Msi gtx 970 backplate?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
Hallo mensen..
Ik wou rond december (mij verjaardag en kerst) een game pc inelkaar vlansen. Daar bij is me huidige asus gtx 560 aan vervanging toe. Dus ik begon te denken wat ik wou uitgeven aan een videokaart. Dat was eerst 300 euro max. Daar kwam ik uit op de 770 of 280x. Toen had ik een topic hier gezet wat de betere keuzen was. Daar kwamen dus uit op de 280x omdat hij stukje goedkoper is en niet veel slechter presteerde dan de gtx 770.. Nu dat de 900 serie uit is ging ik toch stiekem even kijken. Ik wert erg enthousiast van de msi gtx 970 (omdat ik in dec ook z97 gaming 5 van msi ga kopen) die ik erg mooi vond qwa looks maar ook qwa prestaties en vebruik heel erg netjes vond.. Maar....

Geen backplate dus mij vraag is moet ik los 1 kopen? Komt er een oc edit? Die de backplate wel krijg? Of is dit niet mogelijk weet iemand hier meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Normaal gezien komen er altijd wel backplate's te koop van bedrijven, en als je gewoon een niet stock versie pakt gaan er al heel wat versie's zijn die stock een backplate hebben, misschien iet wat duurder dan de stock maar die gaat dan wat mooier zijn en beter koeling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Dus ik moet even wachten tot de MSi gtx N970 OC 4gb wachten? Om mooie kaart met backplate te krijgen. Bij EVGA was ook een kaart zonder backplate maar als je aankoop bon heb kan je gratis eentje krijgen van EVGA dus dacht misschien MSI ook van daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Ik denk dat er wel heel veel met een backplate gaan komen, kijk maar gewoon even naar de rumormill :), maar ik denk dat je er zeker wel eentje gaat vinden hoor, nu zijn er en dan zuller er zeker ook wel zijn. Dus het gaat zeker niet gebeuren dat er geen is zonder backplate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Ik hoop dan dat msi met 970 met blackplate komt (en dan niet de lichting want die is met geel :3) en als niet of eentje kopen of naar een Asus rog kaart nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:59

Thomg

Aww yiss

Als je een backplate wilt zou ik zelf de gigabyte halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Ja kan ook asus strix nemen die heeft hem ook en de galex en zotac en evga maar wil de msi juist maar dat is nu de enige zonder dus misschien komt die wel met de tf 4gb oc... Ik doe het niet echt voor de backplate maar is gewoon extratje die ik er bij wil hebben dus als msi geen backplate wil of kan op zetten moet ik maar kijken of ek een backplate heeft voor 970 en misschien wel een Asus die 2 vind ik toch beste in gpu gebied zeker de ervaring van me zelf en vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

De asus kan je alleen nog niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Ja de strix alleen maar die vind ik beetje lelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Je vind de strix lelijk?

Oe lala :7

Ik vind die ROG's altijd een grote homp metaal en plastic, ben ik niet zo'n fan van.

Nouja, jouw keuze, als jij wilt wachten op de ROG... Ik denk alleen wel dat die dik €400,- gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Haha mooi he dat smaken zo verschillend is maar ik wacht wel even af of er misschien met de oc komt heb toch even geen geld voor een nieuwe komt pas na december xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
tegen dan zal de prijs wel al wat gezakt zijn, niet super veel maar toch zeker wel wat;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Zou ik niet vanuit gaan, de winkels willen die prijs hoog houden zodat ze hen 770/780/780Ti kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Moeten ze eerst de 770 naar prijs van 280x brengen en 780 naar de 290 en 780 ti gaan ze niet verlagen en kan je dus net als 680 eind volgendjaar nog steeds kopen... De 970 gaat wel om laag omdat amd binnen kort met nieuwe kaarten komt en veel en veel lager in prijs zijn dus wacht eerst af. En hoopelijk klopt me voorspeling een beetje (de geruchten hoe duur de 970 en 980 zat ik namelijk niet naast mee haha)
Pagina: 1