Ik heb enkele jaren geleden een script gemaakt om m'n domotica aan te sturen vanop een website (heel eenvoudig een ajax call doen). Dit werkte toen perfect op ie en firefox.
Nu merk ik echter dat sinds enige tijd het (onveranderde) script niet meer werkt op de pc, maar wel nog steeds op android (chrome webapp). Op de pc werkt het wel nog op chrome...
Gelijkaardige scripts waar ook ajax calls worden gedaan werken wel nog steeds?
Heeft er iemand een idee wat er niet meer zou werken?
de code is: (ter info: die dpt2 is om aan de hand van de filenaam van het icoontje te weten of de dimmer aan of af stond)
Nu merk ik echter dat sinds enige tijd het (onveranderde) script niet meer werkt op de pc, maar wel nog steeds op android (chrome webapp). Op de pc werkt het wel nog op chrome...
Gelijkaardige scripts waar ook ajax calls worden gedaan werken wel nog steeds?
Heeft er iemand een idee wat er niet meer zou werken?
de code is: (ter info: die dpt2 is om aan de hand van de filenaam van het icoontje te weten of de dimmer aan of af stond)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| function swapDmr(dpt,str){ ///////////////////////////////////////////////////// // functie om de dimmer aan of af te zetten // //////////////////////////////////////////////////// // divides the path dpt=document.getElementById(dpt); dpt2=dpt.src.split('/'); // gets the last part of path, ie name dpt2 = dpt2[dpt2.length-1]; dpt2 = dpt2.slice(dpt2.length-8,dpt2.length-5); var i = document.createElement('iframe'); i.style.display = 'none'; i.onload = function() { i.parentNode.removeChild(i); }; i.src = adres+'nbs'+str+'.ax2'; document.body.appendChild(i); if(dpt2=='000'){ sleep(700); window.location.reload(true); //setTimeout(window.location.reload(true),700); } else{dpt.setAttribute('src','licht_000b.png');} } |