Skippen van muziek middels bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Goedemiddag,

Al eerder een bericht geplaatst in de kleine vragen topic, ik vermoed echter dat dit een lastige vraag is.

Ik heb thuis een 5.1 HT-F5530 set staan met bluetooth functie. Nu heb ik zelf geen zin in om elke maand extra geld voor spotify te betalen om muziek via mijn telefoon er naar toe te kunnen streamen zonder reclame en de mogelijkheid om te skippen dus wil ik het anders oplossen.

Nu weet ik dat ik middels een Bluetooth USB stick de muziek vanaf me PC kan streamen naar de set.
Maar, nu komt het, kan ik dan ook de muziek skippen middels de afstandbediening? Of zit ik dan nog vast om steeds naar me PC te lopen mocht ik de track willen skippen?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat ligt een beetje aan je set.

Mijn autoradio fungeert bij mij als Bluetooth-ontvanger. Als ik een liedje van Spotify draai en dat via Bluetooth naar de autoradio stuur, dan kan ik met de knoppen op de autoradio naar het volgende liedje.

Je kunt dit vrij makkelijk testen door Spotify Free te installeren en zien of het werkt met de afstandsbediening van je stereo. :)
Er vanuit gaande dat je telefoon ook Bluetooth heeft natuurlijk.

Veel uitgebreider dan vorige/volgende wordt het trouwens niet.
Als ik een andere playlist wilt starten, moet dat via de telefoon. In jouw geval dus via de pc.

Dividend for Starters

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Het starten van de playlist is niet zo'n probleem. Het gaat puur om dat ik de muziek kan skippen.

Goede tip overigens om het te proberen via me telefoon i.c.m. de afstandbediening. Zelf nog niet aan gedacht 8)7

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."