Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Dag allemaal,

Ik wil mijn iPhone 5 verkopen, maar vanmorgen na de update van iOS 8 zag ik ineens het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/m8moah.jpg

In het midden zie ik een roze gloed, bij een wit scherm.

Zoekende op internet, is dit probleem ook voorgekomen bij mensen met een update naar iOS 7.
Apple gecontacteerd, geven aan dat het een softwarematig probleem zou kunnen zijn, maar dat hij dan opgestuurd moet worden.
Zit ik natuurlijk niet op te wachten ivm de verkoop.. dus ik ben benieuwd wat jullie denken.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:30
Even een reset uitvoeren, mocht dit niet helpen hoop ik dat je nog garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:55
Installeer iOS 8 eens los via DFU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Ik heb een dergelijke gele vlek. Dit is vooral zichtbaar als de iPhone warm wordt (door b.v. even met de GPS aan te werken).

Bij de Apple Store in Amsterdam gaven ze eigenlijk aan dat alleen een ander scherm dit kon verhelpen.

Jammer dat je het nu pas (bij iOS 8 ) ziet. Ik vermoed dat je een hardeware fout ziet. Ik zal mijn iPhone ook eerst repareren voor ik die kan verkopen.

Kosten waren ongeveer 150 euro, uit mijn hoofd. Omdat ik mijn iPhone zakelijk heb gekocht in Amsterdam, kon dat niet via het consumentenrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:48
Ik heb hetzelfde gehad, valt gewoon onder de garantie. Hoop wel dat je die dan nog hebt.
Google maar op "iPhone 5 pink hue screen". Je bent helaas niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mijn iPhone van november 2012 had dit ook. Ik ben ermee teruggegaan naar de Apple store en er is zonder kosten een nieuw scherm ingezet. Als je hem bij Apple zelf hebt gekocht is het dus geen probleem, maar omdat ie waarschijnlijk ouder is dan 1 jaar zul je nu voor garantie bij de winkel moeten zijn waar je hem gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Thanks guys!
Hij is nu 1,5 jaar oud, dus gaat goedkomen met garantie.

Heb hem bij de online AppleStore gekocht, die geven toch ook twee jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:48
Klopt, alleen bij Apple is de kans groot dat je een andere refurbished mee krijgt, terwijl in mijn geval ik bij Vodafone 2 weken geduld moest hebben vanwege reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
In mijn geval kon ik hem 2 uur later weer ophalen, ik geloof dat alle Apple stores tegenwoordig zelf displays vervangen. Stiekem had ik best een gerefurbished exemplaar gewild, dan was ik ook gelijk van alle krasjes afgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hoe is dit afgelopen? Heb namelijk hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 16:31

Beaves

Usque ad Finem

Bij mijn iPhone 5 is in de Apple Store (Haarlem) het scherm vervangen, na twee uur wachten (of natuurlijk rondlopen in de stad) kon ik de telefoon weer ophalen, dus je bent inderdaad je telefoon niet dagen kwijt.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Onder garantie? En hoe oud was de telefoon? Heb hem namelijk tweedehands gekocht. Zover ik weet nog geen twee jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
die van mij wordt een nieuwe refurbished, online aangemeld, vorige week opgehaald, nieuwe opgestuurd
++ service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 16:31

Beaves

Usque ad Finem

Onder garantie inderdaad, maar alleen maar omdat het scherm kapot was gegaan (dode pixels) tijdens een reparatie eerder op de dag binnen de Apple Store (batterijvervanging).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Inmiddels contact gehad met Apple. Veel gedoe omdat ik hem tweedehands gekocht had en geen bon had. Maar uiteindelijk gaan ze hem toch repareren. Ga er wel even voor langs de genius bar anders ben ik um een week kwijt...
Pagina: 1