Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476091

Topicstarter
Beste lezer,

Op belsimpel.nl zag ik een mooie aanbieding voor een iPhone 6 in combinatie met een Tele2 abonnement. Ik weet dat Tele2 het netwerk van T-Mobile gebruikt, dat naar mijn weten wel oké is.

Maar ik lees alleen horror verhalen over Tele2, nu weet ik ook dat de meeste mensen alleen een recensie schrijven als de dienst niet deugd. Als ik op de dekkingskaard van Tele2 kijk, moet ik thuis(omgeving den haag) uitstekend bereik hebben.

Hebben jullie goede ervaring met Tele2 in combinatie met een iPhone?

Alvast bedankt!

Ricardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Waarom niet @ [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11 ?
Volgens mij daar ook al voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

waarom een nieuw topic, er is een topic over providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476091

Topicstarter
In dat topic zie ik niks van tele2 voorbij komen. Maar bedankt, stonden ook handige andere combinaties in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Tsja, vraag hier naar ervaringen over een willekeurige provider en ieder zal z'n eigen persoonlijke mening gaan uiten. Dit zal nooit een efficiënte manier zijn om achter de kwaliteit van een provider te komen natuurlijk. Er zullen hier honderden tevreden Tele2 gebruikers zijn die geen reactie plaatsen, evenals ontevreden gebruikers. Feit blijft dat klagers sneller iets zullen posten dan klanten die tevreden zijn over een bedrijf.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 13:32
Voor de prijs die je betaald je Tele2 prima. Ik gebruik het nu 2 jaar met een iPhone 4S. Mijn vrouw zit met haar iPhone 5S bij T-Mobile en hoewel we van hetzelfde netwerk gebruik maken heeft zij beter bereik dan ik. Ik heb geregeld plekken waar ik alleen GPRS ontvang en zij heeft dan 3G/4G. Ik heb het idee dat Tele2 klanten een lagere prioriteit hebben op het netwerk.

Horror verhalen ken ik ook maar heb ze zelf niet. Het overstappen van Vodafone naar Tele2 zorgde er wel voor dat ik een week lang niet gebeld kon worden door andere Tele2 klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:23

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb met een Nexus 5 geen enkel probleem icm Tele2. En het lijkt me dat je eerder horrorverhalen krijgt met Vodafoon (daar alleen al van de prijzen) en Hollands nieuwe dan met Tele2.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik ben al negen jaar mobiel klant bij tele2 (en dus naar tevredenheid). Een nieuwe iPhone 6 konden ze me twee weken geleden nog niet leveren en vaste klantenkorting helaas ook niet. Wel kreeg ik de tip om eens op belsimpel.nl of typhone.nl te kijken omdat dergelijke aanbieders groot inkopen en daardoor wél korting kunnen geven. Om een lang verhaal kort te maken, de iPhone 5S 16GB koste me met het gewenste abbo via Tele2 49 p/m zonder bijbetaling, via Typhone betaal ik nu 50 p/m voor een iPhone 6 16GB zonder bijbetaling. Een beetje een vreemde gang van zaken, maar abbo en communicatie loopt nog steeds via tele2. Enig verschil wat ik kon vinden is dat de telefoonbundel bij Tele2 na twee jaar automatisch vervalt en je alleen nog voor een sim only betaald terwijl deze bij Typhone volgens mij verlengd wordt. Maar tegen die tijd wil ik wel weer een ander toestel.

Ze zitten nu voor 3G op het TMobile netwerk, maar ze zijn bezig met uitrol van eigen 4G-netwerk. Dat zou begin volgend jaar klaar moeten zijn.

www.jessekraal.nl

Pagina: 1