Op coolblue.nl zijn nu de blauwe dagen waarbij wat laptops in de aanbieding zijn, waaronder de Lenovo g505s 01213. Voor 429 lijkt mij dit een de meest scherpe prijs voor een laptop met een A10 processor, 6GB RAM, 500 GB en 15,6 inch laptop. Wat denken jullie, is er een betere/goedkopere en geschikte laptop met mijn eisen? En is een A10 vergelijkbaar of beter dan moderne I3 intel laptop processoren? Alvast bedankt voor de tips!
Wat ga je met je laptop doen?
Simpele laptop voor snel websurfen, films kijken, gebruik van audioprogramma als garageband. Geen gaming
Wat is je budget?
max 350, maar dit lijkt een goede aanbieding, of niet?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Accuduur is voor mij niet belangrijk, ik sluit hem voornamelijk op netstroom aan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil een laptop die toch wel een jaar of 3/4 mee gaat, ik krijg de indruk via enkele fora dat Lenovo tegenwoordig goede kwaliteit biedt, is dit volens jullie zo? Ik ben ouderswets en heb geen interesse in een clousbased chromebook ofzo ondanks lovende recensies.
Wat ga je met je laptop doen?
Simpele laptop voor snel websurfen, films kijken, gebruik van audioprogramma als garageband. Geen gaming
Wat is je budget?
max 350, maar dit lijkt een goede aanbieding, of niet?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Accuduur is voor mij niet belangrijk, ik sluit hem voornamelijk op netstroom aan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil een laptop die toch wel een jaar of 3/4 mee gaat, ik krijg de indruk via enkele fora dat Lenovo tegenwoordig goede kwaliteit biedt, is dit volens jullie zo? Ik ben ouderswets en heb geen interesse in een clousbased chromebook ofzo ondanks lovende recensies.