Voor fifa 15 zijn de systeem requirements bekend dus dat vormt niet het grootste probleem. Maar mijn probleem is dat ik bang ben dat ik nu mijn PC upgrade. En dat de upgrade straks net niet voldoet aan de vereisten voor GTA 5.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben geen fanatieke gamer maar ik wil wel fifa 15 en straks GTA 5 kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten zijn wat nodig is om fifa 15 en gta 5 fatsoenlijk te kunnen draaien. Op het allerhoogst hoeft niet zeg maar medium.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige processor en moederbord. Processor: Intel i5 660 3.33Ghz. Moederbord: Asus P7H55, voor de rest 650 watt voeding en 4 gb ddr3 ram wat verdubbeld zal moeten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe videokaart ik dacht aan deze: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB en 4 gb extra ddr 3 werkgeheugen. Ik zou ook graag nog een SSD schijf plaatsen. Hiervoor heb ik deze in gedachten: Samsung 840 EVO 250 GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur maar het liefst wel een wat bekender merk met goede ondersteuning
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Videokaart mag niet meer dan twee sloten in gebuik nemen. Lawaai het liefst alleen bij volledige belasting.
Ga je overklokken?
Nee
Wie kan er inschatten of dit ook voldoende is om GTA 5 fatsoenlijk te kunnen spelen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben geen fanatieke gamer maar ik wil wel fifa 15 en straks GTA 5 kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten zijn wat nodig is om fifa 15 en gta 5 fatsoenlijk te kunnen draaien. Op het allerhoogst hoeft niet zeg maar medium.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige processor en moederbord. Processor: Intel i5 660 3.33Ghz. Moederbord: Asus P7H55, voor de rest 650 watt voeding en 4 gb ddr3 ram wat verdubbeld zal moeten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe videokaart ik dacht aan deze: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB en 4 gb extra ddr 3 werkgeheugen. Ik zou ook graag nog een SSD schijf plaatsen. Hiervoor heb ik deze in gedachten: Samsung 840 EVO 250 GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur maar het liefst wel een wat bekender merk met goede ondersteuning
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Videokaart mag niet meer dan twee sloten in gebuik nemen. Lawaai het liefst alleen bij volledige belasting.
Ga je overklokken?
Nee
Wie kan er inschatten of dit ook voldoende is om GTA 5 fatsoenlijk te kunnen spelen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16R11S8/4 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 284,40 | |
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 18:47 ]