Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop ipv Dell-inspiron (max €600)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, zit met een probleempje. Ik had een laptop besteld om mee te nemen op reis, en was erg blij met deze deal echter de levertijd werd door Dell opgehoogd van 4-5 werkdagen tot 3 weken. Hierdoor zou ik niet de laptop mee kunnen nemen. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een vervanger voor deze laptop:
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-5547-laptop/pd?oc=cn54715&model_id=inspiron-15-5547-laptop

Wat ik aan deze laptop belangrijke eigenschappen vind en op zoek naar ben zijn:
14-15.6'' scherm
8gb aan RAM
Een grafische kaart
i5 processor

Ik begrijp dat niet alles hieraan te voldoen valt, zeker niet voor het budget, maar ik zie even door de bomen het bos niet en vraag jullie hulp.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil over het algemeen deze laptop gebruiken voor wat gamen en tekstbewerking

Wat is je budget?
600

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, deze laptop moet mee naar Japan op reis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 10:42 . Reden: Vergeten toe te voegen waarom ik andere laptop wilde ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Waarom ben je op zoek naar een andere laptop als je al een laptop besteld had waar je tevreden over was?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie mijn probleem al; ik was vergeten te vertellen dat Dell de levertijd enorm had opgehoogd waardoor de laptop zou aankomen nadat ik vertrokken was op reis. Post aangepast

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:55
Al contact gehad met dell of ze niet een gelijkwaardig model kunnen leveren voor dezelfde prijs maar dan sneller ?

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.