduidelijk. Typ ik 'een' dan is de eerste suggestie 'shit,' typ ik 'het' dan is eerste suggestie 'kut.' Als ik kinderen zou hebben zou ik die niet graag een WP toestel geven.
Iridium schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:19:
Misschien na aanleiding van zoekresultaten op internet?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hahahaha, zou mooi zijn, maar voor natuuronderzoek gebruik ik toch meestal andere termen.
Bij mij suggereert hij ook heel vaak "kut". Na vrijwel ieder lidwoord of voorzetsel is dat de meest linker suggestie. Ik denk dat een of twee keer gebruiken al voldoende is.
Je kunt het woordenboek resetten, waardoor hij alle woorden die door de gebruiker toegevoegd zijn verwijdert
Woordsuggesties kun je ook uitzetten in de instellingen.
Ja de praktische oplossingen had ik ook aan gedacht. Het werken met woordsuggesties vind ik echter wel fijn, en zoals HooksForFeet al zei: blijkbaar is een of twee keer gebruiken al voldoende. Ik was eigenlijk vooral benieuwd waar de voorspelling op gebaseerd zijn. Het is blijkbaar niet alleen het vaak gebruiken van een woord, anders zouden er wel andere suggesties achter de lidwoorden komen. WP heeft duidelijk wel een idee van woordvolgorde, al is die niet altijd heel logisch.
Heb nog nooit "kut" als suggestie gehad... Vind het als ik heel eerlijk ben (bijna!) altijd een prettige tekstvoorspelling.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
haha wat bizar, ik heb nog nooit een tekst suggestie in de vorm van een krachtterm gekregen. En dat terwijl ik toch regelmatig krachtermen gebruik in whatsappjes ofzo
Wel krijg ik als ik b.v. pizza typ, de suggestie voor een pizza smiley
Wel krijg ik als ik b.v. pizza typ, de suggestie voor een pizza smiley
Als ik eerlijk ben vind ik het ding best wel slim. Krijg ook 'sociale' suggesties. Zoals dat ANWB bij mij aangevuld werd met 'alarmcentrale'.
Dat combineren van woorden en kennen van namen, plaatsnamen en andere zaken vind ik echt wel een mooie functie die veel verder gaat dan een woordenboekautocorrectie.
Ook op mijn Surface (suggestie: Pro, haha!) vind ik het heel prettig werken! En hij is lang niet zo ingrijpend als de iPhone is mijn ervaring. Daar moet ik veel vaker corrigeren.
Dat combineren van woorden en kennen van namen, plaatsnamen en andere zaken vind ik echt wel een mooie functie die veel verder gaat dan een woordenboekautocorrectie.
Ook op mijn Surface (suggestie: Pro, haha!) vind ik het heel prettig werken! En hij is lang niet zo ingrijpend als de iPhone is mijn ervaring. Daar moet ik veel vaker corrigeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Eagle Creek op 12-10-2014 23:31 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Pagina: 1