Aansluitmogelijkheden Sonos connect amp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 11:09
Op dit moment heb ik een AV receiver waar al mijn apparatuur op aangesloten staat. Vanwege nieuwe meubels ( en gemak ) wilde ik van die grote AV receiver af.
In dat geval heb ik dus de sonos connect amp nodig. Hier kan ik mijn bestaande luidsprekers op aansluiten.
Nu heeft de amp maar 1 analoog in. Is er een mogelijkheid om via de amp mijn TV audio out, mijn cd-speler en mijn platenspeler te laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-06 09:55

FeaR

In GoT we trust

Mengpaneel, RCA-switch , hoe je het maar noemen wilt. Zijn er van simpele modellen tot luxere met afstandsbediening. Een switch is de mooiste oplossing en zou mijn voorkeur zeker hebben ten opzichte van een splitter welke je ook hebt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
FeaR schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:40:
Mengpaneel, RCA-switch , hoe je het maar noemen wilt. Zijn er van simpele modellen tot luxere met afstandsbediening. Een switch is de mooiste oplossing en zou mijn voorkeur zeker hebben ten opzichte van een splitter welke je ook hebt.
Dank, dan doel je op ( ff snel gezocht ) zoiets:
link

Is eigenlijk wel prima.
Alle apparaten naar de tv ( PS, mediaspeler, wii ) die aansluiten op de switch, cd speler en platenspeler ook op de switch. En prima 2.0 geluid.

Voor 5.1 gaat het dan wel wat lastiger worden aangezien de ingang dan maar analoog 2.0 is. Dan zou ik toch naar de playbar moeten....

[ Voor 4% gewijzigd door Sevenhunt op 21-09-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-06 09:55

FeaR

In GoT we trust

Die uit de link is een behoorlijk basale, maar het doet wat je wilt. Ik was van 2.0-geluid uitgegaan omdat je niet over andere ingangen sprak en die er ook niet zijn op de Sonos Conncet Amp. Let wel dat je met de Playbar geen DTS-geluid door kan sturen, de Playbar ondersteunt deze codecs niet en zal dan alleen ruis laten horen. Als je de bron al kan laten decoderen is er geen probleem, maar mijn inziens blijft het een faal van een product wat in de markt wordt gezet voor home cinema.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
5.1 dacht ik pas aan toen ik al bezig was met typen, 2.0 is ook de basis in wat ik wil.